(04-13-2020, 18:19)DzikiZyczu2 napisał(a): Według mnie jako gracza z dość sporym stażem na serverze jestem za nową edycją jednak nie chciał bym jej widzieć na nowszej wersji niż 1.12 nowsze wersje już trochę za bardzo odbiegają od klasycznego mc. Co do zmian proponował bym zostawić skup w tej postaci w jakiej jest ewentualnie zastanowił bym się nad dodaniem kaktusów (tak wiem znany temat) dlaczego? Gracze wtedy by robili kaktusiarki a nie trzciniaki (automatyczne) wydaje mi się że są bardziej lagujące chyba że jestem w błędzie. Co do dropi z mobow nie kombinował bym zbytnio z zmianami może jedynie ograniczył dropb"śmieci" typu krzemień lilie liany itp. które były by dostępne w sklepie serverowym. Drop rud grzybni piasku i innych niezbędnych itemow zostawił w stałym dropie nie po zabiciu mobow, dzięki temu biznes z lvl nie trafi szlak i będzie on miał swoją cene jak i zarówno itemy z enchantem nie stracą na wartości. Na pewno bym nie ruszał systemu kopania w sensie dropu z stona. No i cen w skupie skupie również bym nie zmieniał. Co do ograniczeń ramek zbytnio bym nie kombinował a ilość lejków powinna spaść po dodaniu kaktusów gdyż aktualne trzciniaki składają się w dużej ilości właśnie z nich.
Na takiej edycji z chęcią bym zagrał :)
jak juz pisalem, bedzie drugi skyblock, a nie nowa edycja.
nie chce wprowadzac graczy w blad, wiec porzucmy juz ten watek.
mysle, ze na takim skyblocku gdziennie ma mapy surowcowej roznica miedzy 1.12 a 1.15 nie bedzie zbyt duza, to tylko zaledwie kilka nowych mobow i bloczkow (dodatkowe rzeczy wodne, wioskowe i pszczelarstwo), najwieksza widoczna roznica mysle, ze beda te wszystkie stoly kowalskie itp.
jesli chodzi o drop z mobow, to postaram sie go jakos lekko zmienic aby nie wypadalo tak duzo smieci itp. rowniez dodam jakies nowe itemy z nowszych wersji gry., ale zablokuje drop gdy mob spadnie z duzej wysokosci tzn. itemek bedzie lecial tylko wtedy, gdy gracz zabije moba.
potwory maja duzy zwiazek z tym co chcialbym wprowadzic, poniewaz pomysl mam taki aby na drugim skyblocku nie bylo naturalnego spawnu potworow na wyspach, ale zamiast tego moby beda spawnowac sie z mobspawnerow.
gracz bedzie mogl kupic/zrobic mobspawner i postawic go na swojej wyspie, potwory beda pojawiac sie tylko blisko spawneru, wiec blokow teleportacyjnych nie bedzie na serwerze.
oczywiscie planuje wprowadzic limit spawnerow na wyspe np. w ilosci 4-5 szt., ma to zwiazek z tym, ze z jednego spawnera moze pojawiac sie tylko jeden typ potwora, wiec jak juz ktos bedzie mial taki spawner, to oprocz tego bedzie musial kupic w sklepiku jajko jakiegos potwora i kliknac prawym przyciskiem myszki na spawner (trzymajac jajko), aby spawner spawnowal np. zombie.
gdy zlikwiduje naturalny spawn potworow, a wprowadze tylko ten ze spawnerow, to grindery nie beda juz potrzebne, bo wystarczy cos w rodzaju expiarki (ewentualnie cos co zrzuci potwory w jedno miejsce), wiec bedziecie mieli bardzo duzo miejsca na wyspie do wykorzystania na cos innego.
co do dropu ze stone, to zastanawiam sie czy go w ogole wprowadzac, ale jesli to zrobie to chyba zmienie szanse na drop poszczegolnych rzeczy, bo wedlug mnie jest zbyt duza szansa na wypadniecie surowcow.
stoniarek nie planuje wprowadzac, wiec tu moge liczyc sie z lagami przez maszynki do tworzenia stone, ale moze wymysle jakas alternatywe.
no a jesli chodzi o farmy, to jezeli uda mi sie wprowadzic limit blokow na wyspe, to pomysle nad wprowadzeniem kaktusow czy czegos takiego.
na razie myslalem glownie o wprowadzeniu limitu na lejki i spawnery.
(04-13-2020, 14:40)_Olciaa napisał(a): Witam, mam pytanie ... Czy można by było na nową edycje dodać komendę dotyczącą oddawania wyspy innemu graczu ?np.
Gracz A: /is oddaj [nick]
Gracz B: /is przyjmij
Gracz A: /is potwierdz
Moim zdaniem było by to dobre rozwiązanie wielu problemów...
mozna o tym pomyslec.
co do wysp, to planuje uzyc pluginu ktory zajmuje sie dzialkami na adventure.
wiec glowna zmiana, bedzie mozliwosc dodania jakiegos gracza do swojej wyspy, ale ten gracz bedzie mogl tez miec wlasna wyspe.
oczywiscie gdy ten gracz jest dodany np. do mnie, to musi teleportowac sie na moja wyspe komenda /odwiedz, lub sethome.
i niestety, ale bedzie cos takiego, ze dodane osoby do wyspy beda mogly budowac tylko wtedy gdy jej wlasciciel jest online (bo jedem gracz moze byc dodany do roznych wysp jedoczesnie), to ze wzgledu na multikonta i kradzieze, bo tak to ktos zrobilby sobie wyspy na roznych kontach, dodalby swoje glowne konto do kazdej i gral tylko na nim.
wyspy planuje zrobic takie jak teraz 50x50, ale miedzy kazda bedzie przerwa dystansowa 1 bloku powietrza, wiec regiony wysp nie beda sie ze soba stykaly i do sasiada bedzie trzeba przeskakiwac.