pigliny.
#1
Chciałbym poruszyć temat mobów z nowego netheru... dokładniej piglinów
Jak wiadomo, można z nimi się wymieniać za złoto. Proponowałbym dodanie na spawnie netherowej wyspy, gdzie byłby spawner ich (oraz może dodanie do sklepiku spawneru piglina i hoglina). Handel z piglinami jest może mało opłacalny, ale zawsze coś fajnego daje (typu enchant soul speed 3) oraz inne bloczki.
#2
(04-08-2021, 11:24)h3zquu napisał(a): Chciałbym poruszyć temat mobów z nowego netheru... dokładniej piglinów
Jak wiadomo, można z nimi się wymieniać za złoto. Proponowałbym dodanie na spawnie netherowej wyspy, gdzie byłby spawner ich (oraz może dodanie do sklepiku spawneru piglina i hoglina). Handel z piglinami jest może mało opłacalny, ale zawsze coś fajnego daje (typu enchant soul speed 3) oraz inne bloczki.

Jestem  zaaaa! Dobry pomysł
#3
(04-08-2021, 11:24)h3zquu napisał(a): Chciałbym poruszyć temat mobów z nowego netheru... dokładniej piglinów
Jak wiadomo, można z nimi się wymieniać za złoto. Proponowałbym dodanie na spawnie netherowej wyspy, gdzie byłby spawner ich (oraz może dodanie do sklepiku spawneru piglina i hoglina). Handel z piglinami jest może mało opłacalny, ale zawsze coś fajnego daje (typu enchant soul speed 3) oraz inne bloczki.
JESTEM ZA
Darmowy SVIP na sky-land!!! (DZIAŁA) ---------> https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ 
#4
Jestem za Wink
#5
ogolnie chcialbym aby spawnery z netherowymi mobami byly mozliwe do zakupienia tylko przez vipow.
jeden spawner z takim mobem jest chyba do przyjecia, ale jakbym dodal kolejne 1-2 takie spawnery, to raczej gracze bez platnych rang byliby wkurzeni.



probowalem, ale niestety chyba sie nie da albo nie potrafie, zrobic by z jednego spawneru pojawialy sie rozne rodzaje mobow, wtedy vip moglby kupic przykladowo "Netherowy Spawner" i po jego postawieniu raz pojawialby sie piglin, raz zombified_piglin, raz hoglin itp.
niestety z tego co sie orientuje musialbym zapisywac lokalizacje kazdego takiego spawneru w jakiejs bazie danych i co X sekund w kazdej takiej lokalizacji zmieniac typ moba, ktory by sie w nim pojawial.
taka procedura dosyc mocno obciazalaby serwer, zwlaszcza jezeli tych spawnerow byloby 50+.

natomiast jezeli istnialaby metoda dzieki ktorej z konkretnego moba moglbym pobrac informacje z ktorego spawneru zostal on stworzony i znac dokladna lokalizacje tego spawneru, to by bylo znacznie prosciej, ale niestety nie znalazlem takiej metody w spigocie/bukkicie.
jak ktos chce sie zaglebic w temat, to moze poszukac, bo ja umiem tylko dowiedziec sie czy tworzony mob pojawia sie ze spawneru czy nie, a to mi nie wystarczy.



no i nie wiem czy handel z piglinami bylby dobrym pomyslem, na skyblocku w porownaniu do adventure jest troche inna zasada zdobywania surowcow i niektore przedmioty zdobywa sie latwiej, a niektore trudniej, co moze miec zly wplyw na handel z piglinami.
[Obrazek: sygnaturka.png]
#6
Mi bardziej chodziło o dodanie piglinów na spawnie w celu handlu lub na spawnie postawić spawner hoglinów i piglinów tak jak na wyspie z mobami (Netherowa wyspa). Jak w spawnerach się nie da dodać kilku mobów do jednego, to czemu by nie dodać jajko piglina do sklepu za dobrą sumkę (5000$?), a hogliny zostawić na spawnie na takowej wyspie netherowej (idealne miejsce na nią to za sklepem, koło PvP).
#7
podbijam
#8
jestem za
#9
r e f
#10
(04-08-2021, 11:24)h3zquu napisał(a): Chciałbym poruszyć temat mobów z nowego netheru... dokładniej piglinów
Jak wiadomo, można z nimi się wymieniać za złoto. Proponowałbym dodanie na spawnie netherowej wyspy, gdzie byłby spawner ich (oraz może dodanie do sklepiku spawneru piglina i hoglina). Handel z piglinami jest może mało opłacalny, ale zawsze coś fajnego daje (typu enchant soul speed 3) oraz inne bloczki.

Kochany h3zquu szybko rozwieję twoje marzenie, gdyż po przebyciu kilku chwil w overworldzie pigliny i hogliny zamieniają się w wersję zombie. Zogliny są mobami agresywnymi i będą biły szkielety, zombi, creeepry i każdego moba. Więc odpada, a zombie piglina już mamy. Ja bardziej bym chciał zobaczyć wiedźmę i jej spawner kosztujący np. 12k. Jeśli chodzi o drop to zostawiam to adminom. Wiem, że wiedźma się leczy więc dlatego taka wysoka cena spawnera, bo drop też byłby zadowalający.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości