01-14-2019, 20:12
Mmm, no. Kolejny wątek o snajperce. Też już mnie to nieco nudzi, no ale chyba trzyma.
Już nie będę pisać jaka jest sytuacja, bo myślę że po dziesiątkach poprzednich wątków nie jest to potrzebne. Zapraszam tutaj: https://forum.sky-land.pl/showthread.php?tid=36700
No ale do rzeczy:
Już tak trochę czasu mineło, od nerfu snajperki. No jest troszeczkę niby lepiej, teraz gracza można zabić na 1,5 przeładowania (lub 1 + 2-3 strzały z pistoletu) zamiast jednego. No krok w przód to jest, no nie zaprzeczam tylko...
Że wciąż nie opłaca się grać czymś innym snajperka (no może shotgun, ale też ciężko jest i dosyć kiepsko), a czemu?
No to może odpowiem na argument niektórych, brzmiący że snajperka musi być taka mocna jak jest teraz, ponieważ to realistyczne.
No to skoro mowa o realizmie, jakby ktoś nie wiedział tak wygląda prawdziwa snajperka w akcji:
No więc takie sprintowanie z snajperką i strzelanie z niej... No, nie jest możliwe.
I ktoś teraz powie, że to jest gra że to nie musi być jak w prawdziwym życiu.
No niby tak, w końcu gry istnieją po to aby wyrwać się na trochę z prawdziwego świata, tylko że w większości dobrych gier FPS, snajperki mają to do siebie że aby z niej strzelić należy się zatrzymać, wycelować i strzelić. A po tym strzale, celownik odskakuje w górę, aby zmniejszyć nieco kampienie.
No więc, może zmieńmy zasady na te bardziej realistyczne:
- Strzelić z snajperki da się tylko gdy mamy zoom i stoimy w miejscu.
- Zwiększmy czas przeładowywania
- (ewentualnie) 1 pocisk
A i proszę aby obrońcy snajperki, naprawdę nie dawali wciąż tych samych argumentów dlaczego powinno się nic w niej zmieniać, bo większość z tych argumentów wielu osób już dawno obaliło. Dziękuje.
Już nie będę pisać jaka jest sytuacja, bo myślę że po dziesiątkach poprzednich wątków nie jest to potrzebne. Zapraszam tutaj: https://forum.sky-land.pl/showthread.php?tid=36700
No ale do rzeczy:
Już tak trochę czasu mineło, od nerfu snajperki. No jest troszeczkę niby lepiej, teraz gracza można zabić na 1,5 przeładowania (lub 1 + 2-3 strzały z pistoletu) zamiast jednego. No krok w przód to jest, no nie zaprzeczam tylko...
Że wciąż nie opłaca się grać czymś innym snajperka (no może shotgun, ale też ciężko jest i dosyć kiepsko), a czemu?
No to może odpowiem na argument niektórych, brzmiący że snajperka musi być taka mocna jak jest teraz, ponieważ to realistyczne.
No to skoro mowa o realizmie, jakby ktoś nie wiedział tak wygląda prawdziwa snajperka w akcji:
No więc takie sprintowanie z snajperką i strzelanie z niej... No, nie jest możliwe.
I ktoś teraz powie, że to jest gra że to nie musi być jak w prawdziwym życiu.
No niby tak, w końcu gry istnieją po to aby wyrwać się na trochę z prawdziwego świata, tylko że w większości dobrych gier FPS, snajperki mają to do siebie że aby z niej strzelić należy się zatrzymać, wycelować i strzelić. A po tym strzale, celownik odskakuje w górę, aby zmniejszyć nieco kampienie.
No więc, może zmieńmy zasady na te bardziej realistyczne:
- Strzelić z snajperki da się tylko gdy mamy zoom i stoimy w miejscu.
- Zwiększmy czas przeładowywania
- (ewentualnie) 1 pocisk
A i proszę aby obrońcy snajperki, naprawdę nie dawali wciąż tych samych argumentów dlaczego powinno się nic w niej zmieniać, bo większość z tych argumentów wielu osób już dawno obaliło. Dziękuje.