Nowe główki.
#21
(07-10-2019, 23:28)PanGawrosz napisał(a): Proponowałbym lepiej dodać rudy: Diax, Emeraldu, żelaza, węgla, złota, kwarcu, redstona oraz lapisu w tym najmniejsza sznsa na wydobycie głowy Diax oraz emeraldu będzie trudna ze zwgledu na ich mala ilość i będę one dużo wart.

Ale nie wiem czy to nie będzie za dużo glow?

Proponowałbym dodać lepiej rudy: <lista> > przecież napisałem, że tylko z rud byłby drop (XDDDD?), więc nie wiem po co taka lista? Nikt aż tak chyba nie jest nie normalny, żeby nie wiedział o co chodzi.

W tym mniejsza szansa na wydobycie głowy Diax oraz emeraldu > ich generowanie i tak jest niskie, gdyż diamenty tylko od 11 poziomu, a emeraldy tylko w wysokich górach. 0,25% to jest mało patrząc na to, że 0,5% mamy na główki z potworów.

Ale nie wiem czy to nie będzie za dużo głów? > To ja się was spytam - czy dodanie główek graczy też nie będzie za dużą ilością głów? No właśnie, także moim zdaniem ta wypowiedź jest trochę dziwna (główek nigdy za wiele). A wy bardzo chcieliście główki graczy (już mniejsza), ale to tylko 7 główek.
#22
co do kopania na jedwabnym dotyku, to moglbym zablokowac mozliwosc dropu glowek gdy ktos uzywa takiego enchantu.
ale ogolnie jestem przeciwny tej propozycji, poniewaz sa juz glowki z mobow, a na prisonie glowki z blokow, niech troche roznia sie te tryby od siebie, a nie bedziemy wprowadzac te same dodatki na wszystkich trybach..
[Obrazek: sygnaturka.png]


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości