04-06-2022, 17:30
Witam, przychodzę z krótkim pytaniem. Zaobserwowałem, że spawner "nie działa jak przewidziano", tzn. obszar respienia mobów wykracza poza ten z vanilli o około 1.5 bloku:
Zastanawiam się więc, czy to ja mam mylne wrażenie, czy po stronie serwera jest coś zmienione, a jeśli tak, to czy są inne mechaniki o nieoryginalnym działaniu?
btw. czy jest jakiś spis %-ów z dropu kamienia, mobów i luckyblocków oraz czy looting/szczęście ma znaczenie? (piszę w formie post scriptum, bo słyszałem, że ktoś już stworzył wątek z propozycją o wprowadzenie publicznych danych nt. szans)
Cytat:“In Java Edition an active spawner attempts to spawn mobs within a 4-block horizontal and 1-block vertical range; that is, in a 9×3×9 volume centered on the spawner.„ (źródło)
Zastanawiam się więc, czy to ja mam mylne wrażenie, czy po stronie serwera jest coś zmienione, a jeśli tak, to czy są inne mechaniki o nieoryginalnym działaniu?
btw. czy jest jakiś spis %-ów z dropu kamienia, mobów i luckyblocków oraz czy looting/szczęście ma znaczenie? (piszę w formie post scriptum, bo słyszałem, że ktoś już stworzył wątek z propozycją o wprowadzenie publicznych danych nt. szans)