Długo to trwa
#1
Mmm, no. Kolejny wątek o snajperce. Też już mnie to nieco nudzi, no ale chyba trzyma.

Już nie będę pisać jaka jest sytuacja, bo myślę że po dziesiątkach poprzednich wątków nie jest to potrzebne. Zapraszam tutaj: https://forum.sky-land.pl/showthread.php?tid=36700

No ale do rzeczy:
Już tak trochę czasu mineło, od nerfu snajperki. No jest troszeczkę niby lepiej, teraz gracza można zabić na 1,5 przeładowania (lub 1 + 2-3 strzały z pistoletu) zamiast jednego. No krok w przód to jest, no nie zaprzeczam tylko...
Że wciąż nie opłaca się grać czymś innym snajperka (no może shotgun, ale też ciężko jest i dosyć kiepsko), a czemu?
No to może odpowiem na argument niektórych, brzmiący że snajperka musi być taka mocna jak jest teraz, ponieważ to realistyczne.

No to skoro mowa o realizmie, jakby ktoś nie wiedział tak wygląda prawdziwa snajperka w akcji:


No więc takie sprintowanie z snajperką i strzelanie z niej... No, nie jest możliwe.
I ktoś teraz powie, że to jest gra że to nie musi być jak w prawdziwym życiu.
No niby tak, w końcu gry istnieją po to aby wyrwać się na trochę z prawdziwego świata, tylko że w większości dobrych gier FPS, snajperki mają to do siebie że aby z niej strzelić należy się zatrzymać, wycelować i strzelić. A po tym strzale, celownik odskakuje w górę, aby zmniejszyć nieco kampienie.
No więc, może zmieńmy zasady na te bardziej realistyczne:
- Strzelić z snajperki da się tylko gdy mamy zoom i stoimy w miejscu.
- Zwiększmy czas przeładowywania
- (ewentualnie) 1 pocisk

A i proszę aby obrońcy snajperki, naprawdę nie dawali wciąż tych samych argumentów dlaczego powinno się nic w niej zmieniać, bo większość z tych argumentów wielu osób już dawno obaliło. Dziękuje.
[Obrazek: XeJBZ2t.jpeg]
#2
jak dla mnie to ten shotgun to jest za op...
Roses are red
Violets are blue
Omae wa
Mou shindeiru ;-;
#3
cale pistolety znerfcie
#4
no nie wiem, moim zdaniem przestala miec miejsce sytuacja ze mozna grac tylko i wylacznie snajperka. Jest mocna, ale teraz da sie zabic gracza posiadajacego ja MYŚLĄC jak sie walczy
nie ma tak ze pierwszy lepszy bolek kupi snajperke i moze kazdego zabic. Bo jednak trzeba trafic to 3 razy w glowe i zabijaja nia ludzie ktorzy cokolwiek potrafia

wbilem tam kiedys i zabicie kolesia ze snajperka zwyklym pistoletem nie sprawia wiekszych trudnosci wiec nie wiem, moze pora nauczyc sie grac
¯\_(ツ)_/¯
#5
Łeh. Żeby nie było, ja grać potrafię. Niektórzy snajperzy są naprawdę prości do zabicia wystarczy nieco kombinować jak do niego zajść. Tylko taka kwestia. Ile osób to potrafi? Podpowiedzą jest K/D niektórych, sięgające czasami 40 albo i więcej. Także, jak już trafi się jakiś Vipek z full wyposażeniem to już będzie ciężko. Także jak znajdzie się już taki osobnik, to nie sądzę aby ludzie zostali tu na dłużej. Jeszcze to że ranking traci sam w sobie (mówi to lvl 3000).
[Obrazek: XeJBZ2t.jpeg]
#6
moge dodac opcje, aby gracz mogl strzelic tylko wtedy gdy ma aktywny zoom.
[Obrazek: sygnaturka.png]
#7
Na nie.

Przytaczasz wysokie kd które ludzie nabijali na "starej" snajperce. Jeśli chodzi o dzienne to bardziej wynikiem wysokich kd jest to że taki vipek ucieka ciągle na spawn i tam przeczekuje gdy ma mało hp. Dopóki cały czas zachęcamy graczy do uciekania na spawn gdzie jest regeneracja zdrowia i enchanty za lvl, wciąż będzie tak samo

Moim zdaniem ostatnie osłabienie już znacząco zmieniło sytuację i dałbym jeszcze temu szansę a nie doprowadzajmy do sytuacji że znerfmy ja tak że będzie niegrywalna
¯\_(ツ)_/¯
#8
Tryb i tak jest martwy przynajmniej w 99% jak proboje pograć :/ na nie
Teach Me
#9
(01-15-2019, 16:30)_DrStrange_ napisał(a): Tryb i tak jest martwy przynajmniej w 99% jak proboje pograć :/ na nie

Nikt nie napiszę że piszesz głupie argumenty, jeśli wcale ich nie podasz.
Sprytne.
[Obrazek: VUka0UV.png]

(01-15-2019, 15:27)Croxx napisał(a): Przytaczasz wysokie kd które ludzie nabijali na "starej" snajperce. Jeśli chodzi o dzienne to bardziej wynikiem wysokich kd jest to że taki vipek ucieka ciągle na spawn i tam przeczekuje gdy ma mało hp.

No nie żeby coś, ale...
Bany za loganie daje ostatnio dosyć rzadko (zgadnijcie dlaczego) i banuje zazwyczaj właśnie osobników z snajperkami. W końcu nikt nie chce stracić swojej ukochanej snajperki...
Jeśli odpowiednio ustawi się celownik aby zawsze był ustawiony na głowie i będzie się tylko waliło headshoty, to K/D można sobie nabić i bez logania.

(01-15-2019, 15:27)Croxx napisał(a): Moim zdaniem ostatnie osłabienie już znacząco zmieniło sytuację i dałbym jeszcze temu szansę a nie doprowadzajmy do sytuacji że znerfmy ja tak że będzie niegrywalna

Jak rozumiem ta "stara" snajperka to ta, która mogła kogoś zabić na jednym magazynku. Ta nowa, odbiera teraz 4 albo 4,5 już nie pamiętam do ilu Cichusek to zmniejszył. No więc teraz trzeba dobić kogoś pistoletem, karabinem czy czymś innym a z jego ok. 1 HP, zakładając że miał pełne podczas walki do wyzwań nie należy. Mogę też poczekać aż snajperka mi się przeładuje, co nie trwa zbyt długo, a dodając jej wysoki odrzut... Także, przez te 3-4 miesiące, nic się nie zmieniło w jej byciu OP. Co tu jeszcze sprawdzać, czemu dawać szanse?
[Obrazek: XeJBZ2t.jpeg]
#10
Odświeżam
[Obrazek: XeJBZ2t.jpeg]


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości