snajperka
#1
heloł chciałbym się zapytać czy jest możliwość przywrócenia starej snajperki, ponieważ ta snajperka ma damage jak pistolet kto widział snajperkę, która nie zabija na raz w głowę. Drugim aspektem jest to, że na serwerze gra średnia ilość graczy i dziś wchodząc na serwer na trybie było 10 osób z czego 5 osób miało ze sobą sojusz i walili ostrego geja w pięciu, dlatego mając nawet 3-4 snajperki na pasku nie byłem wstanie poradzić sobie z osobami, ponieważ snajperka ma taki damage :/ . Kto widział snajperkę która nie zabija na raz w głowę lub na 2 jak to było kiedyś nie rozumiem tej zmiany,  ponieważ jak uda ci się zdobyć 10 lvl exp pójdziesz na enchant i zenchanujesz sobie hełm na ochronę przed pociskami III to taka snajperka nic nie robi. A co do shutgun'a tak jak w przypadku snajperki ma się małe szanse, gdy osoby się sojuszują, ponieważ ma słaby zasięg, również nie rozumiem usunięcia różdżki, która pozwalała uciekać przed takimi osobami sojuszącymi się oraz wysokich miejsc na mapie, które bez tej różdżki tracą sens, ponieważ wchodząc na samą górę budynku X spadając mamy 0 szanse na przeżycie i z tego powodu wychodzę z inicjatywą o przywrócenie różdżki lub dodanie wody, która by znikała po np. 3-4 sekundach po zrobieniu waterskill'a.

Diaxowy hełm ochrona przed pociskami 3, snajperka potrzebowała 6 head'ów co prawda hp się regenerowało.
poka poka poka
#2
za, najlepiej jak bylaby jakas druga snajperka co zadaje w glowe 8.5hp jak bylo kiedys xd
#3
Niech będzie jedna snajperka, ale taka jak kiedyś, bo ta snajperka nie dość ze kosztuje 120$ to nic nie robi i jest nie opłacalna.
poka poka poka
#4
Jestem za
#5
Albo droższa cena snajpy i żeby w heda zadawała 8.5 hp

Wysłane z mojego Redmi 6 przy użyciu Tapatalka

I może niech ta wędka się do czegoś się przyda, bo dziś złowiłem zaczep na linkę, i może byłby skup ryb, i to co dropi z wody
Chyba można zrobić skup nad przedmiotami które można kupić, wkoncu do czegoś ta wędka się przyda

Wysłane z mojego Redmi 6 przy użyciu Tapatalka
#6
Jestem za
 [Obrazek: WOBjgiZ.png]
 [Obrazek: giphy.gif]
#7
Hmm, zastanówmy się. Buff broni z i tak zwalonym balansem. Jeszcze zwiększenie ceny, po to aby dla tych nowych stała się trudniej dostępna, bo to oczywiste że dla tych co już używają, podwyżka nie zrobi różnicy. Taa, pamiętam jak snajperka zadawała te 8,5. Wtedy nie grałem za dużo, bo była faza na inne gry, ale wtedy snajperką natrzaskałem około $30k oraz moje K/D rzadko kiedy spadało poniżej 50.

Wiadomo że osoby które z niej korzystają, będą na tak no i trudno się dziwić, tylko polecam zastanowić się dlatego ten tryb był martwy przez ponad półtora roku i gdyby nie COVID-19, dalej mało kto grałby na nim.
[Obrazek: XeJBZ2t.jpeg]
#8
ta broń nigdy nie będzie zbalansowana, bo jej mechanika jest taka a nie inna
[Obrazek: CU8BbMK.png]
Niedostępny
#9
ffffffff
poka poka poka
#10
(04-17-2020, 22:36)MELMAN napisał(a): heloł chciałbym się zapytać czy jest możliwość przywrócenia starej snajperki, ponieważ ta snajperka ma damage jak pistolet kto widział snajperkę, która nie zabija na raz w głowę. Drugim aspektem jest to, że na serwerze gra średnia ilość graczy i dziś wchodząc na serwer na trybie było 10 osób z czego 5 osób miało ze sobą sojusz i walili ostrego geja w pięciu, dlatego mając nawet 3-4 snajperki na pasku nie byłem wstanie poradzić sobie z osobami, ponieważ snajperka ma taki damage :/ . Kto widział snajperkę która nie zabija na raz w głowę lub na 2 jak to było kiedyś nie rozumiem tej zmiany,  ponieważ jak uda ci się zdobyć 10 lvl exp pójdziesz na enchant i zenchanujesz sobie hełm na ochronę przed pociskami III to taka snajperka nic nie robi. A co do shutgun'a tak jak w przypadku snajperki ma się małe szanse, gdy osoby się sojuszują, ponieważ ma słaby zasięg, również nie rozumiem usunięcia różdżki, która pozwalała uciekać przed takimi osobami sojuszącymi się oraz wysokich miejsc na mapie, które bez tej różdżki tracą sens, ponieważ wchodząc na samą górę budynku X spadając mamy 0 szanse na przeżycie i z tego powodu wychodzę z inicjatywą o przywrócenie różdżki lub dodanie wody, która by znikała po np. 3-4 sekundach po zrobieniu waterskill'a.

Diaxowy hełm ochrona przed pociskami 3, snajperka potrzebowała 6 head'ów co prawda hp się regenerowało.

I tak raczej tego nie zmienia, ale jestem za


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości