lagi na /dzialki
#31
wyłączy ktoś wkoncu do gówno na /warpie !!! serio juz mnie denerwuje takie coś usuncie mozliwosc spawnowania sie potworów na wyzszym poziomie niz dzialek i po problemie po co słuchac snipera który nieche tego wprowadzic tylko dlatego ze chce zarabiac na tym mobgrinderze a przez to cierpi większocsc graczy a on zadowoloy chyba bardziej liczy sie zdanie wikszosci niz jakiegos zioma co uwaza sie za jakiegos boga redstone.
Albo poprostu napisz prywatną wiadomosc do własciciela tej dzialki zeby wyączł to i nie włączał albo wogule to usunoł
i zrozumcie wkoncu ze lagi są tylko w momencie wylewania sie tej wody i jej wysychania tylko wtedy! a nie przez ilosc mechanizmów
#32
ehh  argument typu " jak masz problem to kup se lepszy komputer " to zadny argument
[Obrazek: EjxbK0N.png]

[Obrazek: M7i5wG8.png]
#33
Ja cię kręcę, robicie sztuczne afery...
A tak na poważnie, to co wy chcecie kłótniami osiągnąć? Poprzednie takie tematy kończyły się jednym: "Zamykam". Ja rozumiem, że macie ogromny problem, ale przypomnę: nikt nie każe graczom chodzić na spawn działek. A że wy macie swoje autosklepy to mnie guzik obchodzi, nie muszę tam chodzić (opinie dot. beniutkiego, ja nic nie zarzucam no ale cóż). Przed zbudowaniem MobGrindera przez Snipera spadki fps i tak były przez mobgrinder macislawa i makro13. Oni zaczęli tak na prawdę generować to, a to, że ktoś tego nie czuł no to już inna sprawa, ale ja to odczuwałem zanim Sniper się przeniósł.
Wracając do głównej części - ja bym proponował całkowite ograniczenie stawiania redstone. Wtedy i autosklepy i mobgrindery będą miały święty spokój, bo po przekroczeniu redstone usuwałby się, a gracz dostawałby karę pieniężną. To byłoby najlepsze rozwiązanie, by AutoSklepy nie miały problemów. Albo iść tym sposobem:
Cytat:Co do zabronienia prostu na teleporcie na działki i podeście napisać ze mobgraindery z użyciem redaguje i automatyczne farmy można budować dopiero od określonego id a jeżeli ktoś się nie posłucha to dostaje ostrzeżenie i ma czas na usunięcie a jak tego niezrobiona to już jego problem i po prostu działka zostaje wyczyszczona
Po prostu taki śmieszek otrzymuje ostrzeżenie, a jak nic nie da działka kaput. A jak nie, to proponuję banowanie osób, co budują lagujące mechanizmy w obrębie /działki.

Dodam od siebie: jeżeli dalej chcecie kręcić sztuczne dramy, to to nie jest najlepszy temat, bo kręcicie taką aferę, że szok... Dziwie się, że Cichusek jeszcze nie zamknął tego tematu... Macie ból o jakeś 2mln w klocach... 1mln itp, ale nie tylko to. Jak komuś się nie podoba to, to niech się przeniesie na 0;100, bo tam nikogo nie ma i tyle. PS. proponuje wam wyrażać się w sposób kulturalny, wielcy "znafcy".
#34
Ja bym to rozwiązał tak:
- kasyna, autosklepy budowane są głównie dla zarobku, więc bez sensu byłoby przenoszenie ich na działki 11Emerald94, dodatkowo nie powodują masywnych spadków FPS
- grindery nie przynoszą nie wiadomo jakich zysków, natomiast przynoszą duże spadki (i nie kłóćcie się, że tak nie jest).

mamy kilka rozwiązań:
a) przeniesienie wszystkich grinderów w obrębie /dzialki na dalsze ID
b) usunięcie całości grinderów na /działki
c) usunięcie samych mechanizmów, z zachowaniem budowli
d) wyłączenie spawnu potworów powyżej i poniżej poziomu działek

jak dla mnie najlepsza opcja to a), z zabronieniem budowania takich mechanizmów przy /dzialki. Grinderów przy warpie nie ma dużo, a pozbylibyśmy się wszystkich problemów w krótkim czasie. Ewentualnie można dodać spawny mobów do /sklep, jak proponował sniper
#35
Jeśli chcecie je przenieść primo muszą mieć miejsce + wokół nich czyli działki w około ( 8działek ) musi być puste i oświetlone tak aby moby sie respiły na tych działkach primo !!! + nie było tak że ktoś postawi domek i będzie narzekał że lagi. Plus możliwość ustawienia dla tych osób jakiegoś teleportu tak aby gracze mogli się do nich tepać jak chcą skorzystać a właściciela nie ma!!!
Ps. Na Classicu jest łącznie z 17 Mobgrinderów o ile już część nie znikła !!!

Na coś takiego mogę przystać innej opcji nie ma i każda osoba co ma podobne mechanizmy wątpie aby napisała coś innego Big Grin

A - Będzie najlepsze ale muszą mieć swoje miejsce + teleporty

Tylko teraz pytanie co z działkami jak Mobgrindery zostaną przeniesione !!!!
[Obrazek: 68747470733a2f2f6d65646961312e74656e6f72...722e676966]
#36
Jak masz jedną działkę to dostajesz inną, a jeśli masz 3 to wybierasz, na którą ma być przeniesiony. Co do teleportów podczas nieobecność, muszę cię zmartwić bo tego na pewno nie będzie
#37
Myślałem bardziej o strefie takich mechanizmów by był tam teleport Big Grin a 3 działki mam brawie na spawnie Sad

A inne osoby pewnie też tak mają że 3 działki blisko sb, więc byście musieli zrobić taką strefę . Big Grin

[Obrazek: iimlHsO.png]

Trochę szkoda że tyle zamiaszania wokół mobgrinderów.
Jak robiliśmy testy nie z 1 osobą gdzie mobgrindery były on a kiedy były off i aby było śmiesznie mniej fps było, gdy mobgindery były wyłączone nwm czemu.
Z chęciom będę powtarzał te testy z administracją Big Grin

[Obrazek: xds471y.png]
[Obrazek: 68747470733a2f2f6d65646961312e74656e6f72...722e676966]
#38
Już bez przesady. Pomyśl trochę o innych, bo nie wierze, ze ciagle ktoś siedzi w tym mobgrinderze. Nikt inny z grinderem się tu nie zgłosił, wiec chyba jakoś bardzo im to nie przeszkadza. Temat zamykam, bo wszyscy wiemy jak dalej się potoczy. Cichusek ma uprawnienia do pisania w zamkniętych tematach, wiec zapewne coś tu napisze.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 8 gości