pigliny. - Wersja do druku +- Forum | Sky-Land.pl | Sieć Serwerów Minecraft 1.8 - 1.20 (https://forum.sky-land.pl) +-- Dział: Nasze serwery: (https://forum.sky-land.pl/forumdisplay.php?fid=116) +--- Dział: SkyBlock 2.0 (https://forum.sky-land.pl/forumdisplay.php?fid=193) +---- Dział: Propozycje (https://forum.sky-land.pl/forumdisplay.php?fid=195) +---- Wątek: pigliny. (/showthread.php?tid=46061) Strony:
1
2
|
pigliny. - h3zquu - 04-08-2021 Chciałbym poruszyć temat mobów z nowego netheru... dokładniej piglinów Jak wiadomo, można z nimi się wymieniać za złoto. Proponowałbym dodanie na spawnie netherowej wyspy, gdzie byłby spawner ich (oraz może dodanie do sklepiku spawneru piglina i hoglina). Handel z piglinami jest może mało opłacalny, ale zawsze coś fajnego daje (typu enchant soul speed 3) oraz inne bloczki. RE: pigliny. - martixx04 - 04-08-2021 (04-08-2021, 11:24)h3zquu napisał(a): Chciałbym poruszyć temat mobów z nowego netheru... dokładniej piglinów Jestem zaaaa! Dobry pomysł RE: pigliny. - Yegyori - 04-08-2021 (04-08-2021, 11:24)h3zquu napisał(a): Chciałbym poruszyć temat mobów z nowego netheru... dokładniej piglinówJESTEM ZA RE: pigliny. - slimorzysko69 - 04-10-2021 Jestem za RE: pigliny. - Cichusek - 04-11-2021 ogolnie chcialbym aby spawnery z netherowymi mobami byly mozliwe do zakupienia tylko przez vipow. jeden spawner z takim mobem jest chyba do przyjecia, ale jakbym dodal kolejne 1-2 takie spawnery, to raczej gracze bez platnych rang byliby wkurzeni. probowalem, ale niestety chyba sie nie da albo nie potrafie, zrobic by z jednego spawneru pojawialy sie rozne rodzaje mobow, wtedy vip moglby kupic przykladowo "Netherowy Spawner" i po jego postawieniu raz pojawialby sie piglin, raz zombified_piglin, raz hoglin itp. niestety z tego co sie orientuje musialbym zapisywac lokalizacje kazdego takiego spawneru w jakiejs bazie danych i co X sekund w kazdej takiej lokalizacji zmieniac typ moba, ktory by sie w nim pojawial. taka procedura dosyc mocno obciazalaby serwer, zwlaszcza jezeli tych spawnerow byloby 50+. natomiast jezeli istnialaby metoda dzieki ktorej z konkretnego moba moglbym pobrac informacje z ktorego spawneru zostal on stworzony i znac dokladna lokalizacje tego spawneru, to by bylo znacznie prosciej, ale niestety nie znalazlem takiej metody w spigocie/bukkicie. jak ktos chce sie zaglebic w temat, to moze poszukac, bo ja umiem tylko dowiedziec sie czy tworzony mob pojawia sie ze spawneru czy nie, a to mi nie wystarczy. no i nie wiem czy handel z piglinami bylby dobrym pomyslem, na skyblocku w porownaniu do adventure jest troche inna zasada zdobywania surowcow i niektore przedmioty zdobywa sie latwiej, a niektore trudniej, co moze miec zly wplyw na handel z piglinami. RE: pigliny. - h3zquu - 04-11-2021 Mi bardziej chodziło o dodanie piglinów na spawnie w celu handlu lub na spawnie postawić spawner hoglinów i piglinów tak jak na wyspie z mobami (Netherowa wyspa). Jak w spawnerach się nie da dodać kilku mobów do jednego, to czemu by nie dodać jajko piglina do sklepu za dobrą sumkę (5000$?), a hogliny zostawić na spawnie na takowej wyspie netherowej (idealne miejsce na nią to za sklepem, koło PvP). RE: pigliny. - WASZKA - 04-14-2021 podbijam RE: pigliny. - pyza22 - 04-21-2021 jestem za RE: pigliny. - h3zquu - 05-04-2021 r e f RE: pigliny. - olio_9 - 05-14-2021 (04-08-2021, 11:24)h3zquu napisał(a): Chciałbym poruszyć temat mobów z nowego netheru... dokładniej piglinów Kochany h3zquu szybko rozwieję twoje marzenie, gdyż po przebyciu kilku chwil w overworldzie pigliny i hogliny zamieniają się w wersję zombie. Zogliny są mobami agresywnymi i będą biły szkielety, zombi, creeepry i każdego moba. Więc odpada, a zombie piglina już mamy. Ja bardziej bym chciał zobaczyć wiedźmę i jej spawner kosztujący np. 12k. Jeśli chodzi o drop to zostawiam to adminom. Wiem, że wiedźma się leczy więc dlatego taka wysoka cena spawnera, bo drop też byłby zadowalający. |