CRASH
#1
Pomoze ktos:

---------------------------------------------------------------------------------------

-- Head --
Stacktrace:
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:247)
at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
at ave.ap(SourceFile:534)
at ave.am(SourceFile:363)

-- Initialization --
Details:
Stacktrace:
at ave.a(SourceFile:310)
at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:124)

-- System Details --
Details:
Minecraft Version: 1.8.8
Operating System: Windows 8.1 (amd64) version 6.3
Java Version: 1.8.0_161, Oracle Corporation
Java VM Version: Java HotSpot™ 64-Bit Server VM (mixed mode), Oracle Corporation
Memory: 68496136 bytes (65 MB) / 162471936 bytes (154 MB) up to 1060372480 bytes (1011 MB)
JVM Flags: 6 total; -XX:HeapDumpPath=MojangTricksIntelDriversForPerformance_javaw.exe_minecraft.exe.heapdump -Xmx1G -XX:+UseConcMarkSweepGC -XX:+CMSIncrementalMode -XX:-UseAdaptiveSizePolicy -Xmn128M
IntCache: cache: 0, tcache: 0, allocated: 0, tallocated: 0
Launched Version: 1.8.8
LWJGL: 2.9.4
OpenGL: ~~ERROR~~ RuntimeException: No OpenGL context found in the current thread.
GL Caps:
Using VBOs: No
Is Modded: Probably not. Jar signature remains and client brand is untouched.
Type: Client (map_client.txt)
Resource Packs:
Current Language: ~~ERROR~~ NullPointerException: null
Profiler Position: N/A (disabled)
CPU: <unknown>
#@!@# Game crashed! Crash report saved to: #@!@# C:\Users\Mati\AppData\Roaming\.minecraft\crash-reports\crash-2018-03-23_19.36.30-client.txt
Java HotSpot™ 64-Bit Server VM warning: Using incremental CMS is deprecated and will likely be removed in a future release
#2
(03-23-2018, 19:40)M_A_T_I napisał(a): OpenGL: ~~ERROR~~ RuntimeException: No OpenGL context found in the current thread.

Z kartą graficzną i jej sterownikami wszystko w porządku?
[Obrazek: XeJBZ2t.jpeg]
#3
(03-23-2018, 19:42)Tails napisał(a):
(03-23-2018, 19:40)M_A_T_I napisał(a): OpenGL: ~~ERROR~~ RuntimeException: No OpenGL context found in the current thread.

Z kartą graficzną i jej sterownikami wszystko w porządku?

Tak.
Mialem jedna awarie, ale musialem tylko zmienic system z win 10 na win 8.1, ale powinno wszystko w porzadku byc z karta graficzna oraz jej sterownikami.
#4
Jaką masz kartę graficzną? Spróbuj może coś z nią pokombinować.
[Obrazek: XeJBZ2t.jpeg]
#5
(03-23-2018, 19:47)Tails napisał(a): Jaką masz kartę graficzną? Spróbuj może coś z nią pokombinować.

W tym problem, ze nie wiem jaka mam karte graficzna... Tongue
#6
(03-23-2018, 19:53)M_A_T_I napisał(a):
(03-23-2018, 19:47)Tails napisał(a): Jaką masz kartę graficzną? Spróbuj może coś z nią pokombinować.

W tym problem, ze nie wiem jaka mam karte graficzna... Tongue

Zrób zdjęcie i pokaż nam tu.
Popełniłem samobójstwo, nie żyję.
#7
Nie wiem, czy to cos pomoze, ale sproboje.
Screen.


Załączone pliki Miniatury
   
#8
Jak masz problemy techniczne to proponuje ci skorzystac z forum partnerskiego, https://mcadmins.pl

//nawet nie zauwazylem ze to ty M_A_T_I napisales ;p
*** Daj +, odwdziecze się ***

[Obrazek: 60d.gif]
mcadmins.pl - partnerskie forum od spraw technicznych Smile
#9
(03-23-2018, 21:55)Kuba6850 napisał(a): Jak masz problemy techniczne to proponuje ci skorzystac z forum partnerskiego, https://mcadmins.pl

Powiedzmy, ze juz sobie powoli radze (Dzieki Tails).

Prosilbym o nie zamykanie watku przez jakies 2 dni, poniewaz nie jestem pewny, czy uda sie calosc.
#10
Poradzilem juz sobie, dziekuje za pomoc Tailsowi Big Grin

Watek mozna zamknac.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości