Naboje v2.
#11
jestem na nie Tongue
#12
Na tak, ale tyle samo dla vipa ile dla gracza.
Niedostępny
#13
(09-09-2017, 11:32)miecz19 napisał(a): Na nie.
(09-09-2017, 12:34)Maxcraft321 napisał(a): Jestem na nie Tongue
(09-09-2017, 14:13)Invi napisał(a): jestem na nie Tongue

Jak ja uwielbiam graczy, którzy są przeciwko czemuś, bo tak i już. Jeżeli jest konstruktywna (uargumentowana) opinia na temat "za", to oczekuję też konstruktywnej (uargumentowanej) opinii "przeciw". A nie "Jestem na nie." - i żadnego powodu dlaczego.
Przykład: Hipotetyczna propozycja o zbuffowaniu snajpy do one headshot = one kill. Wszyscy za: ale nie piszą czemu.
A jak jest propozycja o zwiększeniu poziomu wyzwań w grze to nagle ktoś pisze "Jestem na nie." - i też nie pisze dlaczego. Nie będę się zniżał poziomem do jednego zwykłego zdania, w którym jest słowo "tak" lub "nie".

Nie krytykuję samego zdania na jakiś temat. Krytykuję (konstruktywnie z resztą) tylko brak logicznej przyczyny, dla którego decyzja została podjęta. Ponieważ ja też mogę sobie napisać w propozycji, do Skyblocka załóżmy, o zwiększeniu dropów z mobów 4 razy "Jestem na tak." - i żadnej argumentacji. Żadnej

Oczekuję tylko argumentacji. Nic więcej.

Pozdrawiam,
Arkadiusz

Niedostępny
#14
To se idź gdzieś indziej niż forum do mc xd oczekiwania kurde jak niedostępna panienka

Jestem na nie
Przynajmniej dopóki nie ma sensownego antyloga (a nie szykuje sie żeby był w najbliższej przyszłości więc rip)
Mamy snajperke (odniose sie do niej, bo o nią największy płacz) - 120 dolarów, zwraca sie po 12 killach, minimalnie 24 naboje, w rzeczywistości (przy chorej celności rzędu 60%) 40. Do tego jeszcze faktor regeneracji zdrowia i ze nie zawsze te dwa trafienia wystarcza (np strzały w ciało), ale wyidealizujmy sytuacje. 120 to tylko zwrócenie pieniążków a gdzie zarobek. Żeby broń było jakikolwiek sens kupować musimy widzieć że idzie na niej zarobić. Dla mnie satysfakcjonujące jest zrobienie ze snajpy 20-30 killów => przy 30 killach trzeba conajmniej 60 nabojów, w rzeczywistości 100.

Dawanie półtorej stacka nabojów do snajperki to troche dużo nieprawdaż? Więc trzeba dać mniej ale dać możliwość kupna/zbierania amunicji.
No i tutaj jest problem. Kupimy snajperke + dodatkowe naboje (ile by one nie kosztowały) to troszke inwestujemy. Przy dzisiejszym stanie pvp z połowa serwera loga gdy może. Gdy kupią sobie jeszcze wartościowe naboje będzie jeszcze gorzej xd
Naboje wylatują z pewną szansą jak mięso? Ale jak to rozwiązać, naboje uniwersalne dla wszystkich broni? To troche słabo porównując szybkostrzelnosc i sile np takich karabinu i snajperki. Trzeba by było robić procenty na każdy rodzaj naboja i nie wiem czy możliwości i chęci władz są na tyle duże. I znowu jak ktos by zdobyl te naboje, napracowal sie i byl blisko smierci ratowalby sie ucieczka, bo przeciez "co mi zrobisz, bede logał" "muszę zw" lub inne idiotyczne wymówki.
Naboje lecą jak mięso? To wtedy byłoby to samo co teraz z mięsem, czy kiedykolwiek ktoś sie martwił że mu mięsa brakuje? xd no chyba nie

Wszystkie drogi prowadzą do jednego, nawet jakby naboje były ciekawym urozmaiceniem i zmianą rozgrywki to nie moze to zostac wprowadzone bez ANTYLOGA

A jak widać w tej sprawie idzie ciężko, wiec jedyne co mozna zrobic z rozgrywką to pozmieniać dmg\magazynki\wszystko w broniach, zrobić istną rotacje "mety gry". Ze snajperki zrobić broń skillową, np 2/3 heady na zabójstwo gdzie bedzie sie liczyc celnosc, poruszanie sie po mapie a nie "ślepy traf" "lucky shoty" jak to ma teraz miejsce, zbuffować reszte broni i dać żyć serwerowi
¯\_(ツ)_/¯
#15
Jestem na nie Smile
Popełniłem samobójstwo, nie żyję.
#16
jezeli temat zostal napisany tylko po to aby wprowadzic naboje zeby snajperka nie byla taka mocna, to skoro nikt nie chce takiego rozwiazania na wszystkie bronie, to jest inne.
mozna w snajperce dac tryb jednego magazynku np. na 30 strzalow i po wystrzeleniu nie bedzie mozna przeladowac broni, tylko trzeba bedzie kupic nowa.
chociaz nie wiem czy nie bedzie wystarczajace zmienic slot w eq (tak jak w przypadku granatu), ale na to jest jeszcze inny sposob: mozna wprowadzic naboje, ale tylko dla snajperki, inne pistolety nadal beda strzelaly bez "itemow", a do snajperki bedzie wymagane posiadanie w eq jakiegos itemu, tak jak strzal do luku, gdy item sie skonczy to nie bedzie mozna strzelac.
niestety i tak bogaty gracz zaraz dokupi sobie naboje w sklepie, a ktos kto kupuje snajperke zapewne ma na tyle pieniedzy (wtedy snajperka i tak musialaby byc tansza).
[Obrazek: sygnaturka.png]
#17
To chociaz takie naboje moze do karabinu, micro SMG, snajperki oraz shotguna? Skoro inaczej nie bedzie...
#18
I takiej sytuacji bym nie chciał. Byłby to nerf w stylu "coś jest za mocne, to sprawmy żeby nikt tym nie grał". I uderza to w graczy (np ja) którzy grają tą snajperka bo lubią i robią to od czasów gdy nie była jedyną kupną bronią używaną na serwie jak jest teraz. 30 nabojow to jest nic, tak jak pisałem, nawet pieniądze się nie zwrócą. Dodatkowy wydatek na naboje zwiększa koszt całej inwestycji znacząco, wyjście na zero będzie bardzo trudne. No i logacze, jak przy dzisiejszej snajperce ciągnie do logania, to co będzie wtedy. Zmniejszenie kosztu samej snajperki średnio przejdzie, mniej wydasz na snajperke, to więcej na naboje, wyjdzie na to samo, a ze świadomością że masz przy sobie wartościowe naboje to znów będzie korcić lognąć.

Jak robić coś ze snajperką to obniżyć jej damage, kto tu oczekuje realizmu, zabijania na strzał, skoro taki shotgun po dwóch wystrzalach z bliska nie zabija. Niech będzie słabsza, niech nie działa jak prawdziwa snajperka, ale niech wpasowuje się w serwerowy balans.

Bo te naboje to jest znów działanie na hura graczy typu mati. Jest problem ze snajperkami, to nie rozważmy innych działań, tylko koniecznie przepchnijmy to, bo to jest moja propozycja i jest super i jest idealna i najlepsza na świecie i moje naboje akurat naprawią cały świat

I tu sie trzeba określić dokładnie:
-jeśli ta propozycja jest tylko po to żeby snajpa stała sie słabsza, to spróbować coś z dmg/ilością nabojów/etc.
-jeśli naboje jako element gry, to wprowadzić to do wszystkich broni z jakimś sensownym sposobem odzyskiwania nabojów NA ARENIE, co bedzie zachęcało do zostawania tam i walczenia o naboje a nie ucieknięcie na spawn i dokupienie dodatkowych
¯\_(ツ)_/¯
#19
Chyba lepiej będzie tak jak jest, nie komu to jest potrzebne, ogólnie jestem na nie, jak gracze powyżej [WHITE SMILING FACE]

Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka
#20
Tak jak powiedzial Croxx jesli juz cos sie komus nie podoba w snajperce to najlepiej zastosowac obnizenie damage'a lub cos w tym stylu a nie kombinowac z nabojami bo to bedzie masakra
(prosimy o ten antylog przy okazji)
[Obrazek: 7JcHSPD.jpg]


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości