▶ PROPOZYCJE NIE DO ODRZUCENIA ◀
#1
Sad 
Wszystko co tutaj napisałem oparte jest na moim ponad ośmioletnim doświadczeniu w graniu na trybie PvP pistolety oraz ogólnej wiedzy nt. grania w gry FPS, tj. m.in. 3700h w CS:GO, 700h w TF2, 50h w Hunt: Showdown, 30h w Insurgency, kilkanaście godzin w COD: Warzone itd.

Jak wyżej wspomniałem – pojawi się film, który zawiera argumenty głównie dla punktów 1. , 2. , 3. , 4.  i dodatkowo 5. Montowanie jakiegoś 12 minutowego filmu zajęło mi 6 godzin (uwzględniłem ilość prób, wyników, czasy walki i średnie czasy walki aktualizowane co każdą kolejną walkę) + 7 godzin renderowania dla uzyskania niestandardowej najlepszej jakości dla YouTube, do tego 3 godziny zajmuje mi wrzucenie filmu ważącego łącznie 20 GB + 10 godzin przetwarzania do jakości HD i 2K (to wszystko zajęło łącznie ponad 26 godzin), więc proszę jeszcze poczekać.

Nareszcie jest!




Nowa edycja wprowadziła nową mapę, resety leveli itd. jednak zmiany w głównie pistoletach i karabinach spowodowały, że rozgrywka stała się mniej dynamiczna, powolna, mniej intuicyjna i przede wszystkim nudna. Fundamentalnym przykładem jest m.in. czas strzelania się pistoletami w pojedynku, który zwiększył się trzykrotnie albo nawet czterokrotnie - właśnie przez bardzo powolne strzelanie.

PvP Pistolety powinien być stale rozwijanym o nowe możliwości trybem dynamicznym. Ponieważ komu chce się grać "ostrożnie" lub "powoli" w takiej przeciętnej gierce? W tym trybie nie ma potrzeby uczyć się cierpliwości, co dopiero inaczej gra się w CS:GO gdzie co raz wyższy poziom trudności wymaga co raz większego zachowania cierpliwości, albo co dopiero w grze (nie jest to FPS) World Of Thanks, gdzie czasem trzeba czekać z innymi czołgistami schowany za krzakami nawet kilka minut (wyjedziesz z krzaków = zostaniesz podświetlony przez jednego z przeciwników, a następnie usłyszysz i poczujesz BUM-BUUM!, pożegnaj się ze swoim czołgiem!), albo w takim Hunt: Showdown (FPS) – skomplikowanej grze opartej głównie na siedzeniu i migrowaniu w gęstych krzakach nawet przez 10-20 minut, ponieważ jest to najłatwiejszy sposób na zabicie przeciwnika uciekającego z łupem z kontraktu (łączny czas jednej rozgrywki trwa nawet ponad godzinę). A w takim prostym Minecrafcie, granie tutaj "ostrożnie" lub "powoli" jest zdecydowanie głupią stratą czasu, a co za tym idzie - graczom nie chce się przez to grać, następnie wychodzą z trybu i w ogóle z serwera tracąc przez to potencjalnego klienta chętnego na zakup prestiżowej rangi.


Co należy zmienić?

1. Zwiększyć prędkość lotu pocisków i ustabilizować tor lotu do linii prostej pocisków w pistoletach
Te strzały prawie nigdy nie trafiają w graczy, którzy ciągle tylko strafe'ują i uciekają. Jak zawsze za wolno i nie tak jak powinno to być. Strzelanie do dalekich celi to tragedia, pociski pistoletu zachowują się jak piankowe strzałki do wyrzutni nerf. Nie wiecie jak bardzo irytuje i denerwuje mnie oraz nowych graczy.

2. Usunąć snajperkę całkowicie
TA BROŃ DOSŁOWNIE PUSTOSZY TRYB STALE ODSTRASZAJĄC NOWYCH GRACZY. Od bardzo wielu lat jest to najbardziej wkurzająca i zepsuta broń w tym trybie. I do tego wciąż pozwala bardzo szybko farmić levele. Jest najchętniej kupowana, ponieważ jest zbyt zabójcza i każdy tuman jest w stanie tym celować za pierwszym i każdym kolejnym razem. Nawet karabin i inne podobne bronie nie mogą jej dorównać. Jaka jest w tym dobra zabawa, w której "snajperzy" na sam start zabierają mi 6-7 serduszek i szybko dobijają pistoletem? Jeszcze gorsze jest to, jak ci "snajperzy", gdy w końcu zostali mocno postrzeleni pistolecikami i mają prawie zero HP - uciekają sobie do białych budynków, w których teleportują się do respa i jak gdyby nigdy nic  wygenerować sobie życie, a następnie dalej wbijają na arenę żeby znowu gnębić innych. Jeśli naprawdę chcecie trzymać w sklepie tę bezwstydną broń, to powinna zabierać prawie cały magazynek (czyli 48 strzałów), ponieważ tyle strzałów potrzeba w tym trybie, aby kogokolwiek zabić pistolecikiem. Jednak zalecane jest usunięcie tej broni z trybu.

3. Usunąć zabieranie graczom kasy po zabiciu
Ponieważ jakiś koleś łazi sobie ze snajperkami i ciągle zabija mnie i innych graczy bardzo szybko, a do tego non-stop zabiera, a wręcz KRADNIE moje ciężko zarobione i zaoszczędzone pieniądze! Dzięki temu "utrudnieniu" mój portfel w tym trybie dosłownie ciągle świeci pustkami i zawsze tak niestety będzie! Jak mam zarobić na coś konkretnego, kiedy mimo wielu starań i tak nie jestem w stanie zabić tym nędznym zbugowanym pistolecikiem takiego "snajpera"? Za dużo jest w tym absurdu! To również czyni tryb mniej dynamicznym.

4. Zmniejszyć zapotrzebowanie na jedzenie kebsów
Pisałem o tym kilka lat temu, ale do dzisiaj jest ten sam problem z tym nudnym, notorycznym zżeraniem kebabów co 15 sekund. Nie da się normalnie i dogodnie pograć, bo cały czas muszę to coś zjadać. I nie chcę wyjaśnienia takiego, że gracz powinien czasami się zatrzymywać itp. Inni mówią, że jest to "utrudnienie", jednak w mojej opinii wieloletniego weterana - jest to bardzo zbędne i nie pozwala dynamicznie grać, a dynamika jest kluczowa w tym trybie, bez niej ludzie nie chcą tutaj grać, a co za tym idzie – brak jakiejkolwiek zachęty do kupna rang prestiżowych.


Co można dodatkowo zmienić?

5. Wyświetlanie pośmiertnie na chacie pozostałą ilość HP przeciwnika, który mnie zabił.
Kiedy strzelasz milion razy z tego pistolecika, do tego jeszcze zginąłeś i denerwujesz się czemu jeszcze go nie zabiłeś oraz nie wiesz przede wszystkim ile zostało mu HP.

6. Przywrócić automatyczną ochronę (przynajmniej na 1 sekundę) po wejściu na arenę.
Gracze spamują pistoletem tam gdzie respią się inni. To najczęściej występuje w żółtym wieżowcu na 1-F.

Jest to bardzo ważna propozycja, ponieważ wprowadzenie tych zmian uczyni tryb PvP Pistolety bardziej sprawiedliwym dla każdego i przeciętnego i bardzo dobrego gracza.
Kod PHP:
com.epicgames.launcher://apps/Fortnite?action=launch&silent=true 
[Obrazek: T07j8ty.png]
#2
Na tak, dodatkowo zmniejszyć w tym panzerfauście (w bazooce) ilość zadawanych serc, kilkukrotnie testowałem ją na graczach z pełnym hp, byli zabijani na hita Z KAŻDEJ odległości.
Stare konto: https://forum.sky-land.pl/member.php?act...e&uid=4440
cichy oddaj mi to konto plz
[Obrazek: w_6564d09434b96e78b1e345dba86525c5-90012785.gif]
#3
1. Ok
2. Snajperka nie zostanie usunięta. Jedynie co można, to znerfić ją do 6/5hp.
3. Jest to utrudnienie, nie jest potrzebne jego usuwanie. Trzeba uważać, żeby dobrze zagrać i uzbierać gotówkę, której sporo leci z zrzutów...
4. Ale to jest domyślnie w grze... Da się pewnie zmienić, ale czy jest to aż tak potrzebne...
#4

(02-25-2021, 20:14)h3zquu napisał(a): 1. Ok
2. Snajperka nie zostanie usunięta. Jedynie co można, to znerfić ją do 6/5hp.
3. Jest to utrudnienie, nie jest potrzebne jego usuwanie. Trzeba uważać, żeby dobrze zagrać i uzbierać gotówkę, której sporo leci z zrzutów...
4. Ale to jest domyślnie w grze... Da się pewnie zmienić, ale czy jest to aż tak potrzebne...
2: Znerfcie snajperkę do 5-4 hp. Powinno być wtedy "ok". Albo najlepiej ją całkowicie usunąć. Dwóch graczy kampi na szczycie 1-F ze snajperkami. Wystarczą dwa strzały i gracz gidnie w 0,25 sekundy.

3: Jest to bardzo niepotrzebne utrudnienie. Mój stan konta to średnio i cały czas tylko $48. Mam tego dość, nie ważne jak dobry jestem w gry FPS, zabieranie pieniędzy po prostu nie ma sensu i tworzy tryb mniej grywalny, wręcz prawie niegrywalny bo ciągle nie stać mnie na cokolwiek konkretnego.
I co mi z tego, że są zrzuty gotówkowe zawierające około 50-60 zielonych, jeśli one trafiają się co jakiś dłuższy czas, podczas kiedy rozgrywka toczy się bardzo szybko i kasa cały czas ubywa w przeciągu dwóch minut, bo dwóch kolesi farmi ze snajperkami.

4: Tak, należy to zmienić i to jak najszybciej.

Jest to bardzo ważny wątek, ponieważ gra toczy się bardzo szybko, a ginie się snajperki też bardzo szybko do tego zabierając mi kasę z portfela. Co jest w tym fajnego!?!?
Kod PHP:
com.epicgames.launcher://apps/Fortnite?action=launch&silent=true 
[Obrazek: T07j8ty.png]
#5
Wprowadzone zostało te tracenie 5$ po to, by gracz mógł "zabierać" komuś pieniądze w zamian za zabójstwo. Wcześniej było to trochę gorsze, bo mogłeś farmić sobie $, a tutaj musisz ostrożnie grać i bardziej uważać na to, co się dzieje. Po prostu są 2 wyjścia: albo grasz oszczędnie, albo grasz z kimś i chodzisz w 2/3. No chyba, że wolisz ginąć. I tak, nie zostanie to usunięte pewnie, no chyba, że Cichemu się odwidzi...

Mi na przykład to z kebabami nie przeszkadza dość mocno... zawsze jest czas aby zjeść go, wystarczy dobrze ograć przeciwnika. Zawsze pod ręką też masz apteczkę...

Co do bazooki... To ta broń normalnie potrafi jeszcze "rozszarpać" na kawałki. Powinna ona zabijać na hita moim skromnym zdaniem. Obecnie jest to jedyna broń, która zabija na hita i przy tym pozostańmy, bo i tak mało kto ją kupuje... A jak ktoś kupuje, to nie wie, że sam siebie też może zabić.

I co do punktu pierwszego... Pistolet jest bronią raczej o małym dystansie, więc nie dziwie się, że nie trafiasz.
#6
Z wszystkimi propozycjami się jak najbardziej zgadzam, lecz snajperka nie powinna być usunięta, a znerfiona.
mmm
Niedostępny
#7
Jak dla mnie 3 i 4 propozycja jest zbędna
#8
Wątek został znacznie rozszerzony, można go przeczytać jeszcze raz. Dodatkowo wstawiłem film.
Kod PHP:
com.epicgames.launcher://apps/Fortnite?action=launch&silent=true 
[Obrazek: T07j8ty.png]
#9
Zgadzam się ze wszystkim

Jeśli chodzi o bazooke to tez jestem za
#10
1. No nie wiem

2. Nie gralem snajperka i nie doswiadczylem tego "spustoszenia", nie mam zdania

3. Jestem za

4. Jestem za, po kebabie to sie idzie do kibla, a nie je kolejnego

5. Moze byc

6. Moze byc
Niedostępny


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości