Czy jesteś za nową edycją?
Tak
91.18%
31
Nie
8.82%
3
34 głosów
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

pistolety - 2020 edition
#1
Jak dobrze wiemy, Pistolety są obecnie zepsutym trybem, powód - cofki. Dlaczego one występują? Bo tryb stoi na 1.8, które masakrycznie przy obecnym pluginie, czy czym tam cofa (za 1.7 tak samo było, jak się na 1.8 grało). Większość z nas pisało wiele wątków, wiele razy pisaliśmy, że po SkyBlocku 2.0 Pistoletami się zająć. Przyszedł czas chyba na to.

O co mi dokładnie chodzi?
https://forum.sky-land.pl/showthread.php...370&page=3 - Przytłoczę ten oto wątek, który tak czy siak został zamknięty bez odpowiedzi. Wiele osób chciało zmian, a wiadome było wtedy, że już Cichusek nad SkyBlockiem 2.0 działa. W maju doszło do jego otwarcia, więc może pora zająć się PvP z Pistoletami?

Cichusek już nie raz pisał "że woli odświeżać stare tryby" niż tworzyć nowe. Przykładem jest Adventure, który bazuje obecnie na Buildzie (build 2.0 można to ująć, ale bez MobAren). Pistolety nie dostały porządnej aktualizacji od nie wiem ilu, 3 lat? (ostatnia aktualizacja: usunięcie odskoczni, nerfy snajperki). To jest bardzo mało, patrząc na stan techniczny serwera.

Dlatego proponuję ponownie zajęciem się Pistoletami. Zmiany mogą zajść nawet i takie:
https://forum.sky-land.pl/showthread.php...370&page=3
Serwer wtedy musiałby zostać postawiony na 1.15. Powód: Nowsze pluginy, większe rozwiązania w PvP, jak i wiele zmian dla interfejsu broni, czy też samego działania. Na 1.15 można się tym nieźle bawić. Nawet można zerknąć na olany dział do propozycji, że sporo osób chce zmian. 

Od razu przedstawię też kilka wątków:
https://forum.sky-land.pl/showthread.php?tid=42206 - "gdy znajdę czas" - chyba na to odpowiedni czas. Sam reset fakt faktem, nic nie pomoże, ale nowa edycja już tak, a olewając pisząc "gdy znajdę czas" nie zdoła się nic.
https://forum.sky-land.pl/showthread.php?tid=42858 - Skargi o cofki. Tak jak mówiłem - wina wsparcia. Problemy za 1.7 i tak występowały na 1.8.
https://forum.sky-land.pl/showthread.php?tid=42866 - Kolejne prośby, gracze tego chcą.

Prosiłbym o odpowiedź ze strony Cichuska. Jeżeli jest przeciwny, to chociaż niech rozwinie, dlaczego. Ja rozumiem brak czasu itd, ale pistolety no są trybem jakim są, ale trzeba je odświeżyć. Od dłuższego czasu żadnych aktualizacji, a cofki, czy też inne błędy denerwują często.

A teraz coś do innych:
Ja rozumiem wylew emocji, bo ostatnio Prisony się obudziły, ale pistolety to jeden z najstarszych trybów, który nie dostawał aktualizacji od bardzo dawna. Na Prisonie jako tako się wszystko trzymało, ale sami przed startem SkyBlocka 2.0 już prosiliśmy o nową edycję.

//EDIT: Jak to czytasz, to zapraszam to wypełnienia ankiety wyżej. :p
#2
Głównym problemem oprócz cofek są fajne bronie takie jak pistolet który wbija w ziemie i przez to zadaje 2x obrażeń, shotgun który jest tak samo niebezpieczny z bliska jak i z daleka ,podpala i zadaje obrażenia obszarowe, a karabinem można wbić kogoś w ścianę ;d...
Roses are red
Violets are blue
Omae wa
Mou shindeiru ;-;
#3
(07-03-2020, 12:04)Kaukazu napisał(a): Głównym problemem oprócz cofek są fajne bronie takie jak pistolet który wbija w ziemie i przez to zadaje 2x obrażeń, shotgun który jest tak samo niebezpieczny z bliska jak i z daleka ,podpala i zadaje obrażenia obszarowe, a karabinem można wbić kogoś w ścianę ;d...

Dlatego na nowszej wersji jest wiele możliwości na nowe bronie. Ilość powinna być większa do wyboru, coś dla każdego, jak i może mały nerf w postaci pocisków, ale o tym mniejsza, wszystko napisane wyżej.
#4
Dodałem ankietę.
[Obrazek: XeJBZ2t.jpeg]
#5
oczywiście się zgadzam, przydałoby się odświeżyć cały tryb, podobnie jak ze skyblockiem, tyle że w tym przypadku lepiej byłoby zamienić istniejącą wersję na nową i lepszą, zamiast tworzyć drugą. ludzie lubią pistolety, mimo licznych problemów zawsze znajdą się ludzie którzy tam grają w ciągu dnia, czego nie można powiedzieć o innych martwych trybach, które istniały. przyda się zaktualizowanie wszystkiego, spytanie się graczy czego oczekują od takiego nowego trybu, ogólna przebudowa mechaniki gry, i według mnie usunięcie poziomów też byłoby okej
Niedostępny
#6
(07-03-2020, 12:12)FLP napisał(a): i według mnie usunięcie poziomów też byłoby okej
Ja bym bardziej celował w modyfikację tego w taki sposób:
1 zabójstwo = 1 exp i 5$
1 poziom = 25 exp
2 poziom = 50 exp itd.

Oczywiście zabójstwa z różnych broni (nowych) byłyby jakoś większe, zależy od obrażeń danej broni. :p Nie potrzeba usuwać systemu poziomów, bo to w sumie na tym trochę tryb bazuje.
#7
Ciekawe bardzo. Na tak oczywiście
 [Obrazek: WOBjgiZ.png]
 [Obrazek: giphy.gif]
#8
(07-03-2020, 12:14)h3zquu napisał(a):
(07-03-2020, 12:12)FLP napisał(a): i według mnie usunięcie poziomów też byłoby okej
Ja bym bardziej celował w modyfikację tego w taki sposób:
1 zabójstwo = 1 exp i 5$
1 poziom = 25 exp
2 poziom = 50 exp itd.

Oczywiście zabójstwa z różnych broni (nowych) byłyby jakoś większe, zależy od obrażeń danej broni. :p Nie potrzeba usuwać systemu poziomów, bo to w sumie na tym trochę tryb bazuje.

nie chodzilo mi o usuniecie calkiem mechaniki zdobywania poziomow. wedlug mnie taka jaka istnieje jest okej, chodzilo o usuniecie postepu graczy
Niedostępny
#9
Jasne, że tak
[Obrazek: WGGwD0f.jpg]
#10
No przydałoby się


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości