CichyLancher
#11
Haha, pograj sobie https://dl.dropboxusercontent.com/u/1020...index.html (To jest moja gra, też mam kod jakbyś wątpił)
A może chcesz pograć w prototyp mój minecrafta? Fakt, nie ma texturek ale działa https://dl.dropboxusercontent.com/u/1020...ecraft.exe
Oo, Snejk https://dl.dropboxusercontent.com/u/1020...nsolka.zip (zrobiony w szkole na informatyce)
Podesłał bym więcej, ale nie chce mi się szukać starych projektów. Co do wirusa, to może masz go na swoim kompie i zainfekowałeś nim Launcher. Szybko sprawdziłem oba wirusy i nie mam ich na kompie, a ty możesz sobie wygooglować co to za wirusy i sprawdzić czy symptomy są na twoim systemie.
#12
To dosyć ciekawe, że każdy z nas ma inny wynik dla funkcji skrótu SHA256 podanej przez wirus total dla pliku cichylancher.exe. To oznacza, że każdy z nas ma inną wersję pliku.

Wersja pobrana wczoraj rano moja ma skrót:d566841583070cdf107e3022bf1bf24f90b31cbbf7951d9e5df32c3c71baadb3

Cichego:e443369ae06355fe07e5280d33ade8d23a3628a6d308fb9ad6a33608fd30efd5

No i stirante:ce7e19c9d512b46189bc49097e4404fe5b2a3ed69cc971a2d521c3b8f4edede0

Powinniśmy mieć ten sam skrót skoro plik pochodzi z tego samego źródła.

Wiem co to TPS i FPS, ale też wiem jak silnie zależne są od siebie i nie tylko z suchej wiedzy wyczytanej w necie, ale i z doświadczenia. Wink
[Obrazek: 20131201164626.png]
#13
FPS jest w ciągłej pętli while, a TPS jest uruchamiany w tej pętli ale poprzez timer który pilnuje aby nie było więcej niż 20tps.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/1020....33.56.png
https://dl.dropboxusercontent.com/u/1020....45.32.png
Edit: Ja testowałem launcher który jest na moim kompie.

Kod:
long var5 = System.nanoTime();
        this.mcProfiler.startSection("tick");

        for (int var3 = 0; var3 < this.timer.elapsedTicks; ++var3)
        {
            this.runTick();
        }
Kod w metodzie odpowiadającej za FPS
#14
ja tez znam owa zaleznosc, moze inaczej niz ty (kto to wie?).
ponizej zalaczam 2 screeny, jeden z gry, a jeden z konsoli serwera classic (ma najwiecej graczy online).
fps nie ma wplywu na systemowe dzialanie gry, tylko jej wyglad. gdy masz malo fps to gra ci sie scina, a gdy masz ich duzo to nie oznacza ze bedzie chodzila za szybko, tylko plynnie.

a tps to ticki na sekunde.
gdy jest ich za malo to np. nie mozesz zniszczyc klocka, zniszczysz go a on sie znowu pojawia i za chwile znika, lub masz cofki albo potworki sie cofaja.
no a gdy jest wiecej tps od 20, to dzieje sie odwrotna rzecz, wszystko jest za szybkie.
jest limit 20.0 tps, ale nie do konca on dziala. to tylko domyslna wartosc pod ktora maja dzialac serwery.
gdy jest niskie tps, to serwer dostaje kopa, by szybko poprawic ilosc tps i czasem przewyzsza wartosc i jest np. 20.365
taka funkcja linuxa ;p

a launcherow to mam wiele wersji, na samym pulpicie mam ich 6 i kazdy jest inny.


Załączone pliki Miniatury
       
[Obrazek: sygnaturka.png]
#15
Mój Pc jest czysty i SHA256 zgadza się z tym z serwera wirusy musiały dopisać się wcześniej.

To moja gra, która została stworzona na międzynarodowy konkurs w 24h i wygrała. Wersja z 2012r.

http://www.speedyshare.com/UtYaV/Game.exe

https://www.virustotal.com/pl/file/a92a0...391258724/

@edit:
Chodziło mi o to, że jak fps z 60 spadnie Ci do 20 to TPS z 20 spadnie Ci do 5.
[Obrazek: 20131201164626.png]
#16
1. Jakbyś rzucił sterowanie tej gry byłoby chyba łatwiej grać
2. I ja i cichy testowaliśmy wersje na komputerze, widocznie musimy pogadać z ohv
3. Nie chce nic mówić ale nie ufałbym sha bo został stworzony przez nsa xD
4. Nie ukrywam że mnie trochę denerwujesz
5. Jeśli twoja gra polega tylko na prędkości renderowania to ciekawy musiałby być multiplayer
6. Nie będę się kłócił kto lepiej programuje bo cie nie znam
7. Ale tych punktów się zrobiło
8. Placeholder
9. Placeholder
10. Placeholder
11. Placeholder
#17
Spoko w sumie zakończmy tą, kłótnie. Wirus jakoś się trafił no i trudno polecam tylko sprawdzić serwer bo to przecież może być poważna luka w bezpieczeństwie. Co do mojej gry sterowanie jest w helpie tylko coś widzę, że mi buga złapało i nie generuje nowego poziomu po przejściu pierwszego. ;/

Zagraj sobie w to:
http://www.speedyshare.com/GfJ5H/FireballFactory.exe

Mógłbym tak cały dzień mam na dysku z 200 takich projektów. Big Grin
[Obrazek: 20131201164626.png]
#18
Zamykam


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości