pigliny.
#11
(05-14-2021, 09:00)olio_9 napisał(a):
(04-08-2021, 11:24)h3zquu napisał(a): Chciałbym poruszyć temat mobów z nowego netheru... dokładniej piglinów
Jak wiadomo, można z nimi się wymieniać za złoto. Proponowałbym dodanie na spawnie netherowej wyspy, gdzie byłby spawner ich (oraz może dodanie do sklepiku spawneru piglina i hoglina). Handel z piglinami jest może mało opłacalny, ale zawsze coś fajnego daje (typu enchant soul speed 3) oraz inne bloczki.

Kochany h3zquu szybko rozwieję twoje marzenie, gdyż po przebyciu kilku chwil w overworldzie pigliny i hogliny zamieniają się w wersję zombie. Zogliny są mobami agresywnymi i będą biły szkielety, zombi, creeepry i każdego moba. Więc odpada, a zombie piglina już mamy więc średni ten twój pomysł.
pluginowo da się pewnie zrobić, żeby piglin nie przemieniał się w normalnym świecie, więc skąd od razu ta dyskwalifikacja pomysłu? ;p skriptem nawet dałoby się to zrobić, ale no - to od cichuska zależy ;p


Wiadomości w tym wątku
pigliny. - przez h3zquu - 04-08-2021, 11:24
RE: pigliny. - przez martixx04 - 04-08-2021, 11:26
RE: pigliny. - przez Yegyori - 04-08-2021, 12:25
RE: pigliny. - przez slimorzysko69 - 04-10-2021, 14:10
RE: pigliny. - przez Cichusek - 04-11-2021, 08:44
RE: pigliny. - przez h3zquu - 04-11-2021, 09:08
RE: pigliny. - przez WASZKA - 04-14-2021, 10:59
RE: pigliny. - przez pyza22 - 04-21-2021, 13:10
RE: pigliny. - przez h3zquu - 05-04-2021, 20:38
RE: pigliny. - przez olio_9 - 05-14-2021, 09:00
RE: pigliny. - przez h3zquu - 05-14-2021, 09:04

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości