05-21-2020, 17:54
Hej, tak chciałem zaproponować kilka zmian do PvP na Prisonie ponieważ obecnie no jest słabo.
Na początku chce przedstawić problem które mają chyba wszystkie tryby oprócz Classica z swoim PvP, a mianowicie ich umiejscowienie. Na większości trybów prowadzi komenda /pvp lub jest postawione gdzieś w jakimś rogu. Na Classicu stoi one obok najważniejszego miejsca czyli skupu i sklepu, obok tawerny i samego spawnu, czyli jakiś kontakt z nim jest. Niektórzy zadadzą pytanie "no i co z tego", już tłumacze. Jakiś czas temu na DSC prowadzono ręczne nadawanie rangi ponieważ automatyczne nadawanie psuło się i to było najlepszym rozwiązaniem. Aby otrzymać rangę, trzeba dodać reakcje tzw. nacisnąć mały przycisk u dołu wiadomości co w dodatku jest napisane w samej wiadomości. Wiele osób tego nie robi, na kanale z powitaniem jest sporo osób z czarnym/białym nickem to oznacza że nie posiadają żadnej rangi. Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć że nawet powyżej 40% na Prisonie, głównie tych z niższymi rangami nie ma pojęcia o istnieniu PvP mimo prostej komendy jak i tabliczek na spawnie do nich prowadzących. Niektóre osoby mogą stwierdzić że "no dobrze, ale oni kiedyś się o tym dowiedzą tak jak każdy" i mają racje, tyle że z tym wiąże się coś innego. Jak napisałem, PvP na CL znajduje się obok najważniejszych miejsc z których korzystać trzeba i nawet nie chcąc w jakiś sposób się o nie ocieramy, ludzie jeśli znajdują się w pobliżu nawet bez niczego z niego skorzystają bo mają po drodze, a tłumy z automatu oznaczają przybywanie innych, bo chcą uczestniczyć w czymś co przyciągnęło uwagę innych. /pvp lub umiejscowienie daleko, oznacza tyle że trzeba specjalnie dla samego PvP wybrać się w to miejsce. Proponuje dodanie go na spawnie, dokładnie przed oczami. https://imgur.com/a/jSXsmQ2
Problem drugi to taki że z PvP na Prisonie, nie ma zbytnio po co korzystać. Ekwipunek niemal zawsze jest identyczny, a $ które dostaje się za zabójstwo jest nieznaczące dla osób z wysokim sektorem jak i zniechęcające dla tych z niskim, którzy ginąc tracą je. Ponownie przytoczę tu CL
i fakt że zabójstwo kogoś oznacza zdobycie jego EQ w tym całkiem cennej broni czy zbroi, na Prisonie w najlepszym przypadku jest to bardzo rzadko jakiś kilof VIP/coś innego który ktoś zapomniał wyjąć z EQ. Proponuje więc to co proponowałem z 3 lata temu, czyli dodanie dropu skórzanej zbroi z unikatowymi kolorami, które dostępne będą tylko poprzez PvP, a także usunięcie zdobywania/tracenia $.
No to wszystko, pozdrawiam i dzięki.
Na początku chce przedstawić problem które mają chyba wszystkie tryby oprócz Classica z swoim PvP, a mianowicie ich umiejscowienie. Na większości trybów prowadzi komenda /pvp lub jest postawione gdzieś w jakimś rogu. Na Classicu stoi one obok najważniejszego miejsca czyli skupu i sklepu, obok tawerny i samego spawnu, czyli jakiś kontakt z nim jest. Niektórzy zadadzą pytanie "no i co z tego", już tłumacze. Jakiś czas temu na DSC prowadzono ręczne nadawanie rangi ponieważ automatyczne nadawanie psuło się i to było najlepszym rozwiązaniem. Aby otrzymać rangę, trzeba dodać reakcje tzw. nacisnąć mały przycisk u dołu wiadomości co w dodatku jest napisane w samej wiadomości. Wiele osób tego nie robi, na kanale z powitaniem jest sporo osób z czarnym/białym nickem to oznacza że nie posiadają żadnej rangi. Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć że nawet powyżej 40% na Prisonie, głównie tych z niższymi rangami nie ma pojęcia o istnieniu PvP mimo prostej komendy jak i tabliczek na spawnie do nich prowadzących. Niektóre osoby mogą stwierdzić że "no dobrze, ale oni kiedyś się o tym dowiedzą tak jak każdy" i mają racje, tyle że z tym wiąże się coś innego. Jak napisałem, PvP na CL znajduje się obok najważniejszych miejsc z których korzystać trzeba i nawet nie chcąc w jakiś sposób się o nie ocieramy, ludzie jeśli znajdują się w pobliżu nawet bez niczego z niego skorzystają bo mają po drodze, a tłumy z automatu oznaczają przybywanie innych, bo chcą uczestniczyć w czymś co przyciągnęło uwagę innych. /pvp lub umiejscowienie daleko, oznacza tyle że trzeba specjalnie dla samego PvP wybrać się w to miejsce. Proponuje dodanie go na spawnie, dokładnie przed oczami. https://imgur.com/a/jSXsmQ2
Problem drugi to taki że z PvP na Prisonie, nie ma zbytnio po co korzystać. Ekwipunek niemal zawsze jest identyczny, a $ które dostaje się za zabójstwo jest nieznaczące dla osób z wysokim sektorem jak i zniechęcające dla tych z niskim, którzy ginąc tracą je. Ponownie przytoczę tu CL
i fakt że zabójstwo kogoś oznacza zdobycie jego EQ w tym całkiem cennej broni czy zbroi, na Prisonie w najlepszym przypadku jest to bardzo rzadko jakiś kilof VIP/coś innego który ktoś zapomniał wyjąć z EQ. Proponuje więc to co proponowałem z 3 lata temu, czyli dodanie dropu skórzanej zbroi z unikatowymi kolorami, które dostępne będą tylko poprzez PvP, a także usunięcie zdobywania/tracenia $.
No to wszystko, pozdrawiam i dzięki.
![[Obrazek: nhyyZOF.jpg]](https://i.imgur.com/nhyyZOF.jpg)