Forum | Sky-Land.pl | Sieć Serwerów Minecraft 1.8 - 1.20
mending - Wersja do druku

+- Forum | Sky-Land.pl | Sieć Serwerów Minecraft 1.8 - 1.20 (https://forum.sky-land.pl)
+-- Dział: Nasze serwery: (https://forum.sky-land.pl/forumdisplay.php?fid=116)
+--- Dział: SkyBlock 2.0 (https://forum.sky-land.pl/forumdisplay.php?fid=193)
+---- Dział: Ogólne (https://forum.sky-land.pl/forumdisplay.php?fid=194)
+---- Wątek: mending (/showthread.php?tid=48578)



mending - Gorysiak - 01-24-2024

jakie są sposoby oprócz lucky blocków na zdobycie tej pięknej ksiegi?
pamiętam że kiedys sie go łowiło ale chyba juz to nie działa


RE: mending - Chrobras - 01-24-2024

Kiedyś pisałem już od tym więc przekopiuje.

Od wersji mc 1.16 jest coś takiego jak "otwarte wody" i tylko tam łowi się "skarby". Teraz, aby zdobyć łupy ze skarbów, spławik będzie musiał znajdować się na obszarze 5x5x4 wypełnionym wodą , powietrzem lub liliami. Z doświadczenia wiem ze najlepiej zrobić zbiornik z woda i wodorostami Big Grin

A tu z jakiegoś forum opis:

When fishing, treasure loot can now only be obtained by fishing in open waters.

A fishing location is considered to be open water if the following conditions are met:
- There is at least a 5×2×5 area of water beneath the bobber and a 5×2×5 area of air above (for a combined 5×4×5 free area required).
- Waterlogged blocks that have no collision, such as signs and coral count as water. However, bubble columns do not
- The water is above ground.



Edit:
Znalazłem jakiś taki mod, niby opisane jest git ale nie testowałem go Smile
https://www.curseforge.com/minecraft/mc-mods/open-water-detector


RE: mending - Cichusek - 01-25-2024

(01-24-2024, 20:42)Chrobras napisał(a): Kiedyś pisałem już od tym więc przekopiuje.

Od wersji mc 1.16 jest coś takiego jak "otwarte wody" i tylko tam łowi się "skarby". Teraz, aby zdobyć łupy ze skarbów, spławik będzie musiał znajdować się na obszarze 5x5x4 wypełnionym  wodą , powietrzem lub liliami. Z doświadczenia wiem ze najlepiej zrobić zbiornik z woda i wodorostami Big Grin

A tu z jakiegoś forum opis:

When fishing, treasure loot can now only be obtained by fishing in open waters.

A fishing location is considered to be open water if the following conditions are met:
- There is at least a 5×2×5 area of water beneath the bobber and a 5×2×5 area of air above (for a combined 5×4×5 free area required).
- Waterlogged blocks that have no collision, such as signs and coral count as water. However, bubble columns do not
- The water is above ground.



Edit:
Znalazłem jakiś taki mod, niby opisane jest git ale nie testowałem go Smile
https://www.curseforge.com/minecraft/mc-mods/open-water-detector

co do tego, to jest roznica miedzy wypelnieniem kazdego poziomu woda, a wylaniem wody na najwyzszej warstwie i zniszczenie poziomu tak aby zbiornik zostal "zalany".
przy tym drugim sposobie zalewania zbiornikow nie dzialaja np. czasteczki babelkow powietrza z magm, w tym windy itp.
wiec prawdopodobnie zeby te open water'y dzialaly trzeba uzyc pierwszej metody, czyli zalewanie kazdej warstwy woda..