PvP, Głowy, Parkour, Znikanie Itemków i Skup
#1
Exclamation 
1. Ostatnio widziałam dosyć wiele osób domagających się dodania PvP, jednak coś się wstydzili napisać wątek na forum, z obawy odrzucenia, więc ja napiszę o tym.

Prosty zamysł, komenda /PvP (Lub podobna) teleportuje do czegoś ala kopuła, która jest osadzona na spawnie. Proponuję do tego równy teren, żadnych przeszkód, ani mini parkoura, walka na czystym i równym polu (Lekkie wzniesienia wedle mnie mogły by być, ale do tego musiało by być raczej dużo miejsca). Wielkość tej strefy... Raczej średnia/duża, zależy na ile się zmieści, ale na pewno mała odpada wedle mnie. 

Najlepiej jakby spoza tej areny wszystko było widoczne, gdy tam się podejdzie, czyli po prostu najlepiej wykonać ją ze szkła. I na pewno przydałoby się coś co zapobiegnie łatwemu uciekaniu z PvP. Co do końca to nie wiem, ale może najlepiej coś jak w wymieniarkach na pewnym trybie, w przypadku wyjścia, nagła śmierć. A więc w takim razie... Jak wyjść? Komenda, którą trzeba wpisać dwukrotnie, w 5, 10, maksymalnie 15 sekundowym odstępie czasu. I tylko ta komenda by działała, a inne, takie jak /Spawn kub /Dom by po prostu na PvP nie działały (Ale nie zabijały). Nie wiem na ile takie rzeczy są proste do wykonania, ale wydaje mi się to dobrym rozwiązaniem. Uniknie się też wtedy banów, za ucieczkę z PvP.

2. Skoro mowa o PvP, to nie można nie wspomnieć o dropie głów. Głów graczy oczywiście. Nie ma tu jakiejś wielkiej filozofii, zabijasz gracza, a z niego wypada jego głowa, z jego skinem i nickiem, wiadomo. Ale w taki sposób by gracze nie mogli też podrobić tego nazywając po prostu sobie inaczej ten itemek. Dla przykładu: Zabijając gracza Boczek_JR, a nazywając zaraz w kowadle głową gracza Boczek_ itd.

3. Na to niewiele osób narzekało, ale jednak znalazły się takie. Chodzi o parkoura i możliwość straty życia przez niego. Po nieudanym skoku dostaje się bodajże pół serduszka, w skrócie powinno się dostać jakąś odporność w trakcie skakania tam. Ale to nie koniec... W przypadku /tpa do innego gracza, który jest na parkourze, jest duża szansa, że się spadnie. I wtedy, spada się na sam dół i jeśli jest się bez zbroi, bądź lekko opancerzonym, umiera się, co zdarzyło mi się chociażby parę razy, co sprawiło, że straciłam już trochę przez takie rzeczy, oczywiście, nie tylko ja, co w sumie świetnie nadaje się do zaczęcia 4 punktu...

4. Itemki na spawnie znikają o wiele za szybko. Nie mam pewności czy jest to tylko problem na spawnie, ale tam najbardziej jest zauważalny. Wspominając nieszczęsny parkour z punktu 3, na spawnie da się umrzeć, bez problemu. Po teleportowaniu sie do kogoś, dla mojego nieszczęścia ta osoba skakała na parkourze i przeniosło mnie do niej, a ja spadłam, umierając. Od razu zaczęłam poszukiwania utraconego ekwipunku, jednak po dosłownie 30, może nawet mniej sekundach moich rzeczy już tam po prostu nie było. Pamiętam dobrze miejsce śmierci, ale tam po prostu już moje EQ zdążyło zniknąć. Jak duży jest to problem? Ogromny, taki który w tym przypadku sprawił mi stratę ekwipunku wartego 50 000$ - 100 000$, nie wspominając o EXP, które miałam. Ale tu nie chodzi tylko o mnie, wiadomo, chodzi o to, że strata itemków jest po prostu... Bardzo łatwa na spawnie. O ile mnie pamięć nie myli to gracz rudy1p2l3 stracił Shulkera na spawnie. Wyrzucając go przypadkiem i po chwili wracając, by zastać brak itemku. Więc, problem istnieje...

5.1 Zwykła Cegła kosztuje 0.30$, a Netherowa Cegła 0.80$. Glinę pozyskuje się zazwyczaj w miarę trudno na surowcowej, na pewno nie jest to najłatwiejsza do zdobycia rzecz w większych ilościach i za jedną glinę po przepaleniu ma się jedną cegłę, która kosztuje 0.30$. A Cegła z Netheru powstaje z przepalenia jednego netherracka, który jest... Wszędzie, w ogromnych ilościach i wykopuje się go bardzo łatwo i szybko. Proponuję ceny: Cegła - 0.30$, Netherowa Cegła - 0.30$/0.40$.

5.2 Oko Pająka, Zgniłe Mięso, Strzała, Kość, Nić, Proch. Wszystkie te itemy mają za niską cenę. Proponuję z 0.10$, nawet pomnożyć te itemki, do ceny 0.40$/0.50$. Z jakiego powodu? Moby nie respią się na działkach, ani nie ma też spawnerów, ani nic tego typu do zakupu. Na surowcowej mobki są, tak jak na normalnym singleplayerze, ale... Jako w miarę sensowny zarobek zabijanie mobków jest na ten moment niemożliwe. Drwal dostał bodajże swoje ulepszenie, że można ścinać za $ na surowcowej, to może teraz pora na Zabójcę? Jeśli tamte ceny są za wysokie, to myślę, że minimum 0.20$/0.30$ byłoby chociaż dobre.

5.3 Ender Perła kosztuje 0.50$, w przypadku podniesienia ceny jakiegokolwiek przedmiotu z 5.2, proponuję zwiększenie ceny tego przedmiotu do 0.80$/1.00$.

5.4a. Wełna, za sztukę można dostać 0.50$, czemu na innych trybach może być to na prawdę dobry zarobek, a tutaj dostaje się w sumie grosze? Proponuję 0.80$/1.00$.

5.4b. Jajka za 0.20$? Racja, można zdobywać je będąc AFK, ale 0.20$ to wedle mnie za mało, proponuję: 0.50$.

5.4c. Jeden torbiel kosztuje 0.20$, proponuję zmianę ceny do conajmniej 0.50$. Czemu tutaj zmiana ceny? Polecam spróbować zebrać stack tego i zobaczyć ile to zajmie i porównać powiedzmy tą czynność, do drwala na spawnie, czy innej pracy. Kałamarnice nie są aż tak łatwe do znalezienia. Okazjonalne 2/3 co jakiś czas, jasne, ale farmienie ich nie jest tak łatwe.

5.5 Slime Ball (Kula Szlamu) za 0.30$? Proponuję 10$. Powodów do tego gracze pewnie mogliby podać masę, ale ja podam takie większe. Na surowcowej, która jest na ten moment mała znalezienie Szlamu jest bardzo trudną rzeczą. Wręcz nie pamiętam kiedy ostatnio widziałam jakiegoś, pomimo że gram już na trybie bardzo długo. A kopalnia bonusów? (Te kolorowe bloczki jak to 90% graczy mówi) Racja, można to trafić, ale można też trafić diamenta, który kosztuje 25$, więc 0.30$ za kulę szlamu nie robi większego sensu.

5.6 Jak można było zapomnieć o pszczołach? Miodu nie ma w skupie, a wedle mnie i pewnie nie tylko, powinien. Cena? Hmm... I tu jest dylemat, bo nie sprzedaje się samego miodu, a sprzedaje się także butelkę, w której on jest. Wiem, brzmi banalnie, ale nie jest łatwo zdobyć masywną ilość szkła w małym odstępie czasu. Jasne, na pustyni piasek jest za darmo, ale chodzi tutaj o przepalanie tego piasku, które odbywa się w normalnych piecach, więc szybkie nie jest. A więc cena... 1$ za sztukę? Nie wiem czy przesadzam, ale zdaje mi się, że nie, kiedyś miałam dużo pszczół na działce i pozyskiwanie miodu to nie jest najszybsza, ani najłatwiejsza sprawa. Jak cena jest za duża, to myślę, że minimalna to byłoby 0,50$, ale nie wiem czy wtedy by się to jakkolwiek opłacało.

5.7 Jak już mowa o dodawaniu rzeczy do skupu... Może w końcu warto dodać tam jakieś plony na sprzedaż? Marchewki, Pszenica, Ziemniaki itd. itd. Cen w głowie nie mam na ten moment.



Fajnie by było gdyby gracze wypowiedzieli się o tych rzeczach. Zwłaszcza o punkcie 5, bo ten punkt to są głównie moje propozycje. Przemyślane, pokryte moim doświadczeniem na trybie, ale wiadomo, nie każdemu mogą pasować takie zmiany. Punkty 3 i 4 to po prostu rzeczy, które ułatwiłyby grę, a 1 i 2 to propozycje, nie tylko moje, ale też wielu graczy, którzy mam nadzieję wypowiedzą się tutaj. (Wątek jest tak długi i nie rozdzieliłam go na kilka, bo w taki sposób przyciągnie większą uwagę, mam taką nadzieję).
  Odpowiedz
#2
refresh ;p

życie jest piękne
[Obrazek: EbJgLdW.png]





  Odpowiedz
#3
refresh
Niedostępny
  Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości