(10-11-2014, 19:47)Hubertsawicki napisał(a): (...)
Ja proponuję taką rzecz. Za zabicie snajperką (strzał w głowę) gracz dostaje 15$. To taka rekompensata za podrożenie snajperki
$15 ? Według mnie snajperka i tak jest za mocna, a Wy chcecie jeszcze dla niej bonusy.
Jestem stanowczo na nie, a jeżeli już, to najlepiej żeby bonus wynosiłby $2, czyli $10 (za śmierć przeciwnika) + $2 (bonus za zabicie przez strzał w głowę).
(10-12-2014, 08:51)Cichusek napisał(a): nie chce zakladac osobnego tematu, wiec spytam tutaj:
podobaja wam sie te dwie nowe bronie? gaz pieprzowy i "odskocznia"?
za mocne? za slabe? nie chce zeby to bylo uzywane jako glowne bronie, tylko dodatki.
Jak dla mnie, gaz pieprzowy jest za mocny. Prawie każdy używa go jako główną broń, a z tego co napisałeś powyżej, to tego właśnie nie chcesz. Dlatego z pewnością trzeba go jakoś osłabić.
Ja proponowałbym takie zmiany:
- Zabrać mu 3 pociski i zostawić tylko 2. Przecież w realnym świecie, gdy ktoś używa gazu pieprzowego, to używa go z umiarkowaniem, a nie pieprzy, pieprzy, aż w końcu zapieprzy całe pomieszczenie.
- Po co trucizna do gazu pieprzowego ? To właśnie przez nią, gaz pieprzowy stał się główną bronią i służy teraz do ataku, a nie do obrony. Dlatego proponowałbym jej usunięcie lub osłabienie jej mocy do I (Trucizna II -> Trucizna I) i skrócenie czasu jej trwania do 1-2 sekund.
-
Około 5 sekund to nie jest długo; jedna sekunda przypada na przeładowanie jednego pocisku. Jeżeli zmiana nr 1 zostałaby wprowadzona na serwer, to proponowałbym wydłużenie czasu przeładowania jednego pocisku na minimum 2, a najlepiej - 3-4 sekundy.
- Tekstura gazu pieprzowego (i pistoletów) trochę bardzo nie pasuje do reszty tekstur (
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f34a...8f2ba.html).