02-23-2018, 21:17
(02-23-2018, 20:56)M_A_T_I napisał(a): Teraz tak myslac, to czy nie daloby sie dac, ze jak np. ktos ma powyzej 1lvla to dostajemy jeszcze polowe tego lvla? Czyli 1 lvl za zabicie i 0,5Lvl'a, ktore wylecialoby z gracza? Takie cos mogloby wypalic raczej.
nie za bardzo zrozumialem to co napisales.
poczytalem troche i moze napisze jak mniej wiecej dziala exp na serwerze:
jak gracz zginie, to wypada z niego polowa punktow expa, maksymalnie wypadnie 7 poziomow expa.
dodatkowo po zabiciu gracza otrzymujemy 1 poziom expa (nie punkt).
ja proponuje aby po zabiciu gracza nadal otrzymywalo sie 1 poziom expa, a dodatkowo z tego co mialo "wypasc" z gracza, to wypadnie tak samo, ale o polowe mniej.
przykladowo jak gracz ma 5 poziom expa, to po jego zabiciu zebralibysmy (teraz) 2,5 poziomu + 1 poziom za jego smierc.
a jakbym zmniejszyl to jeszcze o polowe, to wypadloby 1.25 + 1 za zabicie.
tak samo przy maksymalnym dropie 7 poziomow:
teraz: wypada 7 + 1 za zabicie = 8.
po mojej zmianie: wypada 3.5 + 1 za zabicie = 4.5.
moge to oczywiscie nie dzielic przez 2, tylko np. przez 3.
i wtedy przy maksymalnym dropie przy zabiciu gracza mamy:
teraz: nadal 8 jak poprzednio
po zmianie: wypada 2.33 + 1 za zabicie = 3.33.
oczywiscie aby z gracza wypadlo az 7 poziomow expa (bez wprowadzania zmian), to gracz musialby az miec uzbierany 14 poziom.
dlatego takie porownanie przy aktualnym dropie, przy dzieleniu przez 2 i przez 3:
gracz ma zdobyty 6 poziom expa:
teraz: wypada 3 + 1 = 4
przy dzieleniu przez dwa: wypada 1.5 + 1 = 2.5
przy dzieleniu przez trzy: wypada 1 + 1 = 2
ogolnie chyba o cos podobnego ci chodzilo, pytanie jest tylko czy w ogole zmniejszac dropniety exp i jezeli tak, to o ile.