Problem z kodem
#1
Exclamation 
Dzień dobry, mam problem.

Otóż chciałem sobie kupić SuperVIPa, wysłałem kod małymi literami i...
[Obrazek: zjwjFHM.png]
...i nie działa.

Pierwsze 6 cyfr numeru telefonu: 668291

Proszę o szybką odpowiedź.

Niedostępny
#2
Napisz jeszcze raz tylko że z wielkich liter ( jeżeli nie pobrało środków)
Siemka 
#3
Ale nie mam pewności, że nie pobrało środków

Niedostępny
#4
(02-04-2019, 23:55)Iam napisał(a): Ale nie mam pewności, że nie pobrało środków

To sprawdź. Kod nie działa prawdopodobnie dlatego, że małymi literami wpisany, jeżeli Ci nie pobrało pieniędzy, to spróbuj jeszcze raz, ale raczej bym poczekal na twoim miejscu lepiej na Cichuska.
#5
nic mi nie doszlo z twojego numeru telefonu, a wielkosc liter raczej nie ma znaczenia.
wczoraj o godzinie 17 doszedl do mnie ostatni sms.

jesli masz numer na abonament, to zwykle operatorzy udostepniaja rozne panele na stronach internetowych, gdzie dokladnie mozna sprawdzic historie wyslanych smsow, polaczen, oplat itp.
np. w przypadku sieci Play jest to strona https://logowanie.play.pl

jak nie mozesz tego sprawdzic, to na wszelki wypadek zglos reklamacje: https://simpay.pl/reklamacje
w polu adres strony mozesz podac ten link: https://sky-land.pl/shop.php

i mysle, ze sms nie dotarl, bo zazwyczaj dostalbys chociaz informacje, ze usluga nie istnieje lub cos tego typu.



od jakiegos czasu zostal tez wprowadzony limit miesieczny przez wszystkich operatorow na wysylanie smsow premium.
domyslnie taki limit wynosi 35zl brutto, wiec moze juz w tym miesiacu cos kupowales i przekraczasz ten limit.

Kod:
Zmiana limitów:
 ORANGE: poprzez WWW logując się na konto Mój Orange, w salonach obsługi klienta lub przez
kontakt z BOK *100. Możliwość zdefiniowania limitu co 1 zł.
 PLUS: poprzez wysłanie SMSa na bezpłatny numer 2601 o treści LIMIT SMS z wybraną kwotą (35, 100,
200), np. LIMIT SMS 200.
 PLAY: poprzez wysłanie bezpłatnego SMS wpisując w treści odpowiednia kwotę: 35, 100, 200,
BEZLIMITU na numer 8001. Jak również poprzez kod USSD *111*18*1# (wprowadzony zostanie limit
200 zł brutto), logując się na WWW w serwisie PLAY24, dzwoniąc do BOK *500/*600 lub w salonie
obsługi klienta.
 T-MOBILE: poprzez wysłanie bezpłatnego SMS wpisując w treści odpowiednią kwotę: 35, 75, 100, 200,
500, lub 1000 na bezpłatny numer 80450.

Zdjęcie blokady usług Premium:
 ORANGE: poprzez WWW logując się na konto Mój Orange: w celu usunięcia Blokady Usług Premium
należy wejść na: www.orange.pl i wybrać kolejno opcje: Mój Orange/Pakiety i
ustawienia/Ustawienia/Blokady - Blokada na usługi Elektroniczne.
 PLUS: poprzez wysłanie SMSa na bezpłatny numer 2601 o treści LIMIT SMS z wybraną kwotą (35, 100,
200), np. LIMIT SMS 200.
 PLAY: poprzez użycie kodu USSD do wyłączenia: *111*96*2# (wszystkie usługi Premium) lub logując
się na WWW w serwisie PLAY24.
 T-MOBILE: poprzez wysłanie bezpłatnego SMSa o treści W ALL KONIEC na numer 80450 (wszystkie
usługi Premium).
[Obrazek: sygnaturka.png]
#6
Okej, rozumiem już, czemu to nie doszło, dziękuję mimo wszystko za spędzony czas nad problemem.

W wyniku pożaru, który miał miejsce w czwartek 31 stycznia w pobliżu budynku T Mobile na warszawskim Annopolu, ucierpiała infrastruktura sieciowa oraz systemy niezbędne do świadczenia wielu usług i serwisów dla naszych klientów. Wystąpiło działanie zewnętrzne, nadzwyczajne, nieprzewidziane i niestety niemożliwe do zapobieżenia tj. Stanowiące siłę wyższą.

Dzięki sprawnej pracy zespołów odpowiedzialnych za sieć i IT, w ciągu niespełna 12 godzin udało się przywrócić pełną sprawność niedziałających lub działających w ograniczony sposób usług mobilnych: połączeń głosowych, wiadomości SMS, MMS i transmisji danych.

Nasi specjaliści pracują nieprzerwanie nad przywróceniem pełnej obsługi telefonicznej, obsługi w punktach sprzedaży oraz dostępności aplikacji Mój T-Mobile. Czas realizacji zamówień złożonych na stronie www.t-mobile.pl oraz czas obsługi korespondencji mailowej jest obecnie wydłużony.

Serdecznie przepraszamy wszystkich klientów za wszelkie powstałe w wyniku pożaru utrudnienia w korzystaniu z usług T Mobile.


I owszem, pożar miał miejsce 31 stycznia, ale do tej pory pewne rzeczy po prostu nie działają.

Niedostępny


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości