po co ja to robię? (Mapa pvp)
#11
Mi się podoba ,jak dostane ub to bede na niej fajnie kampil.
za dodaniem.
#12
W mojej opinii lepiej zamienić starą i nudną mapę płaską na tę nową:
-> mniejsze wymiary areny = mniej szukania po mapie, więcej akcji i dynamiki
-> nierówny teren = koniec OPnessu snajperki i możliwość wcielenia w życie też innych broni jako "primary"
-> nowa mapa = nowe strategie, nowe warpy, nowe pomysły, koniec tandenty ze "starą" areną

Niedostępny
#13
Takie coś zrobiłem


Załączone pliki Miniatury
   
Niedostępny
#14
(11-16-2017, 19:23)JTdiro napisał(a): Takie coś zrobiłem

"Znaczki wodne"? Nie wiem czy będą potrzebne.

Niedostępny
#15
(11-16-2017, 19:24)Iam napisał(a):
(11-16-2017, 19:23)JTdiro napisał(a): Takie coś zrobiłem

"Znaczki wodne"? Nie wiem czy będą potrzebne.

Moze niepotrzebne ale lepiej to wyglada.
Mi sie podoba.
Pozdrawiam
Niedostępny
#16
Jeśli nie będą się podobał dla większości, mogę usunąć.

Zrobiłem tunel w górze z wodospadem, aby łatwiej było zabić snajpera. Możliwe, że wchodząc normalnymi drogami nie będzie dla snajpera żadnej trudności w zabiciu zwykłego gracza.

Edit:
Zrobiłem kolejny tunel w drugiej górze, ss'ów nie chce mi się robić. Po prostu przy tunelu przy 1-B jest rozgałęzienie.


Załączone pliki Miniatury
               
Niedostępny
#17
na tak
#18
Nie róbcie żadnych tunelow, będzie to samo co na obecnej arenie. Tunele wcale nie szkodzą snajperowi tylko pomagają bo łatwiej zabić tam gracza.

No spoko zmienić mapkę ale czy na akurat tą? No nie wiem, blokowisko jak jest teraz tylko teren pagorkowaty, tak średnio bym powiedział.

(11-16-2017, 18:40)Thebox napisał(a): Mi się podoba ,jak dostane ub to bede na niej fajnie kampil.
za dodaniem.

nie dostaniesz ub
¯\_(ツ)_/¯
#19
(11-16-2017, 20:45)Croxx napisał(a): Nie róbcie żadnych tunelow, będzie to samo co na obecnej arenie. Tunele wcale nie szkodzą snajperowi tylko pomagają bo łatwiej zabić tam gracza.

No spoko zmienić mapkę ale czy na akurat tą? No nie wiem, blokowisko jak jest teraz tylko teren pagorkowaty, tak średnio bym powiedział.

Ale te tunele nie służą do uciekania, tylko do wejścia na górę, oczywiście można usunąć. Blokowiska nie ma, bo są tylko 2 bloki, wieża i kilka domków, a na aktualnej mapie 5 bloków i masa domków.
Niedostępny
#20
(11-16-2017, 20:50)JTdiro napisał(a): Ale te tunele nie służą do uciekania, tylko do wejścia na górę, oczywiście można usunąć. Blokowiska nie ma, bo są tylko 2 bloki, wieża i kilka domków, a na aktualnej mapie 5 bloków i masa domków.
ja rozumiem ze w twoim zalozeniu nie sluza dla snajpera ale gracz i tak bedzie je uzywal tak smao jak tunele jakie istnialy na obecnej mapie
i nie wiem czemu ale jakos nie przekonuje mnie ta mapa chociaz nie jest az taka tragiczna
[Obrazek: 7JcHSPD.jpg]


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 6 gości