Logacze...
#21
(10-19-2017, 14:25)Cichusek napisał(a):
(10-19-2017, 13:41)Oskier napisał(a): wyczuwam kampienie przy miejscu gdzie bedzie dozwolone opuszczenie areny no ale coz
no niestety nawet jak zrobie dziure w podlodze bez drabinek, to gracz i tak sie wydostanie strzelajac pod siebie z broni. gdyby nie bron, to musialby sie teleportowac na spawn.
ale mysle, ze moga to byc zwykle domki (jakos oznaczone), na ktorych pvp bedzie dzialac, ale bedzie mozna sie w nich wylogowac i isc na spawn.
Jestem za takim rozwiązaniem, dużo lepsze to niż nie robienie niczego. Domki będą fajne, jedyne co bym zasugerował żeby nie były blisko respow
¯\_(ツ)_/¯
#22
a czemu zeby nie byly blisko respow snajperzy tylko na graczy polują to gdie oni mają sie schowac zastanow sie xD
#23
(10-19-2017, 15:29)UNTURNET napisał(a): a czemu zeby nie byly blisko respow snajperzy tylko na graczy polują to gdie oni mają sie schowac zastanow sie xD

tak czy siak bedzie w tej strefie pvp, rownie dobrze moge na podlodze postawic jakis unikatowy blok 2x2 np. ze szmaragdu i dopiero gdy stanie sie na nich bedzie mozna wyjsc z gry lub wpisac /spawn.
[Obrazek: sygnaturka.png]
#24
Czy ktoś mógłby mi podesłać krótki filmik demonstrujący działanie wylogowania się poza strefą "dozwoloną" i w niej? Oraz działające i niedziałające komendy w tych strefach? Pytam, ponieważ przez X dni mam mizerne szanse na wejście prosto do gry. Z góry dziękuję.

Pozdrawiam,
Arkadiusz.

Kiedy zostanie wprowadzony ten pomysł? Wbiłem na minutę/dwie i jeszcze nie ma tych dobrych pomysłów. Wybacz Cichusku, jestem podniecony dobrymi zmianami i po prostu niecierpliwię się.

Niedostępny
#25
(10-19-2017, 15:54)Iam napisał(a): Czy ktoś mógłby mi podesłać krótki filmik demonstrujący działanie wylogowania się poza strefą "dozwoloną" i w niej? Oraz działające i niedziałające komendy w tych strefach? Pytam, ponieważ przez X dni mam mizerne szanse na wejście prosto do gry. Z góry dziękuję.

Pozdrawiam,
Arkadiusz.

uproszczona wersja wyglada tak:
jak sie wylogujesz z gry w dowolnym miejscu na arenie to zginiesz i wypadna z ciebie przedmioty.
dlatego na mapie zostana rozrzucone w roznych miejscach strefy o wielkosci np. 2x2 lub 3x3 bloczkow (plaskie, na rowni z gruntem ziemi) np. z bloku diamentu, szmaragdu czy nawet czerwonej welny.
w tej strefie/platformie pvp nadal bedzie wlaczone i kazdy bedzie mogl cie zabic, ale tylko stojac na tym (lub skaczac) bedziesz mogl wpisac /spawn lub wyjsc z gry bez smierci.

zaawansowana wersja wyglada tak, ze buduje jakies specjalne domki aby pasowaly do mapy np. z zielonym dachem i po wejsciu w ten domek bedzie mozna sie z niego wylogowac lub wpisac /spawn, a pvp w tym domku takze bedzie wlaczone.

nie bawilem sie tym jeszcze i tak jak pisalem, zapewne beda problemy z poziomami, ale dopiero jutro na to spojrze z rana jak znajde chwile czasu.
w tej chwili jakbym to zrobil, to ucieczka wyrzuci z niego wszystkie itemy (rowniez kupione jak i zbroje), a poziom prawdopodobnie sie nie zmieni (tzn. nie zaliczy mu smierci), dlatego musze cos pozmieniac.
jak mi nie wyjdzie, to mysle, ze moglbym zamiast smierci uciekiniera wprowadzic np. czasowy ban na kilkanascie minut.
lepszym rozwiazaniem byloby zmniejszenie poziomu zabojstw np. o 10lvl, ale niestety tego nie da sie zrobic.

a jesli sie nie uda, to prawdopodobnie nic juz lepszego nie wymysle, chociaz na ta chwile uwazam, ze jest to do zrobienia.
[Obrazek: sygnaturka.png]
#26
(10-19-2017, 15:29)UNTURNET napisał(a): a czemu zeby nie byly blisko respow snajperzy tylko na graczy polują to gdie oni mają sie schowac zastanow sie xD

? ? ? ? ? ?

