Kontynuacja
#1
Kontynuacja wątku.

1.Pierwsza rzeczą na jaka chciałbym zwrócić szczególna uwagę są pociski. Cichy miał dobry pomysł aby dać strzały i dodać ten magazynek do przeladowywania, hesku pisał ze to ma utrudnić grę.. a to wręcz jest lepsze. Bo owy gracz ciagle spamuje tymi strzałami i wkurza to. Na poprzedniej edycji było to zbalansowane trzeba było odczekać 5s zanim mogłeś zrobić kolejna salwę pocisków. Propozycja na to: usunąć magazynek i dodać śnieżki oraz pociski jak wcześniej się strzelało.

2.PvP 1.16.4 jak już pisałem w poprzednich wątkach większość graczy przychodzi z wersji 1.8.8 ponieważ grają na Classic( przykładem jest iż o 11 zwykle na cls są 2 tabele a dziś była ledwo jedna, natomiast na pisto była pełna jedna). Dążę do tego ze takie jak stawanie na latarni się buguuje a owy gracz który przychodzi z cls na wersji 1.8.8 nie ma szans żeby pójść na Spawn( czeka aż ktoś przyjdzie i go dednie..) . Proponuje aby serwer stanął na 1.8, wiem ze cichy chce aby nowe tryby były na wyższych wersjach ale to bez nadzieja dawaj 1.16.4 na tym trybie. 

3.Mapa oraz Spawn są idealnie zrobione pod snajpe. Jest bardzo dużo wysokich punktów ale z obecna snajpa to nic nie zmienia bo ona nie ma celownika. Jak pisałem w poprzednim wątku chce aby wróciły dawne tekstury: karabin ( żelazna motyka ) snajpa ( diamentowa motyka ) shot ( złota motyka ) pistolet ( drewniana motyka ) granat ( slime ).

4.Patrzac na sklep shot rozdzielony został na miotacz ogarnia i shotgun( który nic nie daje ) hesku denerwuje się jak zabija się kogoś na hita. To tera pytanie jak gracz który przypuściły strzela się 1v1 i przychodzi drugi gracz i bije w plecy wtedy jest idealna okazja żeby zabić owego gracza shotem i kontynuować 1v1 z kolega. A wiec proponuje przywrócić właściwości shota (podpalanie i większy damege) aktualnie na serwerze z tego co widziałem jest jedna broń co zabija na strzała, problem w tym ze w bliskim spotkaniu z graczem zabija ona i atakującego jak i posiadającego ta broń. 

5.Mikro SMG, niby małe ale dobre lecz najlepiej ta broń działa jak są śnieżki jako pocisk a nie jakieś śmieszne strzały.. 

6.Odnosnie sojuszy bo pewnie będzie milion wątków o to. Moim zdaniem banowanie za soje to bezsens. Bo taki gracz przychodzi sobie z 5 kolegami pograć i dostają bana za soja.. trochę śmieszne. Jestem na nie za dawaniem soja za sojusz.
7.No i wypadałoby dodać ten odrzut jak było to na tamtej edycji..
8.Zapomialbym postawiłeś walkę na palna No dobrze ale patrząc na te „walki palne” to mi nie wyglada na walki palne. Jak już wyżej pisałem strzały nie pasują do pocisków, śnieżki jak na tamtej edycji były najlepsze.

Wątek stworzyłem po to aby przekazać co nie pasuje mi w tym trybie w obecnym czasie.. z mojej perspektywy ten tryb nie będzie długo żył może powyższe propozycje rozważycie i zgodzicie się na nie. 
Od siebie dodam nie czuć tego flow pistoletowego jak było to na tamtej edycji oraz to ze na moje nowa edycja = nowa mapa i Spawn + małe modyfikacje.

Niedostępny
#2
1. Jestem na tak
2. Nie.
3. Obojętnie mi
4. Nie
5. obojętnie
6. co
7. koniecznie ale trochę mniejszy
8. 3 raz czepiasz się strzał których osobiście tez nie lubię bo mają hitboksy i zasłaniają ekran
Teach Me
#3
Twój wątek jest zwykłą powtórką z poprzednich tematów i nie wnosi nic sensownego oprócz poprzednich rozpłakań oraz propozycji. Dlatego odpowiem ci cytatami:

1) "strzal na nic innego nie zamienie, sniezki nie maja sensu ze wzgledu na mala ilosc sztuk w stacku.". Magazynek również nie zostanie usunięty, ma on utrudnić grę, ze względu na to, że nie da się zrobić takiej przerwy jaką opisujesz.

2) "troche sie spozniles z propozycja pozostawienia serwera na 1.8, pluginy zostaly specjalnie napisane na najnowsza wersje gry i nie bedzie juz mozliwosci powrotu.
nie wiem co masz na mysli piszac "hity", jesli chodzi ci o uzywanie nowego systemu walk mieczem, to celowo go pozostawilem na nowej wersji, aby gracze czesciej uzywali broni palnych niz miecza, miecz dzieki temu zostal oslabiony i jest nazywany sztyletem.". Nie wiem po co dalej ciągniesz temat, jeżeli już ci to zdążyłem napisać 5 raz dzisiaj...

3) "przedmioty dopasowane do broni zostaly mniej wiecej pogrupowane na kategorie np. shotgun i dwururka sa zblizone do siebie, wiec korzystaja z siekier, tak samo rewolwer i pistolet uzywaja motyk.". O taką drobnostkę takie wątki piszesz? Geez... Podobnie było ze snajperką jak C4 dodali... Proszę cię xD.

4) Załóżmy, że kolega zabił go z shota, potem zabija ciebie z shota. Co to za 1vs1? No żadne, poza tym Shotgun był za op i wymagał nerfa w nowej edycji, dlatego został rozdzielony na dwie bronie i nie wróci on do dawnej sprawności, jedynie można go buffowac w damage.

5) Dlatego Micro SMG zostało usunięte... nie wiem w czym problem (XD?)

6) 10 osób na serwerze, 7 osób rzuca się na jednego. Realne do wygrania? Nie. Dużo nerwów? Tak. I tak cichy tego nie doda i tak, więc no.. (i tak, jesteś jedną z tych osób co robią 1v7).

7) Odsyłam: https://forum.sky-land.pl/showthread.php?tid=45824

8) Powtarzasz się. Zamiast napisać coś sensownego, dalej ciśniesz ze śnieżkami, które wytłumaczono już kilka razy.. Ile razy można jedno i to samo pisać, no ludzie xD.

Rozumiem jakieś nerwy, bo bronie nie są za silne, że to nie działa itp, ale no bez przesady, że w 4 wątku będziesz pisał tylko o jednym, zamiast wysilić się i coś nowego, porządnego zaproponować. Na koniec odsyłam cię do tej odpowiedzi: https://forum.sky-land.pl/showthread.php?tid=45821
#4
1. niestety ten plugin nie wspiera takich magazynkow (w sensie przeladowan itp).
mozna tylko ustawic aby wymagalo pociskow w magazynku (drugiej rece) lub nie, mozna tez ustawic czas pomiedzy strzalami, ale nie da sie ustawic czasu miedzy seriami oddanych strzalow.

2. no tego juz nie zmienie, chociaz i tak bym nie chcial, bylo mowione, ze nowa edycja bedzie na nowej wersji gry.

3. mapa jest dosyc duza, mysle ze kazdy znajdzie tam miejsce na roznego typu walke.
niestety celownikow nie da sie dodac.
nie zmienie juz przypisanych przedmiotow do broni.

4. zwiekszylem przed chwila obrazenia zadawane przez shotgun, wszystko zalezy tez od tego z jakiej odleglosci strzelasz do przeciwnika, shotgun jest skuteczny z bliska, poniewaz ma duzy rozrzut kul, strzela 4 kulami, maksymalnie zdaje 5,5 hp.

5. czym wedlug ciebie roznia sie strzaly od sniezek? zostaly one zmodyfikowane, maja zupelnie inny czas lotu i celnosc, jedynym ich minusem jest to, ze przez chwile sa widoczne po trafieniu w cel (ale moze to dla innych plus, bo widzi ze ktos moze miec malo hp), a plusem przede wszystkim jest mozliwosc stackowania ich do 64.
pobierz sobie tekstury, to zamiast strzal bedziesz mial malej wielkosci czarne kulki, to rozgrywka bedzie o wiele przyjemniejsza.

6. no ja tez jestem na nie.

7. testowalem dzisiaj rano odrzuty, strasznie zle wyglada rozgrywka z nimi, jak sie stoi i strzela to jest nawet dobrze, ale gdy sie chodzi lub co gorsza biega, to tak lekko cofa, ze wyglada jakby gra sie zacinala lub jakby byly lagi.
byl to strasznie nieprzyjemny efekt i wlasciwie uniemozliwial strzelanie podczas poruszania sie i stwierdzilem, ze to bardziej odstraszy graczy niz brak odrzutu, bo niektorzy moga nie wiedziec, ze to jest celowe.

8. powtorze jeszcze raz, pobierz sobie tekstury to zamiast widoku strzal bedziesz mial male czarne kulki, ktore w zaleznosci od broni maja rozna celnosc i rozna predkosc, przykladowo kula ze snajperki leci prawie 2x szybciej od tej wystrzelonej z shotguna.
a jak nie chcesz korzystac z serwerowego resoure-packa, to mozesz zrobic sobie wlasny, lub zastapic w nim tylko widok strzaly.
tutaj masz serwerowe tekstury: http://sky-land.pl/SkyLandPistolety.zip
jak wejdziesz w assets/minecraft/textures/entity/projectiles to bedziesz mial teksture strzaly w pliczku arrow.png, mozesz sobie skopiowac ja do swojego resourcepacka i bedzie zmieniona, ewentualnie mozesz wyrzucic folder "item", bo w nich sa tekstury innych broni i bedziesz mial czysty minecraftowy texture pack ze zmienionym tylko wygladem lecacej strzaly (ta w eq bedzie wygladala jak zwykla strzala).
[Obrazek: sygnaturka.png]
#5
Wiem ze żadnej z tych rzeczy nie wprowadzicie ale myslem jak i większość pewnie graczy ze nowa edycja spowoduje nowa mapę i Spawn i troszkę nowości, a nie pytanie inny tryb. Poprostu inaczej wróć na stare i dodaj nowy Spawn i mapę..

Niedostępny
#6
Moim zdaniem bez sensu wracać na stare ... Mam 1 propozycje i jedną taką małą poprawkę , moim zdaniem miecz powinien być lepszy bo na prawdę bicie się kamiennym na 1.16 to tragedia (oczywiście to moje zdanie , nie jest to konieczne) Kolejną rzeczą którą umiliła by rozgrywkę to dodać odgłos strzału do broni , np tak jak było na starej edzie .
Shocked Diamond Emerald
#7
(02-14-2021, 21:04)Jakubek62_XD napisał(a): Moim zdaniem bez sensu wracać na stare ... Mam 1 propozycje i jedną taką małą poprawkę , moim zdaniem miecz powinien być lepszy bo na prawdę bicie się kamiennym na 1.16 to tragedia (oczywiście to moje zdanie , nie jest to konieczne) Kolejną rzeczą którą umiliła by rozgrywkę to dodać odgłos strzału do broni , np tak jak było na starej edzie .

Znaczy mi nie chodzi o wracanie na stare. Ja ci mówię na przykładzie innych serwerów i jak ja sobie to wyobrażam. Robienie nowej edycji polega na zmienieniu spawnu oraz naprawieniu błędów. Patrzę z perspektywy jak ja gram na serwerach pvp

Niedostępny
#8
1.
W związku ze stwierdzeniem, że na wersji 1.16 "nie jest to samo pvp czyli trzeba spamic myszką i czekać na załadowanie miecza". Proponuje więc stworzyć jakiś testowy tryb/arene pvp (wersja gry 1.16) na której gracze będą mogli przetestować ten plugin. Wystarczy użyć odpowiednich pluginów na pvp np. https://www.spigotmc.org/resources/antic...-16.51321/. Działa to bardzo dobrze na innych serwerach typu gildia.
2.
W nawiązaniu do cls. Uważam że na trybie classic też wypadało by coś poprawić, ponieważ cieszy się on dosyć dużą popularnością. Myślę że optymalizacja nadmiaru pluginów załatwiła by przynajmniej sprawę np. cofek. Wiem że na cls jest połączona wersja gry 1.8 z 1.12. Ale nie jest problemem dać to na jedną wersje. Wiele serwerów mają taką mieszankę wersji gry i dają rade.
#9
(02-14-2021, 21:54)PanGawrosz napisał(a):
(02-14-2021, 21:04)Jakubek62_XD napisał(a): Moim zdaniem bez sensu wracać na stare ... Mam 1 propozycje i jedną taką małą poprawkę , moim zdaniem miecz powinien być lepszy bo na prawdę bicie się kamiennym na 1.16 to tragedia (oczywiście to moje zdanie , nie jest to konieczne) Kolejną rzeczą którą umiliła by rozgrywkę to dodać odgłos strzału do broni , np tak jak było na starej edzie .

Znaczy mi nie chodzi o wracanie na stare. Ja ci mówię na przykładzie innych serwerów i jak ja sobie to wyobrażam. Robienie nowej edycji polega na zmienieniu spawnu oraz naprawieniu błędów. Patrzę z perspektywy jak ja gram na serwerach pvp

Ok , najwyraźniej nie zrozumiałem
#10
Zgadzam się z gawroszem


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości