Naprawa PvP
#1
Hej, tak chciałem zaproponować kilka zmian do PvP na Prisonie ponieważ obecnie no jest słabo.

Na początku chce przedstawić problem które mają chyba wszystkie tryby oprócz Classica z swoim PvP, a mianowicie ich umiejscowienie. Na większości trybów prowadzi komenda /pvp lub jest postawione gdzieś w jakimś rogu. Na Classicu stoi one obok najważniejszego miejsca czyli skupu i sklepu, obok tawerny i samego spawnu, czyli jakiś kontakt z nim jest. Niektórzy zadadzą pytanie "no i co z tego", już tłumacze. Jakiś czas temu na DSC prowadzono ręczne nadawanie rangi ponieważ automatyczne nadawanie psuło się i to było najlepszym rozwiązaniem. Aby otrzymać rangę, trzeba dodać reakcje tzw. nacisnąć mały przycisk u dołu wiadomości co w dodatku jest napisane w samej wiadomości. Wiele osób tego nie robi, na kanale z powitaniem jest sporo osób z czarnym/białym nickem to oznacza że nie posiadają żadnej rangi. Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć że nawet powyżej 40% na Prisonie, głównie tych z niższymi rangami nie ma pojęcia o istnieniu PvP mimo prostej komendy jak i tabliczek na spawnie do nich prowadzących. Niektóre osoby mogą stwierdzić że "no dobrze, ale oni kiedyś się o tym dowiedzą tak jak każdy" i mają racje, tyle że z tym wiąże się coś innego. Jak napisałem, PvP na CL znajduje się obok najważniejszych miejsc z których korzystać trzeba i nawet nie chcąc w jakiś sposób się o nie ocieramy, ludzie jeśli znajdują się w pobliżu nawet bez niczego z niego skorzystają bo mają po drodze, a tłumy z automatu oznaczają przybywanie innych, bo chcą uczestniczyć w czymś co przyciągnęło uwagę innych. /pvp lub umiejscowienie daleko, oznacza tyle że trzeba specjalnie dla samego PvP wybrać się w to miejsce. Proponuje dodanie go na spawnie, dokładnie przed oczami. https://imgur.com/a/jSXsmQ2

Problem drugi to taki że z PvP na Prisonie, nie ma zbytnio po co korzystać. Ekwipunek niemal zawsze jest identyczny, a $ które dostaje się za zabójstwo jest nieznaczące dla osób z wysokim sektorem jak i zniechęcające dla tych z niskim, którzy ginąc tracą je. Ponownie przytoczę tu CL
i fakt że zabójstwo kogoś oznacza zdobycie jego EQ w tym całkiem cennej broni czy zbroi, na Prisonie w najlepszym przypadku jest to bardzo rzadko jakiś kilof VIP/coś innego który ktoś zapomniał wyjąć z EQ. Proponuje więc to co proponowałem z 3 lata temu, czyli dodanie dropu skórzanej zbroi z unikatowymi kolorami, które dostępne będą tylko poprzez PvP, a także usunięcie zdobywania/tracenia $.

No to wszystko, pozdrawiam i dzięki.
[Obrazek: SMB-biedny_mario.PNG]
  Odpowiedz
#2
Za zmianami
Kocham mojego braciszka jetze  Emerald
  Odpowiedz
#3
jestem za a co gdyby dodać jeszcze 5%szansy na wypadnięcie głowy gracza
Pozdrawiam całe Sky-land.pl   Big Grin  




  Odpowiedz
#4
(05-26-2020, 08:23)Adricom napisał(a): jestem za a co gdyby dodać jeszcze 5%szansy na wypadnięcie głowy gracza
Szczerze mówiąc to nie jest taki głupi pomysł
Tylko trzeba będzie jakoś to zbalansować, żeby niektórzy wolni (głównie ja) nie zatrudniali ludzi do wykładania się na arenie.
KILKA FAJNYCH SCREENÓW
http://imgur.com/a/Uk1OY

[Obrazek: eRIBsZ.png\]
  Odpowiedz
#5
(05-26-2020, 10:28)Ghost napisał(a):
(05-26-2020, 08:23)Adricom napisał(a): jestem za a co gdyby dodać jeszcze 5%szansy na wypadnięcie głowy gracza
Szczerze mówiąc to nie jest taki głupi pomysł
Tylko trzeba będzie jakoś to zbalansować, żeby niektórzy wolni (głównie ja) nie zatrudniali ludzi do wykładania się na arenie.

Może dodać te 5% szans ale że jak się zabije gracza drugi raz pod rząd i miałaby wypaść to nie wypada ?
Heart Wszystko jest ŹLE, ale pamiętaj że TYLKO TY możesz to wszystko NAPRAWIĆ  Heart
  Odpowiedz
#6
jestem zaa tylko  5% na wypadanie głowy gracza?!.  wtedy te głowy nie mały by sęsu istnieć wieć nie lepiej było by zmiejszyć  wypdanie głów graczy.











 a jak ktoś miał dużo głow graczy co dom sobie zrobi xDDDDDDD
ezzzzzzz Sad
  Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości