Expiarka :)
#21
A ja jestem za wywaleniem mechanizmów i dodaniem tego Bloku co ściąga te moby I wszystko będzie jak dawniej.

Proste i łatwe rozwiązanie.
[Obrazek: 68747470733a2f2f6d65646961312e74656e6f72...722e676966]
#22
(04-06-2020, 11:01)SniperAK17 napisał(a): A ja jestem za wywaleniem mechanizmów i dodaniem tego Bloku co ściąga te moby I wszystko będzie jak dawniej.

Proste i łatwe rozwiązanie.

Jestem tego samego zdania
[Obrazek: 7pcq837.jpg] 
[Obrazek: i0Z7RL8.jpg]
#23
porownamy sobie kasyno, do 10 pietrowej ekspiareczki :p
na tym screenie widzimy przedmioty potrzebne do zrobienia przykladowego kasyna, zliczylem wszystkie, ktorych ktos uzyl w poradniku.
https://imgur.com/a/YCZnKyD
jak widac, mamy tutaj pokazna linnie redstona, ktora bedzie aktywowac sie jak tylko ktos wrzuci przedmiot do lejka.
tutaj pokazalem teren, ktory zalewa sie woda co kazde splukanie 10 pieter mobgrindera. (2560 blokow)
https://imgur.com/pwQ7GHr
robi wrazenie, co?
dodalem jeszcze konieczne mechanizmy do dzialania czegos takiego
https://imgur.com/a/af4oGD5
oczywiscie kazdy tlok, oraz kazda pochodnia aktywuje sie cyklicznie co kilkadziesiac sekund jesli tylko jakis gracz znajduje sie kilka dzialek dalej.
wnioski mozecie wyciagnac sami XD
#24
no dobrze to my zrobimy auto expiarki na dole i problem rozwiazany tylko ze wtedy tez bedzie lagowalo
#25
Dlatego jest proste rozwiązanie dodać cudowne bloki ściągające moby, które są na sky-block, wymówki że będą ściągać z innych działek jest śmieszne Big Grin
[Obrazek: 68747470733a2f2f6d65646961312e74656e6f72...722e676966]
#26
(04-06-2020, 12:51)SniperAK17 napisał(a): Dlatego jest proste rozwiązanie dodać cudowne bloki ściągające moby, które są na sky-block, wymówki że będą ściągać z innych działek jest śmieszne Big Grin

bloki zostaly napisane na skyblocki nie wspolgraja z pluginem plotme. nie wiem co w tym smiesznego..
#27
(04-06-2020, 12:57)Boczek napisał(a): bloki zostaly napisane na skyblocki nie wspolgraja z pluginem plotme. nie wiem co w tym smiesznego..

Ja tylko podałem rozwiązanie, które wyjaśni cała sprawę.

(04-06-2020, 12:39)Boczek napisał(a): porownamy sobie kasyno, do 10 pietrowej ekspiareczki :p
na tym screenie widzimy przedmioty potrzebne do zrobienia przykladowego kasyna, zliczylem wszystkie, ktorych ktos uzyl w poradniku.
https://imgur.com/a/YCZnKyD
jak widac, mamy tutaj pokazna linnie redstona, ktora bedzie aktywowac sie jak tylko ktos wrzuci przedmiot do lejka.
tutaj pokazalem teren, ktory zalewa sie woda co kazde splukanie 10 pieter mobgrindera. (2560 blokow)

Co do tych bloków to cała prawda tylko nie wziąłeś pod uwagę chunki minecrafta Big Grin to wiele zmienia.
[Obrazek: 68747470733a2f2f6d65646961312e74656e6f72...722e676966]
#28
(04-06-2020, 13:05)SniperAK17 napisał(a): Co do tych bloków to cała prawda tylko nie wziąłeś pod uwagę chunki minecrafta Big Grin to wiele zmienia.

konkretnie prosze co w tym porownaniu zmieniaja chunki, bo albo to ja nie mam pojecia o tym co pisze, albo ty.
#29
Nie chce sie tu kłócić i spierać sie kto ma racje, chcę tylko aby resp mobów został w jakiś sposób przywrócony. Możliwości jest sporo ale ja preferuje 1 po prostu przywrócić resp mobów do stanu początkowego.
Ps. Mobgrinderów i tak nie jest dużo bo z tego co wiem to 3 więc no.

Ale podkreślam że możliwości jest sporo !!!
[Obrazek: 68747470733a2f2f6d65646961312e74656e6f72...722e676966]
#30
nie powieksze spawnu potworow, nie bede sie powtarzal.

kaktusy ze skupu zostaly usuniete ze wzgledu na lagi i przez farmienie pieniedzy (raz zrobicie farme i tylko leci kasa)
mobgrindery tez z tym maja troche wspolnego, bo zbieracie expa z mobow ktore sa wam podawane pod nos, co jest dla mnie kolejnym argumentem aby nie przywracac mobgrinderow.

a jesli chodzi o kasyna, to tak, jest to mechanizm redstone, ale nie obciaza na tyle serwera co grindery i nie ma w nim tego typu zarobku.
[Obrazek: sygnaturka.png]


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości