Exp.
#11
(02-23-2018, 20:56)M_A_T_I napisał(a): Teraz tak myslac, to czy nie daloby sie dac, ze jak np. ktos ma powyzej 1lvla to dostajemy jeszcze polowe tego lvla? Czyli 1 lvl za zabicie i 0,5Lvl'a, ktore wylecialoby z gracza? Takie cos mogloby wypalic raczej.

nie za bardzo zrozumialem to co napisales.
poczytalem troche i moze napisze jak mniej wiecej dziala exp na serwerze:
jak gracz zginie, to wypada z niego polowa punktow expa, maksymalnie wypadnie 7 poziomow expa.
dodatkowo po zabiciu gracza otrzymujemy 1 poziom expa (nie punkt).


ja proponuje aby po zabiciu gracza nadal otrzymywalo sie 1 poziom expa, a dodatkowo z tego co mialo "wypasc" z gracza, to wypadnie tak samo, ale o polowe mniej.

przykladowo jak gracz ma 5 poziom expa, to po jego zabiciu zebralibysmy (teraz) 2,5 poziomu + 1 poziom za jego smierc.
a jakbym zmniejszyl to jeszcze o polowe, to wypadloby 1.25 + 1 za zabicie.

tak samo przy maksymalnym dropie 7 poziomow:
teraz: wypada 7 + 1 za zabicie = 8.
po mojej zmianie: wypada 3.5 + 1 za zabicie = 4.5.




moge to oczywiscie nie dzielic przez 2, tylko np. przez 3.
i wtedy przy maksymalnym dropie przy zabiciu gracza mamy:
teraz: nadal 8 jak poprzednio
po zmianie: wypada 2.33 + 1 za zabicie = 3.33.


oczywiscie aby z gracza wypadlo az 7 poziomow expa (bez wprowadzania zmian), to gracz musialby az miec uzbierany 14 poziom.
dlatego takie porownanie przy aktualnym dropie, przy dzieleniu przez 2 i przez 3:
gracz ma zdobyty 6 poziom expa:
teraz: wypada 3 + 1 = 4
przy dzieleniu przez dwa: wypada 1.5 + 1 = 2.5
przy dzieleniu przez trzy: wypada 1 + 1 = 2


ogolnie chyba o cos podobnego ci chodzilo, pytanie jest tylko czy w ogole zmniejszac dropniety exp i jezeli tak, to o ile.
[Obrazek: sygnaturka.png]
#12
Cos w tym stylu. Tyle, ze drop takowy bylby, gdyby gracz mial 2lvl, ktory moznaby traktowac jako 1 lvl, bo wypadaloby z niego dodatkowe 0,5expa (1:2=0,5). Np. 6 level <5lvl> - 2,5 + 1, a nie ze 3 + 1. Cos w tym stylu, zeby nie bylo jakies "wielkiej" przewagi miedzy polowami.
#13
Zostaw tak jak jest. Jeśli ktoś zenchantuje to zginie i wtedy ta osoba ma szanse na enchant
Ps takie sa lagi czy mnie tylko cofa jak grał i muszę wyjść i trace 20 lv :/

Poprostu chyba 1 albo 2 opcja. Moim zdaniem 3 to za mało dla tych co gonią z mieczykiem
#14
Odswiezam.
#15
(02-23-2018, 20:50)Cichusek napisał(a): nie wiem ile procent expa wypada z zabitego gracza
Jest to dokładnie 6 punktów EXPa od każdego poziomu EXPa, który miał zabity. Może wypaść maksymalnie 80 punktów EXPa, czyli od 15 poziomu nie ma znaczenia czy gracz ma 15 poziom czy więcej.

Niedostępny


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości