Forum | Sky-Land.pl | Sieć Serwerów Minecraft 1.8 - 1.20
Długo to trwa - Wersja do druku

+- Forum | Sky-Land.pl | Sieć Serwerów Minecraft 1.8 - 1.20 (https://forum.sky-land.pl)
+-- Dział: Nasze serwery: (https://forum.sky-land.pl/forumdisplay.php?fid=116)
+--- Dział: PvP z Pistoletami (https://forum.sky-land.pl/forumdisplay.php?fid=94)
+---- Dział: Propozycje (https://forum.sky-land.pl/forumdisplay.php?fid=112)
+---- Wątek: Długo to trwa (/showthread.php?tid=38978)

Strony: 1 2


Długo to trwa - Asriel - 01-14-2019

Mmm, no. Kolejny wątek o snajperce. Też już mnie to nieco nudzi, no ale chyba trzyma.

Już nie będę pisać jaka jest sytuacja, bo myślę że po dziesiątkach poprzednich wątków nie jest to potrzebne. Zapraszam tutaj: https://forum.sky-land.pl/showthread.php?tid=36700

No ale do rzeczy:
Już tak trochę czasu mineło, od nerfu snajperki. No jest troszeczkę niby lepiej, teraz gracza można zabić na 1,5 przeładowania (lub 1 + 2-3 strzały z pistoletu) zamiast jednego. No krok w przód to jest, no nie zaprzeczam tylko...
Że wciąż nie opłaca się grać czymś innym snajperka (no może shotgun, ale też ciężko jest i dosyć kiepsko), a czemu?
No to może odpowiem na argument niektórych, brzmiący że snajperka musi być taka mocna jak jest teraz, ponieważ to realistyczne.

No to skoro mowa o realizmie, jakby ktoś nie wiedział tak wygląda prawdziwa snajperka w akcji:


No więc takie sprintowanie z snajperką i strzelanie z niej... No, nie jest możliwe.
I ktoś teraz powie, że to jest gra że to nie musi być jak w prawdziwym życiu.
No niby tak, w końcu gry istnieją po to aby wyrwać się na trochę z prawdziwego świata, tylko że w większości dobrych gier FPS, snajperki mają to do siebie że aby z niej strzelić należy się zatrzymać, wycelować i strzelić. A po tym strzale, celownik odskakuje w górę, aby zmniejszyć nieco kampienie.
No więc, może zmieńmy zasady na te bardziej realistyczne:
- Strzelić z snajperki da się tylko gdy mamy zoom i stoimy w miejscu.
- Zwiększmy czas przeładowywania
- (ewentualnie) 1 pocisk

A i proszę aby obrońcy snajperki, naprawdę nie dawali wciąż tych samych argumentów dlaczego powinno się nic w niej zmieniać, bo większość z tych argumentów wielu osób już dawno obaliło. Dziękuje.


RE: Długo to trwa - Kaukazu - 01-14-2019

jak dla mnie to ten shotgun to jest za op...


RE: Długo to trwa - keinettgaming - 01-14-2019

cale pistolety znerfcie


RE: Długo to trwa - Croxx - 01-14-2019

no nie wiem, moim zdaniem przestala miec miejsce sytuacja ze mozna grac tylko i wylacznie snajperka. Jest mocna, ale teraz da sie zabic gracza posiadajacego ja MYŚLĄC jak sie walczy
nie ma tak ze pierwszy lepszy bolek kupi snajperke i moze kazdego zabic. Bo jednak trzeba trafic to 3 razy w glowe i zabijaja nia ludzie ktorzy cokolwiek potrafia

wbilem tam kiedys i zabicie kolesia ze snajperka zwyklym pistoletem nie sprawia wiekszych trudnosci wiec nie wiem, moze pora nauczyc sie grac


RE: Długo to trwa - Asriel - 01-14-2019

Łeh. Żeby nie było, ja grać potrafię. Niektórzy snajperzy są naprawdę prości do zabicia wystarczy nieco kombinować jak do niego zajść. Tylko taka kwestia. Ile osób to potrafi? Podpowiedzą jest K/D niektórych, sięgające czasami 40 albo i więcej. Także, jak już trafi się jakiś Vipek z full wyposażeniem to już będzie ciężko. Także jak znajdzie się już taki osobnik, to nie sądzę aby ludzie zostali tu na dłużej. Jeszcze to że ranking traci sam w sobie (mówi to lvl 3000).


RE: Długo to trwa - Cichusek - 01-15-2019

moge dodac opcje, aby gracz mogl strzelic tylko wtedy gdy ma aktywny zoom.


RE: Długo to trwa - Croxx - 01-15-2019

Na nie.

Przytaczasz wysokie kd które ludzie nabijali na "starej" snajperce. Jeśli chodzi o dzienne to bardziej wynikiem wysokich kd jest to że taki vipek ucieka ciągle na spawn i tam przeczekuje gdy ma mało hp. Dopóki cały czas zachęcamy graczy do uciekania na spawn gdzie jest regeneracja zdrowia i enchanty za lvl, wciąż będzie tak samo

Moim zdaniem ostatnie osłabienie już znacząco zmieniło sytuację i dałbym jeszcze temu szansę a nie doprowadzajmy do sytuacji że znerfmy ja tak że będzie niegrywalna


RE: Długo to trwa - _DrStrange_ - 01-15-2019

Tryb i tak jest martwy przynajmniej w 99% jak proboje pograć :/ na nie


RE: Długo to trwa - Asriel - 01-15-2019

(01-15-2019, 16:30)_DrStrange_ napisał(a): Tryb i tak jest martwy przynajmniej w 99% jak proboje pograć :/ na nie

Nikt nie napiszę że piszesz głupie argumenty, jeśli wcale ich nie podasz.
Sprytne.
[Obrazek: VUka0UV.png]

(01-15-2019, 15:27)Croxx napisał(a): Przytaczasz wysokie kd które ludzie nabijali na "starej" snajperce. Jeśli chodzi o dzienne to bardziej wynikiem wysokich kd jest to że taki vipek ucieka ciągle na spawn i tam przeczekuje gdy ma mało hp.

No nie żeby coś, ale...
Bany za loganie daje ostatnio dosyć rzadko (zgadnijcie dlaczego) i banuje zazwyczaj właśnie osobników z snajperkami. W końcu nikt nie chce stracić swojej ukochanej snajperki...
Jeśli odpowiednio ustawi się celownik aby zawsze był ustawiony na głowie i będzie się tylko waliło headshoty, to K/D można sobie nabić i bez logania.

(01-15-2019, 15:27)Croxx napisał(a): Moim zdaniem ostatnie osłabienie już znacząco zmieniło sytuację i dałbym jeszcze temu szansę a nie doprowadzajmy do sytuacji że znerfmy ja tak że będzie niegrywalna

Jak rozumiem ta "stara" snajperka to ta, która mogła kogoś zabić na jednym magazynku. Ta nowa, odbiera teraz 4 albo 4,5 już nie pamiętam do ilu Cichusek to zmniejszył. No więc teraz trzeba dobić kogoś pistoletem, karabinem czy czymś innym a z jego ok. 1 HP, zakładając że miał pełne podczas walki do wyzwań nie należy. Mogę też poczekać aż snajperka mi się przeładuje, co nie trwa zbyt długo, a dodając jej wysoki odrzut... Także, przez te 3-4 miesiące, nic się nie zmieniło w jej byciu OP. Co tu jeszcze sprawdzać, czemu dawać szanse?


RE: Długo to trwa - Asriel - 02-03-2019

Odświeżam