...
#1
Probowalem zakupic lvl dla gracza npzw123456,przy zakupie jednak wystapil blad ktory anulowal transakcje (trudno zdarza sie) nie mniej pobralo mi z konta pelna kwote(gracz nie otrzymal lvl).

Chcialbym otrzymac zwrot.Pozdrawiam
#2
Podaj 6 pierwszych cyfr numeru telefonu, z którego zakupiłeś usługę
#3
(09-27-2019, 18:43)Impression napisał(a): Podaj 6 pierwszych cyfr numeru telefonu, z którego zakupiłeś usługę
Zawsze place przez blik.Pozdrawiam
#4
to jeszcze brakuje nam daty i godziny zakupu i wspolnymi silami wypelnimy wzor obowiazujacy w tym dziale forum.
bez tego nie moge sprawdzic gdzie tkwil problem zakupu.
[Obrazek: sygnaturka.png]
#5
Zakup odbyl sie w sobote 27/09/2019, godziny niestety sprawdzic nie moge ( bylo to kolo poludnia).Pozdrawiam
#6
niestety nie widze takiej wplaty, w sobote jedynie ktos wplacil 7 i 11zl, nie bylo zadnej platnosci na 4zl (czyli punkty exp) i pieniadze do mnie nie dotarly.

jaki to byl blad, jak przebiegala transakcja?
[Obrazek: sygnaturka.png]
#7
(09-29-2019, 16:35)Cichusek napisał(a): niestety nie widze takiej wplaty, w sobote jedynie ktos wplacil 7 i 11zl, nie bylo zadnej platnosci na 4zl (czyli punkty exp) i pieniadze do mnie nie dotarly.

jaki to byl blad, jak przebiegala transakcja?

W takim razie sam juz nie wiem,na błędzie byl napis "bład transakcji" nic wiecej,nic szczegolnego co faktycznie  udowodnilo by moja racje...Odpuszcze w takim badz razie,4 zlote nie pieniadz.Pozdrawiam i dzieki za probe pomocy.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości