07-19-2019, 08:06
A nie da sie go jakoś ograniczyć bo on może pomaga np na skyblock, ale na na Classic szkodzi i to bardzo
lagi na /dzialki
|
07-19-2019, 08:06
A nie da sie go jakoś ograniczyć bo on może pomaga np na skyblock, ale na na Classic szkodzi i to bardzo
07-19-2019, 08:21
Cichy, nie usuwaj /działki!
Dasz radę zablokować potwory ale nie zwierzęta?
07-19-2019, 09:13
Może odrazu usunąć całą grę Impression To załatwi wszystkie problemy dobry pomysł. Jeśli znikną jeszcze moby to nie będzie już gra a mobgrindery zastąpią inne gorsze mechanizmy.
Ps. nie mścij się !!! Bo oglądam twoje odp. co do graczy na forum odpisujesz, i są co niektóre chamskie. Zamiast coś zmieniać naprawcie plugin !!! Aby go ustabilizować
07-19-2019, 12:19
Najlepiej albo usunąć właśnie potwory z /działki lub np zabronić budowania mobgrainderow do np działek 20:20 lub jeszcze dalej, to samo moznaby było zrobić z automatycznymi farmami gdyż one tez obciążają gre ale nie tak jak mobgraindery, a jak ktoś chce mieć mobgrainder na działki to niech zrobi sobie klasyczny bez redaktorem i problem z głowy (według mnie to nawet roznicy nie ma ale mozliwe ze jakaś jest ale nie wiem XD)
Co do zabronienia prostu na teleporcie na działki i podeście napisać ze mobgraindery z użyciem redaguje i automatyczne farmy można budować dopiero od określonego id a jeżeli ktoś się nie posłucha to dostaje ostrzeżenie i ma czas na usunięcie a jak tego niezrobiona to już jego problem i po prostu działka zostaje wyczyszczona
........................................UwU
07-19-2019, 12:27
wydaje mi sie, ze wymyslilem idealnie rozwiazanie na zlikwidowanie mobgrinderow.
a gdyby tak zrobic, by potwory spawnowaly sie tylko na poziomie dzialek? wtedy nie pojawia sie ani nad naszymi glowami ani zakopane w ziemi.
07-19-2019, 12:35
Meteuu ty masz bul dupy za działkę
Więc twoje negatywne kom są nic nie warte Cichy bardziej to wyznaczone strefy jak już A jak chcesz zlikwidować mobgrindery , zwróć mi i całej reszcie czas poświęcony na budowanie tego zbieranie itm i zarabianie na tym
07-19-2019, 13:35
Może mobgrindery usunąć bo bez przesady, że autofarmy rly ? Ja mam 4 auto farmy i te plugin robi tak że tłuki znikają a działka 0;-4 chyba nie jest aż tak blisko spawna a 4 auto farmy to nie tak dużo cnie ?
Bo np obok mnie była około 30 piętrowa auto farma marchewek [ beniutki miał i sprzedał ją typowi co miał mk ] i lagów nie Było Więc tych auto farm lepiej nie usuwajcie Mobgrindery spk
07-19-2019, 13:45
Mobgrindery spoko to ni ty wybuliłeś 2 mil $ na surowce, to nie ty kupiłeś działke za 1mil + 1 mil za to co sie na nim znajduje.
Niech plugin zostanie naprawiony, a nie propozycje aby coś usunąć Mam Pomysł co ograniczy jakie kolwiek mechanizmy i w 100% zmniejszy lagi Mobgriderów Spawnery Mobów !!!! Może jest to głupie, ale o co mi chodzi im większy mobgrinder co idzie większy mechanizm jest większy resp mobów. A teraz zmniejszamy mechanizm do min a dzięki spawnerom moby dalej sie respią i mobgrindery będzie można budować pod ziemią i je zmniejszyć Genialne
07-19-2019, 16:20
ja bym wolał pomysł cichego czyli likwidacja mozliwosci respienia sie mobów wyzej niz poziom działek.
według mnie to mobgrindery są wg nie potrzebne no ale niech tam sb kazdy buduje co chce ale z drugiejm strony po co budowac je takie duze jak lepiej poexpic sb na czyms innym, a no i lagi według mnie nie powstają od duzej ilosci mechanizmów tyko od momentu w którym wylewana jest woda.
07-20-2019, 01:26
Benek to ty chyba nie wiesz jak działa mechanizm po 1.
Po 2 i ostatnie jeśli coś ingeruje w gre potrzebuje zapas pamięci a za tym idzie spadki wydajności gry. A to że na warpie działek nie ma 1 mechanizmu wszystko sie gryzie (Mechanizmy nigdy nie znikną pogódźcie się) i są spadki FPS bo (jest tych mechanizmów parę + coś co ingeruje w gre) spadki FPS gwarantowane PS. Nwm kiedy do was dotrze że co do pluginu mam racje z garstką osób. https://www.spigotmc.org/resources/redst...nter.1054/ Może wspaniały ten plugin na 1 stronie ale poczytajcie ukryte wypowiedzi tam na forum |