02-25-2021, 19:45
Wszystko co tutaj napisałem oparte jest na moim ponad ośmioletnim doświadczeniu w graniu na trybie PvP pistolety oraz ogólnej wiedzy nt. grania w gry FPS, tj. m.in. 3700h w CS:GO, 700h w TF2, 50h w Hunt: Showdown, 30h w Insurgency, kilkanaście godzin w COD: Warzone itd.
Jak wyżej wspomniałem – pojawi się film, który zawiera argumenty głównie dla punktów 1. , 2. , 3. , 4. i dodatkowo 5. Montowanie jakiegoś 12 minutowego filmu zajęło mi 6 godzin (uwzględniłem ilość prób, wyników, czasy walki i średnie czasy walki aktualizowane co każdą kolejną walkę) + 7 godzin renderowania dla uzyskania niestandardowej najlepszej jakości dla YouTube, do tego 3 godziny zajmuje mi wrzucenie filmu ważącego łącznie 20 GB + 10 godzin przetwarzania do jakości HD i 2K (to wszystko zajęło łącznie ponad 26 godzin), więc proszę jeszcze poczekać.
Nareszcie jest!
Nowa edycja wprowadziła nową mapę, resety leveli itd. jednak zmiany w głównie pistoletach i karabinach spowodowały, że rozgrywka stała się mniej dynamiczna, powolna, mniej intuicyjna i przede wszystkim nudna. Fundamentalnym przykładem jest m.in. czas strzelania się pistoletami w pojedynku, który zwiększył się trzykrotnie albo nawet czterokrotnie - właśnie przez bardzo powolne strzelanie.
PvP Pistolety powinien być stale rozwijanym o nowe możliwości trybem dynamicznym. Ponieważ komu chce się grać "ostrożnie" lub "powoli" w takiej przeciętnej gierce? W tym trybie nie ma potrzeby uczyć się cierpliwości, co dopiero inaczej gra się w CS:GO gdzie co raz wyższy poziom trudności wymaga co raz większego zachowania cierpliwości, albo co dopiero w grze (nie jest to FPS) World Of Thanks, gdzie czasem trzeba czekać z innymi czołgistami schowany za krzakami nawet kilka minut (wyjedziesz z krzaków = zostaniesz podświetlony przez jednego z przeciwników, a następnie usłyszysz i poczujesz BUM-BUUM!, pożegnaj się ze swoim czołgiem!), albo w takim Hunt: Showdown (FPS) – skomplikowanej grze opartej głównie na siedzeniu i migrowaniu w gęstych krzakach nawet przez 10-20 minut, ponieważ jest to najłatwiejszy sposób na zabicie przeciwnika uciekającego z łupem z kontraktu (łączny czas jednej rozgrywki trwa nawet ponad godzinę). A w takim prostym Minecrafcie, granie tutaj "ostrożnie" lub "powoli" jest zdecydowanie głupią stratą czasu, a co za tym idzie - graczom nie chce się przez to grać, następnie wychodzą z trybu i w ogóle z serwera tracąc przez to potencjalnego klienta chętnego na zakup prestiżowej rangi.
Co należy zmienić?
1. Zwiększyć prędkość lotu pocisków i ustabilizować tor lotu do linii prostej pocisków w pistoletach
Te strzały prawie nigdy nie trafiają w graczy, którzy ciągle tylko strafe'ują i uciekają. Jak zawsze za wolno i nie tak jak powinno to być. Strzelanie do dalekich celi to tragedia, pociski pistoletu zachowują się jak piankowe strzałki do wyrzutni nerf. Nie wiecie jak bardzo irytuje i denerwuje mnie oraz nowych graczy.
2. Usunąć snajperkę całkowicie
TA BROŃ DOSŁOWNIE PUSTOSZY TRYB STALE ODSTRASZAJĄC NOWYCH GRACZY. Od bardzo wielu lat jest to najbardziej wkurzająca i zepsuta broń w tym trybie. I do tego wciąż pozwala bardzo szybko farmić levele. Jest najchętniej kupowana, ponieważ jest zbyt zabójcza i każdy tuman jest w stanie tym celować za pierwszym i każdym kolejnym razem. Nawet karabin i inne podobne bronie nie mogą jej dorównać. Jaka jest w tym dobra zabawa, w której "snajperzy" na sam start zabierają mi 6-7 serduszek i szybko dobijają pistoletem? Jeszcze gorsze jest to, jak ci "snajperzy", gdy w końcu zostali mocno postrzeleni pistolecikami i mają prawie zero HP - uciekają sobie do białych budynków, w których teleportują się do respa i jak gdyby nigdy nic wygenerować sobie życie, a następnie dalej wbijają na arenę żeby znowu gnębić innych. Jeśli naprawdę chcecie trzymać w sklepie tę bezwstydną broń, to powinna zabierać prawie cały magazynek (czyli 48 strzałów), ponieważ tyle strzałów potrzeba w tym trybie, aby kogokolwiek zabić pistolecikiem. Jednak zalecane jest usunięcie tej broni z trybu.
3. Usunąć zabieranie graczom kasy po zabiciu
Ponieważ jakiś koleś łazi sobie ze snajperkami i ciągle zabija mnie i innych graczy bardzo szybko, a do tego non-stop zabiera, a wręcz KRADNIE moje ciężko zarobione i zaoszczędzone pieniądze! Dzięki temu "utrudnieniu" mój portfel w tym trybie dosłownie ciągle świeci pustkami i zawsze tak niestety będzie! Jak mam zarobić na coś konkretnego, kiedy mimo wielu starań i tak nie jestem w stanie zabić tym nędznym zbugowanym pistolecikiem takiego "snajpera"? Za dużo jest w tym absurdu! To również czyni tryb mniej dynamicznym.
4. Zmniejszyć zapotrzebowanie na jedzenie kebsów
Pisałem o tym kilka lat temu, ale do dzisiaj jest ten sam problem z tym nudnym, notorycznym zżeraniem kebabów co 15 sekund. Nie da się normalnie i dogodnie pograć, bo cały czas muszę to coś zjadać. I nie chcę wyjaśnienia takiego, że gracz powinien czasami się zatrzymywać itp. Inni mówią, że jest to "utrudnienie", jednak w mojej opinii wieloletniego weterana - jest to bardzo zbędne i nie pozwala dynamicznie grać, a dynamika jest kluczowa w tym trybie, bez niej ludzie nie chcą tutaj grać, a co za tym idzie – brak jakiejkolwiek zachęty do kupna rang prestiżowych.
Co można dodatkowo zmienić?
5. Wyświetlanie pośmiertnie na chacie pozostałą ilość HP przeciwnika, który mnie zabił.
Kiedy strzelasz milion razy z tego pistolecika, do tego jeszcze zginąłeś i denerwujesz się czemu jeszcze go nie zabiłeś oraz nie wiesz przede wszystkim ile zostało mu HP.
6. Przywrócić automatyczną ochronę (przynajmniej na 1 sekundę) po wejściu na arenę.
Gracze spamują pistoletem tam gdzie respią się inni. To najczęściej występuje w żółtym wieżowcu na 1-F.
Jest to bardzo ważna propozycja, ponieważ wprowadzenie tych zmian uczyni tryb PvP Pistolety bardziej sprawiedliwym dla każdego i przeciętnego i bardzo dobrego gracza.
Jak wyżej wspomniałem – pojawi się film, który zawiera argumenty głównie dla punktów 1. , 2. , 3. , 4. i dodatkowo 5. Montowanie jakiegoś 12 minutowego filmu zajęło mi 6 godzin (uwzględniłem ilość prób, wyników, czasy walki i średnie czasy walki aktualizowane co każdą kolejną walkę) + 7 godzin renderowania dla uzyskania niestandardowej najlepszej jakości dla YouTube, do tego 3 godziny zajmuje mi wrzucenie filmu ważącego łącznie 20 GB + 10 godzin przetwarzania do jakości HD i 2K (to wszystko zajęło łącznie ponad 26 godzin), więc proszę jeszcze poczekać.
Nareszcie jest!
Nowa edycja wprowadziła nową mapę, resety leveli itd. jednak zmiany w głównie pistoletach i karabinach spowodowały, że rozgrywka stała się mniej dynamiczna, powolna, mniej intuicyjna i przede wszystkim nudna. Fundamentalnym przykładem jest m.in. czas strzelania się pistoletami w pojedynku, który zwiększył się trzykrotnie albo nawet czterokrotnie - właśnie przez bardzo powolne strzelanie.
PvP Pistolety powinien być stale rozwijanym o nowe możliwości trybem dynamicznym. Ponieważ komu chce się grać "ostrożnie" lub "powoli" w takiej przeciętnej gierce? W tym trybie nie ma potrzeby uczyć się cierpliwości, co dopiero inaczej gra się w CS:GO gdzie co raz wyższy poziom trudności wymaga co raz większego zachowania cierpliwości, albo co dopiero w grze (nie jest to FPS) World Of Thanks, gdzie czasem trzeba czekać z innymi czołgistami schowany za krzakami nawet kilka minut (wyjedziesz z krzaków = zostaniesz podświetlony przez jednego z przeciwników, a następnie usłyszysz i poczujesz BUM-BUUM!, pożegnaj się ze swoim czołgiem!), albo w takim Hunt: Showdown (FPS) – skomplikowanej grze opartej głównie na siedzeniu i migrowaniu w gęstych krzakach nawet przez 10-20 minut, ponieważ jest to najłatwiejszy sposób na zabicie przeciwnika uciekającego z łupem z kontraktu (łączny czas jednej rozgrywki trwa nawet ponad godzinę). A w takim prostym Minecrafcie, granie tutaj "ostrożnie" lub "powoli" jest zdecydowanie głupią stratą czasu, a co za tym idzie - graczom nie chce się przez to grać, następnie wychodzą z trybu i w ogóle z serwera tracąc przez to potencjalnego klienta chętnego na zakup prestiżowej rangi.
Co należy zmienić?
1. Zwiększyć prędkość lotu pocisków i ustabilizować tor lotu do linii prostej pocisków w pistoletach
Te strzały prawie nigdy nie trafiają w graczy, którzy ciągle tylko strafe'ują i uciekają. Jak zawsze za wolno i nie tak jak powinno to być. Strzelanie do dalekich celi to tragedia, pociski pistoletu zachowują się jak piankowe strzałki do wyrzutni nerf. Nie wiecie jak bardzo irytuje i denerwuje mnie oraz nowych graczy.
2. Usunąć snajperkę całkowicie
TA BROŃ DOSŁOWNIE PUSTOSZY TRYB STALE ODSTRASZAJĄC NOWYCH GRACZY. Od bardzo wielu lat jest to najbardziej wkurzająca i zepsuta broń w tym trybie. I do tego wciąż pozwala bardzo szybko farmić levele. Jest najchętniej kupowana, ponieważ jest zbyt zabójcza i każdy tuman jest w stanie tym celować za pierwszym i każdym kolejnym razem. Nawet karabin i inne podobne bronie nie mogą jej dorównać. Jaka jest w tym dobra zabawa, w której "snajperzy" na sam start zabierają mi 6-7 serduszek i szybko dobijają pistoletem? Jeszcze gorsze jest to, jak ci "snajperzy", gdy w końcu zostali mocno postrzeleni pistolecikami i mają prawie zero HP - uciekają sobie do białych budynków, w których teleportują się do respa i jak gdyby nigdy nic wygenerować sobie życie, a następnie dalej wbijają na arenę żeby znowu gnębić innych. Jeśli naprawdę chcecie trzymać w sklepie tę bezwstydną broń, to powinna zabierać prawie cały magazynek (czyli 48 strzałów), ponieważ tyle strzałów potrzeba w tym trybie, aby kogokolwiek zabić pistolecikiem. Jednak zalecane jest usunięcie tej broni z trybu.
3. Usunąć zabieranie graczom kasy po zabiciu
Ponieważ jakiś koleś łazi sobie ze snajperkami i ciągle zabija mnie i innych graczy bardzo szybko, a do tego non-stop zabiera, a wręcz KRADNIE moje ciężko zarobione i zaoszczędzone pieniądze! Dzięki temu "utrudnieniu" mój portfel w tym trybie dosłownie ciągle świeci pustkami i zawsze tak niestety będzie! Jak mam zarobić na coś konkretnego, kiedy mimo wielu starań i tak nie jestem w stanie zabić tym nędznym zbugowanym pistolecikiem takiego "snajpera"? Za dużo jest w tym absurdu! To również czyni tryb mniej dynamicznym.
4. Zmniejszyć zapotrzebowanie na jedzenie kebsów
Pisałem o tym kilka lat temu, ale do dzisiaj jest ten sam problem z tym nudnym, notorycznym zżeraniem kebabów co 15 sekund. Nie da się normalnie i dogodnie pograć, bo cały czas muszę to coś zjadać. I nie chcę wyjaśnienia takiego, że gracz powinien czasami się zatrzymywać itp. Inni mówią, że jest to "utrudnienie", jednak w mojej opinii wieloletniego weterana - jest to bardzo zbędne i nie pozwala dynamicznie grać, a dynamika jest kluczowa w tym trybie, bez niej ludzie nie chcą tutaj grać, a co za tym idzie – brak jakiejkolwiek zachęty do kupna rang prestiżowych.
Co można dodatkowo zmienić?
5. Wyświetlanie pośmiertnie na chacie pozostałą ilość HP przeciwnika, który mnie zabił.
Kiedy strzelasz milion razy z tego pistolecika, do tego jeszcze zginąłeś i denerwujesz się czemu jeszcze go nie zabiłeś oraz nie wiesz przede wszystkim ile zostało mu HP.
6. Przywrócić automatyczną ochronę (przynajmniej na 1 sekundę) po wejściu na arenę.
Gracze spamują pistoletem tam gdzie respią się inni. To najczęściej występuje w żółtym wieżowcu na 1-F.
Jest to bardzo ważna propozycja, ponieważ wprowadzenie tych zmian uczyni tryb PvP Pistolety bardziej sprawiedliwym dla każdego i przeciętnego i bardzo dobrego gracza.
Kod PHP:
com.epicgames.launcher://apps/Fortnite?action=launch&silent=true