chyba cały czas o to chodzi zeby zlikwidowac uciekanie xd no ale niewazne, kazdy kiedys był młody


bloki w podłodze byłyby w porządku bo byłoby to dobrze widoczne
kwestia taka by dobrze zbalansować ilość takich stref
za dużo - nic to nie zmieni
za mało - bedzie kampienie przy strefach (ja na takiego wojteczka czy browsera to od razu bym kampił kappa)

a nie chce blisko respow tych strefe zeby nie bylo sytuacji: wbijam na arene - zauwazam gracza ktorego sie boje - uciekam w popłochach na spawn
+vipy z yellowa lubują się w: rzuceniu na nasionek na 1f - ucieczka na spawn - /vip -wchodzimy znów (powtarzać do znudzenia) tam na pewno strefa musi byc troche dalej

+pytanie: taka strefa bedzie działać do samej góry czy tylko gdy bedziemy stac na klockach. Pytam przez sytuacje takie jak:
vip wlatuje w strefe w powierzu - wyrzucił sie odskocznia;
mozliwosc ze strefa jest ustawiona np na którymś piętrze bloku
¯\_(ツ)_/¯
#27
(10-19-2017, 17:12)Cichusek napisał(a): jak mi nie wyjdzie, to mysle, ze moglbym zamiast smierci uciekiniera wprowadzic np. czasowy ban na kilkanascie minut.
lepszym rozwiazaniem byloby zmniejszenie poziomu zabojstw np. o 10lvl, ale niestety tego nie da sie zrobic.
Typowemu logaczowi zależy na przetrzymaniu snajperki czy innych broni, żeby ich nie stracił lub zależy na wysokim K/D, więc najprostsze rozwiązania są najlepsze: zgon przy wylogowaniu wyłączając te "specjalne" miejscówki oraz dodanie iluś liczby śmierci przy wylogowaniu, żeby K/D spadło.

Niedostępny
#28
(10-19-2017, 17:12)Cichusek napisał(a): lepszym rozwiazaniem byloby zmniejszenie poziomu zabojstw np. o 10lvl, ale niestety tego nie da sie zrobic.

no i niemozliwe stalo sie mozliwe.
znalazlem teraz troche czasu, pokombinowalem, stirante mi pomogl z paroma bledami i udalo sie zrobic cos (chyba) lepszego niz tylko smierc.
gdy gracz sie wyloguje poza spawnem/bezpiecznym miejscem nadal bedzie zyl, ale straci 10 poziomow z ilosci zabojstw.
oznacza to, ze jak ktos w kolko bedzie sie wylogowywal z areny nie bedac w bezpiecznym miejscu (czyli takich platformach czy czyms), to zawsze bedzie tracil 10 poziomow.
jak gracz ma mniej niz 10 poziomow, to nic nie traci (to zabezpieczenie ze wzgledu na ujemne poziomy).
po wyjsciu takiego gracza na czacie oglaszana jest wszystkim wiadomosc "Gracz NICK wylogowal sie poza bezpiecznym miejscem!", niestety sam wylogowany gracz o niczym nie wie, dowie sie dopiero po ponownym zalogowaniu jak zauwazy, ze zmniejszyl mu sie poziom.

i teraz pytania:
1. czy taki system wam pasuje?
2. czy 10 poziomow to nie za duza strata? (przy restartach serwerow nic nie znika)
3. czy zrobic platformy w ziemi 3x3 czy skonstruowac lub przeznaczyc jakies istniejace domki na takie bezpieczne miejsca? obie te rzeczy (platformy lub podloge w domku) zaznaczylbym jakims specjalnym bloczkiem aby sie wyroznial, mozna tez postawic tabliczke z napisem "Bezpieczne miejsce, mozesz wpisac /spawn".
4. jakim bloczkiem zaznaczyc takie bezpieczne miejsca? szmaragdy, diamenty itp strasznie rzucaja sie w oczy i przy duzej ilosci po prostu psuja widok mapy (moze w domku lepiej to wyglada).
5. co napisac na tabliczce na spawnie aby poinformowac nowych graczy o takim systemie? oczywiscie zwiezle i zrozumiale, bo nie zamierzam budowac specjalnej sciany z faq na temat gdzie i kiedy mozna wyjsc z gry lub wpisac /spawn, a ksiazka to chyba przesada (zreszta tylko nowi ja dostana, a starzy juz nie)

w przypadku platform taki region bezpiecznego miejsca bedzie od gory do dolu mapy (platformy nie beda w budynkach), a w przypadku domkow po prostu ten region bedzie wewnatrz, a nie na dachu.
[Obrazek: sygnaturka.png]
#29
6. (Tongue) Czy na innych trybach planowane jest coś podobnego? Na przykład: logniecie na Prisonie: utrata pieniędzy.
[Obrazek: XeJBZ2t.jpeg]
#30
A mogło by to być śmierć oraz -10 poziomów? Logaczom często zależy na braku śmierci i zachowaniu snajperki
¯\_(ツ)_/¯


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości