01-24-2024, 20:42
Kiedyś pisałem już od tym więc przekopiuje.
Od wersji mc 1.16 jest coś takiego jak "otwarte wody" i tylko tam łowi się "skarby". Teraz, aby zdobyć łupy ze skarbów, spławik będzie musiał znajdować się na obszarze 5x5x4 wypełnionym wodą , powietrzem lub liliami. Z doświadczenia wiem ze najlepiej zrobić zbiornik z woda i wodorostami
A tu z jakiegoś forum opis:
When fishing, treasure loot can now only be obtained by fishing in open waters.
A fishing location is considered to be open water if the following conditions are met:
- There is at least a 5×2×5 area of water beneath the bobber and a 5×2×5 area of air above (for a combined 5×4×5 free area required).
- Waterlogged blocks that have no collision, such as signs and coral count as water. However, bubble columns do not
- The water is above ground.
Edit:
Znalazłem jakiś taki mod, niby opisane jest git ale nie testowałem go
https://www.curseforge.com/minecraft/mc-...r-detector
Od wersji mc 1.16 jest coś takiego jak "otwarte wody" i tylko tam łowi się "skarby". Teraz, aby zdobyć łupy ze skarbów, spławik będzie musiał znajdować się na obszarze 5x5x4 wypełnionym wodą , powietrzem lub liliami. Z doświadczenia wiem ze najlepiej zrobić zbiornik z woda i wodorostami
A tu z jakiegoś forum opis:
When fishing, treasure loot can now only be obtained by fishing in open waters.
A fishing location is considered to be open water if the following conditions are met:
- There is at least a 5×2×5 area of water beneath the bobber and a 5×2×5 area of air above (for a combined 5×4×5 free area required).
- Waterlogged blocks that have no collision, such as signs and coral count as water. However, bubble columns do not
- The water is above ground.
Edit:
Znalazłem jakiś taki mod, niby opisane jest git ale nie testowałem go
https://www.curseforge.com/minecraft/mc-...r-detector