Ranga Vip ,opinia starego gracza.
#41
(11-14-2016, 21:14)JaFilip napisał(a): I może byś Cichy zrobił All połączone mapy w jedność?

Ok, lecz żeby była rzeź i bijatyka, to te areny przed połączeniem musiałyby zostać przycięte (i to ostro), żeby nie było pustek.

Niedostępny
#42
(11-14-2016, 21:36)IamAwesomeArcher napisał(a):
(11-14-2016, 21:14)JaFilip napisał(a): I może byś Cichy zrobił All połączone mapy w jedność?

Ok, lecz żeby była rzeź i bijatyka, to te areny przed połączeniem musiałyby zostać przycięte (i to ostro), żeby nie było pustek.

wczoraj staralem sie dostawic jeszcze jedna dobudowke, troche wieksza od dziury z helikopterem, ale nie za bardzo mi sie podoba wyglad. miala byc tam plaza nad duzym jeziorem z palmami z areny nr 4 (dzisiejszej 3).

ten piasek w ogole tam nie pasuje i nie wiem jeszcze co tam zbudowac jesli w ogole.

i po tej operacji prawdopodobnie wszystkie inny areny zostalyby usuniete.
[Obrazek: sygnaturka.png]
#43
Mówisz o usunięciu możliwości teleportacji ,czy całkowitym?


Może dodałbyś "na próbę" jedną z tych mini ,tak jak dawniej z 3 teleportami. Pamiętam że gracze bardzo lubili mapkę kresu (ciekawy parkur + możliwość wypadnięcia poniżej poziomu Y)
Godo bajtel do fatera "ja bym no noszej ścionie ino półka je**oł" fater wali go w łeb, a bajtel godo "racja półka tu ni ch*ja pasuje"

Cytat:Oski632: w 1/8 węgiel Big Grin
#44
(11-15-2016, 12:49)Ado2307 napisał(a): Mówisz o usunięciu możliwości teleportacji ,czy całkowitym?


Może dodałbyś "na próbę" jedną z tych mini ,tak jak dawniej z 3 teleportami. Pamiętam że gracze bardzo lubili mapkę kresu (ciekawy parkur + możliwość wypadnięcia poniżej poziomu Y)

podobno fajniejsza byla taka z zawieszonymi w powietrzu lub na scianach i polaczonych mostami wyspami.
raczej wole isc w kierunku jednej areny z lekko urozmaiconym terenem, jakimis dzielnicami niz kilkoma arenami, bo zawsze ktoras bedzie gorsza.

i mowie o usunieciu areny ze spawnu (zablokowaniu dostepu), bo chyba wszystkie areny ktore isnialy sa na tej mapie.
[Obrazek: sygnaturka.png]
#45
W przyszłości mógłbyś dodać system pojedynków ,typu 2vs2 odgrywane na takich arenach.


Co do karabinu ,mógłbyś zmniejszyć odrzut ,albo szybkość wystrzeliwania? Chodzi mi oczywiście o odrzut ostrzeliwanego.
Godo bajtel do fatera "ja bym no noszej ścionie ino półka je**oł" fater wali go w łeb, a bajtel godo "racja półka tu ni ch*ja pasuje"

Cytat:Oski632: w 1/8 węgiel Big Grin
#46
(11-16-2016, 17:08)Ado2307 napisał(a): W przyszłości mógłbyś dodać system pojedynków ,typu 2vs2 odgrywane na takich arenach.


Co do karabinu ,mógłbyś zmniejszyć odrzut ,albo szybkość wystrzeliwania? Chodzi mi oczywiście o odrzut ostrzeliwanego.

nie jest to mozliwe, odrzut jest domyslny i nie da sie go wylaczyc, to tak jakbys go uderzyl reka.
[Obrazek: sygnaturka.png]
#47
Mam do Ciebie jeszcze jedną ,dość ważną, sprawę. Jeżeli gracz trzyma w ręce przeskocznię(teleport czy jak to tam) lub shotgun nie dostaje obrażeni od upadku - mógłbyś to naprawić?
Godo bajtel do fatera "ja bym no noszej ścionie ino półka je**oł" fater wali go w łeb, a bajtel godo "racja półka tu ni ch*ja pasuje"

Cytat:Oski632: w 1/8 węgiel Big Grin
#48
(11-16-2016, 20:27)Ado2307 napisał(a): Mam do Ciebie jeszcze jedną ,dość ważną, sprawę. Jeżeli gracz trzyma w ręce przeskocznię(teleport czy jak to tam) lub shotgun nie dostaje obrażeni od upadku - mógłbyś to naprawić?

wtedy odskocznia bylaby bez sensu, tzn. jak wlacze obrazenia od upadku podczas trzymania tej broni (lub tez nie), to podczas jej uzycia gracz nadal bedzie je dostawal.

ale fakt, shotgun tego nie powinien miec, jemu usunalem.
[Obrazek: sygnaturka.png]


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 6 gości