04-07-2020, 16:21
Wątek piszę kierując się wypowiedzią Cichuska z tego tematu - https://forum.sky-land.pl/showthread.php?tid=42554
Mianowicie jest tam mowa o tym:
Trochę się naczytałem i wiem, że Cichy woli tryby kreatywne, nietypowe (SkyFire, JumpPvP). Dlatego ja wpadłem na pewien, dość nawet ciekawy pomysł na nowy tryb, który może wypalić tak jak np. Creative, czy też Adventure. Moją propozycją są 2x tematy, które mogą wypalić:
1. IslandWars
IslandWars byłoby trybem, w którym walczymy o wyspy. Coś jak SkyWars, ale tutaj mamy team złożony z 4 drużyn - czerwona, niebieska, żółta i zielona. Zadanie jest prosta - który team przeżyje - ten wygrywa. Na mapie mielibyśmy ustawiony border, który w 5/10 minucie odpala Deathmatch - czyli otwarcie granic do środkowej wyspy, gdzie planowany ma być atak. Oczywiście przedmioty zdobywamy na wyspie (nie mamy nic na początek, może po za kitami klas, ale o tym później). Za zwycięstwo otrzymywalibyśmy punkty, za które moglibyśmy wykupić m. in dodatki kosmetyczne. Mielibyśmy również klasy (drwal, górnik, farmer itd...). Oczywiście rozgrywka planowo trwałaby 10/15 lub 20/25 minut.
Tryb jest minigrą, ale ma jednak potencjał moim skromnym zdaniem.
2. IslandParty
Ten tryb już bardziej do mnie przemawia, jak i pewnie bardziej jest znaczny z wypowiedzią Cichuska. W trybie chodzi o to, że mamy wyspę/działkę (działka latająca jak na Adventure), którą po prostu rozwijamy. Tryb może i byłby SkyBlockiem, ale byłby trudniejszy, gdyż przedmioty, pieniądze oraz poziomy (exp) zdobywaliśmy grając na mini-grach, które byłyby na trybie. Czyli między innymi - Spleef, 1v1, TNT-Run, Knock (mini-gra, w której musimy jak najdłużej być na środku, odpychając się patykami), MobArena (zaczerpnięty pomysł z Builda), Parkour oraz Deathrun. Jest jedno ale - itemy będą losowane randomowo z każą mini-grą, w jaką zagramy. W tym trybie mielibyśmy normalnie sklep, skup, arenę PvP oraz pewnie inne dodatki (kopalnia dla wszystkich, coś jak na adventure/build?).
Tutaj, jakby to przeszło - proponowałbym wyższą wersję MC niż 1.8. Dlatego, iż m. in więcej dodatków ze strony wersji (może 1.12?).
I uwaga - jeżeli tryb przeszedłby, to takie tryby jak m. in 1vs1, Mini-Gry (tutaj lekko bym się zastanowił). Build oraz JumpPvP zostałyby usunięte. Nie przyjęły się one za dobrze, a wdrążenie do IslandParty mogłoby dać opcję do dezaktywacji tych trybów (o Buildzie już wcześniej pisałem).
Oba tryby miałyby do kupna rangę VIP z dodatkami kosmetycznymi. Oraz jakby IslandParty przeszło, to działki 40x50/50x50 lub wyspy 50x50, a nie małe z Adventure, czy tam Classica, Prisona...
Temat piszę, ponieważ zainspirowała mnie (tak jak wyżej pisałem) odpowiedź Cichuska. Wiem, że od premiery Adventure minęło jakieś ~4 miesiące, ale jednak zastanowić się można nad kolejnym trybem, który np. może wyrzucić 3/4x wrzucając do jednego trybu i nie zaśmiecać kompasu na Lobby przy tym.
Resztę zostawiam użytkownikom do opisywania swoich wrażeń, jak i dla Cichuska. Oczywiście tryb do wyboru (i tak wiem, że pomysł nr 2 jest bardziej realny, od minigry, ale zostawię wam komentarze).
Mianowicie jest tam mowa o tym:
Cytat:ogolnie nie mam ochoty wprowadzac kolejnych trybow z mini grami.
bardzo duzo juz bylo u nas takich trybow, malo ktory z nich wypalil i spodobal sie graczom.
zazwyczaj przez pierwsze 2-4 tyg bylo fajnie, dosyc sporo graczy, a pozniej serwery staly puste i to bylo jeszcze w czasach gdy mielismy 3x wiecej graczy niz obecnie.
wole jednak aby skyland pozostal serwerem z trybami przygodowymi niz gierkami.
Trochę się naczytałem i wiem, że Cichy woli tryby kreatywne, nietypowe (SkyFire, JumpPvP). Dlatego ja wpadłem na pewien, dość nawet ciekawy pomysł na nowy tryb, który może wypalić tak jak np. Creative, czy też Adventure. Moją propozycją są 2x tematy, które mogą wypalić:
1. IslandWars
IslandWars byłoby trybem, w którym walczymy o wyspy. Coś jak SkyWars, ale tutaj mamy team złożony z 4 drużyn - czerwona, niebieska, żółta i zielona. Zadanie jest prosta - który team przeżyje - ten wygrywa. Na mapie mielibyśmy ustawiony border, który w 5/10 minucie odpala Deathmatch - czyli otwarcie granic do środkowej wyspy, gdzie planowany ma być atak. Oczywiście przedmioty zdobywamy na wyspie (nie mamy nic na początek, może po za kitami klas, ale o tym później). Za zwycięstwo otrzymywalibyśmy punkty, za które moglibyśmy wykupić m. in dodatki kosmetyczne. Mielibyśmy również klasy (drwal, górnik, farmer itd...). Oczywiście rozgrywka planowo trwałaby 10/15 lub 20/25 minut.
Tryb jest minigrą, ale ma jednak potencjał moim skromnym zdaniem.
2. IslandParty
Ten tryb już bardziej do mnie przemawia, jak i pewnie bardziej jest znaczny z wypowiedzią Cichuska. W trybie chodzi o to, że mamy wyspę/działkę (działka latająca jak na Adventure), którą po prostu rozwijamy. Tryb może i byłby SkyBlockiem, ale byłby trudniejszy, gdyż przedmioty, pieniądze oraz poziomy (exp) zdobywaliśmy grając na mini-grach, które byłyby na trybie. Czyli między innymi - Spleef, 1v1, TNT-Run, Knock (mini-gra, w której musimy jak najdłużej być na środku, odpychając się patykami), MobArena (zaczerpnięty pomysł z Builda), Parkour oraz Deathrun. Jest jedno ale - itemy będą losowane randomowo z każą mini-grą, w jaką zagramy. W tym trybie mielibyśmy normalnie sklep, skup, arenę PvP oraz pewnie inne dodatki (kopalnia dla wszystkich, coś jak na adventure/build?).
Tutaj, jakby to przeszło - proponowałbym wyższą wersję MC niż 1.8. Dlatego, iż m. in więcej dodatków ze strony wersji (może 1.12?).
I uwaga - jeżeli tryb przeszedłby, to takie tryby jak m. in 1vs1, Mini-Gry (tutaj lekko bym się zastanowił). Build oraz JumpPvP zostałyby usunięte. Nie przyjęły się one za dobrze, a wdrążenie do IslandParty mogłoby dać opcję do dezaktywacji tych trybów (o Buildzie już wcześniej pisałem).
Oba tryby miałyby do kupna rangę VIP z dodatkami kosmetycznymi. Oraz jakby IslandParty przeszło, to działki 40x50/50x50 lub wyspy 50x50, a nie małe z Adventure, czy tam Classica, Prisona...
Temat piszę, ponieważ zainspirowała mnie (tak jak wyżej pisałem) odpowiedź Cichuska. Wiem, że od premiery Adventure minęło jakieś ~4 miesiące, ale jednak zastanowić się można nad kolejnym trybem, który np. może wyrzucić 3/4x wrzucając do jednego trybu i nie zaśmiecać kompasu na Lobby przy tym.
Resztę zostawiam użytkownikom do opisywania swoich wrażeń, jak i dla Cichuska. Oczywiście tryb do wyboru (i tak wiem, że pomysł nr 2 jest bardziej realny, od minigry, ale zostawię wam komentarze).