Główki - szanse
#1
Proponuję żeby szansa na zdobycie główki zwiększała się wraz z określoną liczbą zabitych potworów. 

Dlaczego?

Często zdarza się że jakaś typowo losowa osoba która pogra tydzień wejdzie sobie raz na surowcową zabije 3 krowy na krzyż i zdobędzie główkę a później zaraz po tygodniu przestanie grać. Taka główka się marnuje i zdobycie jej jest zależne tylko od tego czy ktoś będzie miał szczęście czy nie. A co z wynagradzaniem graczy którzy grają bardzo często i polują na takie główki? Moim zdaniem im też się coś należy, niech mają coś z tych wielu cennych poświęconych godzin. Żeby ta szansa nie była znowu zbyt duża proponuję żeby szansa ta wzrastała o 0.05% wraz z zabiciem 100 mobów określonego typu i resetuje się do początkowego stanu po wydropieniu jej. Niewiele ale zawsze coś i jest to już jakiś powód do próbowania zdobywania tych główek przez innych. Inaczej ktoś poświęca załóżmy tydzień na zdobycie określonej główki, tłucze moby jak tylko się da i nic z tego nie ma, a Pan iksiński wejdzie sobie jednorazowo, pyknie 1 mobka i dostanie główkę czysto przypadkiem. Gdzie tu jakakolwiek sprawiedliwość?

Kwestia zwiększenia % w stosunku do mobów jest propozycją otwartą ale pytam czy chcielibyscie coś takiego. Zapraszam do dyskusji i czekam na rozpatrzenie ( mam nadzieję że się doczekam)
,, Szlachetne zdrowie, ee, ym, prawda, mmm mmm, ile cię trza cenić, czy jak, mm, a jak mm, tak, mm, em em, jako smakujesz aż się zepsujesz, prawda”  ~ Nasz wspaniały Premier Morawiecki 2k20
#2
Jestem przeciwny, bo wtedy dojdzie do takiego stopnia, że co 20 owca będzie dawać główkę, a nie taki jest tego sens. Poza tym to i tak pewna osoba ma 6 główek nafarmionych jaskiniowych pająków, to pomysł, co by było jakby był zwiększony drop. Kolejny powód, dlaczego nie: zepsuje to ceny główek, które są rzadkie (patrz: pająk jaskiniowy itd), bo będzie ich coraz więcej.

Moim zdaniem jest dobrze tak jak jest obecnie. 1.5% oraz 0.5% (no i oczywiście 0.01% blaze).
#3
Jakim cudem co 20 owca będzie dawać główkę skoro proponowałem żeby szansa wzrastała o jedyne 0.05% po zabiciu 100 mobów danego typu? Za zabicie 1000 owiec będziesz miał większą szansę o 0.5% XD
A ile czasu trzeba poświęcić żeby zabić 1000 owiec

Chyba że 1000 owiec zabija się SzYbKo i w KrÓtKiM czasie
,, Szlachetne zdrowie, ee, ym, prawda, mmm mmm, ile cię trza cenić, czy jak, mm, a jak mm, tak, mm, em em, jako smakujesz aż się zepsujesz, prawda”  ~ Nasz wspaniały Premier Morawiecki 2k20
#4
(11-08-2020, 18:21)ZombieNinja365 napisał(a): Jakim cudem co 20 owca będzie dawać główkę skoro proponowałem żeby szansa wzrastała o jedyne 0.05% po zabiciu 100 mobów danego typu? Za zabicie 1000 owiec będziesz miał większą szansę o 0.5% XD
A ile czasu trzeba poświęcić żeby zabić 1000 owiec

Chyba że 1000 owiec zabija się SzYbKo i w KrÓtKiM czasie

Jeśli mamy czas i dobry internet można sobie na surowcowej zrobić farmę ( znaleźć 2 owce i rozmnażać ). 0.5% to według mnie dużo ponieważ po jakimś czasie można zrobić tak że mamy np. 10% i wtedy głowy stracą sens.
Jeśli chcesz jakiejś pomocy pisz pv!
#5
(11-08-2020, 18:21)ZombieNinja365 napisał(a): Jakim cudem co 20 owca będzie dawać główkę skoro proponowałem żeby szansa wzrastała o jedyne 0.05% po zabiciu 100 mobów danego typu? Za zabicie 1000 owiec będziesz miał większą szansę o 0.5% XD
A ile czasu trzeba poświęcić żeby zabić 1000 owiec

Chyba że 1000 owiec zabija się SzYbKo i w KrÓtKiM czasie

To jest tylko przykład, a nie "realna rzeczywistość działania tej propozycji", także no, gratuluję.
Poza tym 0.5% to i tak jest spora szansa, patrząc, że inni mają pozabijane np. 10 000 blaze, a o owcach nie wspomnę, bo tak jak napisał Koozie - idzie taką farmę zrobić. A dokładniej przy szczęściu 3-4 dni zajęłoby to, żaden wysiłek dla osoby, co chce tą główkę.
#6
Jestem za
#7
sens to by mialo jak by szasna sie zmiejszala.
jestem na nie.
#8
nie jest to mozliwe do zrobienia, przy tak duzej ilosci operacji beda po prostu lagi na serwerze.
[Obrazek: sygnaturka.png]


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości