Forum | Sky-Land.pl | Sieć Serwerów Minecraft 1.8 - 1.20
lagi na /dzialki - Wersja do druku

+- Forum | Sky-Land.pl | Sieć Serwerów Minecraft 1.8 - 1.20 (https://forum.sky-land.pl)
+-- Dział: Nasze serwery: (https://forum.sky-land.pl/forumdisplay.php?fid=116)
+--- Dział: Classic (https://forum.sky-land.pl/forumdisplay.php?fid=92)
+---- Dział: Problemy Graczy (https://forum.sky-land.pl/forumdisplay.php?fid=105)
+---- Wątek: lagi na /dzialki (/showthread.php?tid=40637)

Strony: 1 2 3 4


lagi na /dzialki - beniutki - 07-18-2019

znowu mobgrinder na /dzialki jest wlączony... nie da sie tam grac


RE: lagi na /dzialki - h3zquu - 07-18-2019

Ja bym proponował w obrębie spawnu działek (do X: 50) zablokować używania redstone. Byłoby to opłacalne, bo nikt w końcu nie marudziłby na LAGI NA /DZIAŁKI. Powiem szczerze: lagi tam występują od tego momentu, kiedy stoi MobGrinder macisława (który w cale nie gra) oraz mechanizmy beniutkiego - wtedy rozpoczęło się lagowanie /działki. Dlatego, no - proponuję to co na górze napisałem.


lagi na /dzialki - Boczek - 07-18-2019

(07-18-2019, 18:10)HezquPL napisał(a): Ja bym proponował w obrębie spawnu działek (do X: 50) zablokować używania redstone. Byłoby to opłacalne, bo nikt w końcu nie marudziłby na LAGI NA /DZIAŁKI. Powiem szczerze: lagi tam występują od tego momentu, kiedy stoi MobGrinder macisława (który w cale nie gra) oraz mechanizmy beniutkiego - wtedy rozpoczęło się lagowanie /działki. Dlatego, no - proponuję to co na górze napisałem.
a autosklepy beda dzialac na tabliczki, piach i kaktusy.


RE: lagi na /dzialki - beniutki - 07-18-2019

przepraszam bardzo jakie moje mechanizmy xd ?
lagi sa przez 2 mobgrindery ktore sa na /dzialki jeden makro13 a drugi sniperAK (nwm czy dobre nicki) 
no i ewentualnie 5 pięter sklepu matiego ale to nie są jakies tam duze mechannizmy więce to raczej nie przeszkadza


RE: lagi na /dzialki - Misekk_ - 07-18-2019

Mnie tam akurat nie laguje.


RE: lagi na /dzialki - SniperAK_Games - 07-18-2019

Co do mojego Mobgrindera jest W 100% zoptymalizowany właśnie dlatego bo jest ten zwalony (program/plugin/blokada czy co to tam jest) co blokuje redstone a to ingeruje w GRE kiedy sie tego nauczycie.
Ze przedtem jak tej blokady nie było tysiące mechanizmów i lagów nie było, blokada jest lagi są bo ingeruje w GRE !!!!
No Ludzie


RE: lagi na /dzialki - SniperAK_Games - 07-19-2019

Małe dowody co do znikania rypiterów itp (czyli dowód na to że blokada ingeruje w gre) . Big Grin
A nie było mnie 1.5 dnia .[Obrazek: tlxPU9M.jpg]

[Obrazek: SVhWfZP.jpg]


RE: lagi na /dzialki - Cichusek - 07-19-2019

(07-19-2019, 02:42)SniperAK17 napisał(a): Małe dowody co do znikania rypiterów itp (czyli dowód na to że blokada ingeruje w gre) . Big Grin
A nie było mnie 1.5 dnia .[Obrazek: tlxPU9M.jpg]

[Obrazek: SVhWfZP.jpg]

ingeruje w gre, bo takie jest zadanie tego pluginu.
jezeli twoj mechanizm obciaza serwer, to plugin go niszczy aby bylo mniej lagow. 
a ty go stawiasz z powrotem i znowu sa lagi dopoki go nie zniszczy. 
skoro usuwa twoje repeatery, to oznacza, ze masz zle skonstruowany mechanizm. 
twoje wyjasnienia i zwalanie winy na plugin, to brednie.

najprostszym rozwiazaniem jest usuniecie teleportu na mape dzialek, wtedy nie bedzie mialo znaczenia czy ktos ma dzialke 0;0 czy 54;128.
mozna tez zablokowac spawn potworow na dzialkach, wtedy skoncza sie expiarki a zostanie bieganie z mieczem po mapie surowcowej.


RE: lagi na /dzialki - SniperAK_Games - 07-19-2019

Te całe rypitery nie wysyłają jakiegoś wielkiego sygnału i nie generują aż tak wielkich lagów. Nimi idzie impuls 1sek ok a to niewiele dla fps, a inne mechanizmy zawodzą i znikają + generują lagi o jakich wspomniałeś Big Grin Dlatego ich nie posiadam.
Moja mechanika działania jest prosta mobgrindera sam w sobie pracuje 24, ale te rypitery odliczaja czas 6.30 min gdzie dasz 3 diaxy do odp. leja mechanizm sie aktywuje i wyślę impuls, impuls idzie tak 6.30 min a następnie wraca i blokuje. Nie ma tu magii i tak budowałem tą wersje pod czanki aby zminimalizować lagi. Co mają gracze.

A co do zniknięcia rypiterów miałem 24 diaxy czyli 8 osób wykupił 8 prób czyli 52 min system dział bez zarzutu zanim znikł, więc to trochę długo zanim coś znikło Big Grin, a diaxy mają blokadę aby nie było 2 sygnałów więc nie leciały.

Nie możesz Cichy dać jakiejś 1-2 tygodniowej próby beż tej blokady, aby sprawdzić czy nie liczni gracze mają racje czy nie
Ps. Wiem że mało dbasz o serw. Big Grin
Co do tego pluginy/blokady
(wiem że za ten plugin jest odpowiedzialny dix/ziiz bo coś kiedyś na spawnie działek odwalił z mechanizmami) Wiem to od niego ale czemu mają cierpieć inni gracze jeśli garstka ludzi ma może racje ?


lagi na /dzialki - Boczek - 07-19-2019

(07-19-2019, 07:23)SniperAK17 napisał(a): (wiem że za ten plugin jest odpowiedzialny dix/ziiz bo coś kiedyś na spawnie działek odwalił z mechanizmami) Wiem to od niego ale czemu mają cierpieć inni gracze jeśli garstka ludzi ma może racje ?

plugin zostal wprowadziony na wszystkie serwery po tym jak na skyblocku TPS'Y (TEPEESY NIE EFPEESY!!) spadly do takiego stopnia, ze przy wiekszej ilosci graczy na serwerze woda zaczela sie wolniej rozlewac.
plugin nie zostanie wylaczony, bo znow powtorzy sie sytuacja ze skyblocka.