05-07-2016, 09:46
(05-07-2016, 06:12)WAAAAS napisał(a): Zauważ że nowi gracze którzy wybudowali dyniarki i jeszcze nie mają z niej przychodu w postaci $ stracili by teoretycznie wszystko bo po co komu dyniarka, co ona daje a skoro nie można sprzedawać dyń...
To może niech nie robią dyniarek? Z resztą kiedyś dało się żyć bez dyniarek, bez maszynki do zmniejszania wartości $. Wtedy $ miało większą wartość. Wtedy gracze również sobie radzili robiąc kreatywne sklepy, parkoury itd. (wiem, dalej gracze zapraszają do sklepów, parkourów itd., ale znacznie mniej, niż za czasów przed dyniarkami). A teraz większość graczy uzależniona jest od dyniarek...
(05-07-2016, 09:45)lassem39 napisał(a): Co do itemków i tego /home
Może by zrobić coś takiego, że codziennie surowcowa będzie odnawiana ale położenie surowców będzie inne - przykładowo:
Dzisiaj na /home mam 2 diamenty i 3 żelaza, jutro nie mam nic, po jutrze 4 diaxy itp.?
To w takim układzie przydałby się drop, ponieważ coś takiego raczej nie jest wykonalne (przynajmniej dla administracji), ponieważ codziennie generować nową mapę raczej nikomu się nie kłania (czas generowania mapy).
(05-07-2016, 08:36)HubPlayGames napisał(a): Żeby zbudowac 1 pietro dyniarki, potrzeba okolo 80 lejów czyli jest to 6 stackow zelaza (jak nie wiecej). Dla prostego, typowego gracza skyland rzeczywiscie, tak jak pisal flp, dyniarka i to jeszcze przy spawn (zeby byly jakiekolwiek zyski) to czesto nieosiagalne marzenie. Jest dobrze jak jest, nie potrzeba niczego zmieniac
Czyli żelazo warte raptem od $8K (na rynku gracz-gracz) do $20K (w /sklep). A tyle zdobędzie się sprzedając 2x EQ piaskowca.
Coś za coś, nie można mieć wszystkiego tak od razu... Gra musi mieć jakiś poziom trudności. Tutaj jest (przynajmniej moim zdaniem) nieco za łatwo. Może to dlatego dzięki tej "łatwości" dorobiłem się $2.5M...
Btw. Post #300