Propozycje
#11
Wszystko na tak, tylko w sojuszu musi być maks 2-4
osoby bo inaczej sam gracz nie ma szans. Co headshotu ze snajperki również jestem na tak.
#12
(10-12-2014, 08:51)Cichusek napisał(a): nie chce zakladac osobnego tematu, wiec spytam tutaj:
podobaja wam sie te dwie nowe bronie? gaz pieprzowy i "odskocznia"?
za mocne? za slabe? nie chce zeby to bylo uzywane jako glowne bronie, tylko dodatki.

nikt nie czyta mojego postu tylko odpowiada na temat na ktory juz wyrazilem swoja opinie Sad

sojusze chcialem dawno temu wprowadzic, juz o tym pisalem, ale nie mam mozliwosci takiej, wiec ich nie bedzie. a headshot ze snajperki jest (leci petarda) i kiedys byly tez wieksze obrazenia ale aktualizacja gry oslabila bronie i headshot zostal zapomniany. juz go zwiekszylem.
[Obrazek: sygnaturka.png]
#13
(10-12-2014, 08:51)Cichusek napisał(a): nie chce zakladac osobnego tematu, wiec spytam tutaj:
podobaja wam sie te dwie nowe bronie? gaz pieprzowy i "odskocznia"?
za mocne? za slabe? nie chce zeby to bylo uzywane jako glowne bronie, tylko dodatki.

Cichy, jest git. Wszystko gra, nie za mocne, nie za słabe. Ale i tak czasem dzieci używają je jako główną broń. Niestety.

Wysyłane z mojego LG-E400 za pomocą Tapatalk 2
Padłeś[/color], powstań! [b]COBBELSTONE[/color]N
#14
(10-12-2014, 08:51)Cichusek napisał(a): nie chce zakladac osobnego tematu, wiec spytam tutaj:
podobaja wam sie te dwie nowe bronie? gaz pieprzowy i "odskocznia"?
za mocne? za slabe? nie chce zeby to bylo uzywane jako glowne bronie, tylko dodatki.

Bardzo fajny pomysł, tylko na czym polega " odszkocznia "

Wysłano z mojego Samsung Galaxy Trend przy użyciu Tapatalka
[Obrazek: 12tFQ4QHeh7IHe.gif]
Niedostępny
#15
gaz pieprzowy truje i oslepia okolo na 3-5s, mozna go "uzyc" 5 razy, a pozniej sie laduje przez 60 sekund chyba ;p
no i.. dziala tylko z bliska i bardzo szybko sie wyczerpuje, wiec trzeba umiejetnie go uzywac.

"odskocznia", nie moglem wymyslic lepszej nazwy.. po prostu jest to taki duzy skok. strzelasz gdzies w powietrze i tam cie podrzuca. mozna uzyc chyba 2 razy, a pozniej 120s czeka sie na naladowanie. jak sie sprintuje i uzyje odskoczni to dalej cie wybije.
jest to fajne bo mozna podskoczyc pod jakiegos gracza jak ci ucieka i walnac go z mieczyka ;p
jest troche mocne, ale staralem sie to ograniczyc, najwyzej zwieksze czas przeladowania. (tylko vip ma to cos)
[Obrazek: sygnaturka.png]
#16
Cichusek ale niektórzy gracze logają jak mają mało HP np. oski632 często loga ze snajpą ale niestety nie mam dowodów :C wystarczy zrobić tak że jak ktoś lognie na arenie pvp to go automatycznie deda.
#17
TO NAPISAŁ/A CICHUSEK
sojusze chcialem dawno temu wprowadzic, juz o tym pisalem, ale nie mam mozliwosci takiej, wiec ich nie bedzie. a headshot ze snajperki jest (leci petarda) i kiedys byly tez wieksze obrazenia ale aktualizacja gry oslabila bronie i headshot zostal zapomniany. juz go zwiekszylem.
[/quote]
Ale żeby dostawac 15$ za zabicie gracza prze strzał w głowę
#18
(10-11-2014, 19:47)Hubertsawicki napisał(a): (...)
Ja proponuję taką rzecz. Za zabicie snajperką (strzał w głowę) gracz dostaje 15$. To taka rekompensata za podrożenie snajperki
$15 ? Według mnie snajperka i tak jest za mocna, a Wy chcecie jeszcze dla niej bonusy.
Jestem stanowczo na nie, a jeżeli już, to najlepiej żeby bonus wynosiłby $2, czyli $10 (za śmierć przeciwnika) + $2 (bonus za zabicie przez strzał w głowę).

(10-12-2014, 08:51)Cichusek napisał(a): nie chce zakladac osobnego tematu, wiec spytam tutaj:
podobaja wam sie te dwie nowe bronie? gaz pieprzowy i "odskocznia"?
za mocne? za slabe? nie chce zeby to bylo uzywane jako glowne bronie, tylko dodatki.
Jak dla mnie, gaz pieprzowy jest za mocny. Prawie każdy używa go jako główną broń, a z tego co napisałeś powyżej, to tego właśnie nie chcesz. Dlatego z pewnością trzeba go jakoś osłabić.
Ja proponowałbym takie zmiany:
- Zabrać mu 3 pociski i zostawić tylko 2. Przecież w realnym świecie, gdy ktoś używa gazu pieprzowego, to używa go z umiarkowaniem, a nie pieprzy, pieprzy, aż w końcu zapieprzy całe pomieszczenie.
- Po co trucizna do gazu pieprzowego ? To właśnie przez nią, gaz pieprzowy stał się główną bronią i służy teraz do ataku, a nie do obrony. Dlatego proponowałbym jej usunięcie lub osłabienie jej mocy do I (Trucizna II -> Trucizna I) i skrócenie czasu jej trwania do 1-2 sekund.
- [Obrazek: Dlugi-cza_eqanhss.PNG] Około 5 sekund to nie jest długo; jedna sekunda przypada na przeładowanie jednego pocisku. Jeżeli zmiana nr 1 zostałaby wprowadzona na serwer, to proponowałbym wydłużenie czasu przeładowania jednego pocisku na minimum 2, a najlepiej - 3-4 sekundy.
- Tekstura gazu pieprzowego (i pistoletów) trochę bardzo nie pasuje do reszty tekstur (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f34a...8f2ba.html).
#19
oglądałem jakies filmiki dzisiaj z mcpvp za czasów 1.5 i był deagle. Czy byłaby możliwosc dodania go z powrotem. Moim zdaniem fajnie jakby wyglądał tak:
- 7 naboi
- 1/2 sekundy co uderzenie
- jedna kulka zabiera 3 hp
- headshot 2x więcej hp
- przeładowanie 2 sekundy
- ciupke większy rozrzut niż zwykły pistolet
- bez możliwosci namierzania jak przy karabinie.
Jesli chodzi o karabin to jest troche zrąbany i troche za op. Zrąbany jest dlatego, że wystrzeliwywuje 3 kulki na raz i jest duży rozrzut kulek , a za op ponieważ jest przymierzanie (zbyt duża precyzja). Proponuje, żeby:
- był mniejszy rozrzut kulek
- brak przymierzania
- żeby był w pełni autumatyczny.

Ps. Pisze tu bo nie chce mi się robić nowego wątku
[Obrazek: CU8BbMK.png]
Niedostępny


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości