Propozycja
#1
Witam

Czy można by zrobić sprzedawanie expa i befsztyków.
Przydatne ułatwiające rozgrywkę.Diamond
#2
1. Sprzedawanie befsztyków? Wykluczone. Wystarczy wpisywać /gracz w sklepie..
2. Co do sprzedawania XP nie mam zdania.
#3
obie opcje są nie potrzebne....
exp dostajesz z zabijania.....
edit:
czytanie ze zrozumieniem alert
zbyt ułatwiające grę to sprzedawanie exp...
Roses are red
Violets are blue
Omae wa
Mou shindeiru ;-;
#4
(11-12-2017, 10:09)Kaukazu napisał(a): obie opcje są nie potrzebne....
exp dostajesz z zabijania.....

Tylko teraz pytanie, czy chodzi mu o kupno XP i mięsiwa w sklepie, czy o sprzedaż..
#5
Sprzedawanie apteczek po 1$ za stak mogło by być spoko, często sie tego zbiera kilkanaście staków i nie ma co z tym robić, a dodatkowa kasa zawsze sie przyda.
Expem można sobie zaklnąć zbroje, miecz i łuk, wiec raczej nie zalega.

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
#6
o sprzedaż co ty czytać nie umiesz... ;ppppp
Roses are red
Violets are blue
Omae wa
Mou shindeiru ;-;
#7
(11-12-2017, 10:15)Boczek napisał(a): Sprzedawanie apteczek po 1$ za stak mogło by być spoko, często sie tego zbiera kilkanaście staków i nie ma co z tym robić, a dodatkowa kasa zawsze sie przyda.
Expem można sobie zaklnąć zbroje, miecz i łuk, wiec raczej nie zalega.

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

Wtedy wystarczy sobie stać na spawnie, wyrzucać apteczki, brać kit i sprzedawać...
#8
(11-12-2017, 10:18)Invi napisał(a):
(11-12-2017, 10:15)Boczek napisał(a): Sprzedawanie apteczek po 1$ za stak mogło by być spoko, często sie tego zbiera kilkanaście staków i nie ma co z tym robić, a dodatkowa kasa zawsze sie przyda.
Expem można sobie zaklnąć zbroje, miecz i łuk, wiec raczej nie zalega.

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

Wtedy wystarczy sobie stać na spawnie, wyrzucać apteczki, brać kit i sprzedawać...
Można wyłaczyc możliwość wyrzucania itemków na spawnie.

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
#9
w stosunku do przedmiotow jestem przeciwny, ale sprzedawanie expa to chyba dobry pomysl.
niestety jego cena musialaby byc mocno zanizona aby jednak gracz wolal enchantowac rzeczy niz sprzedawac exp.
w dodatku za kazde zabicie gracza jest az 10$, wiec na prawde nie moze byc to powalajaca kwota, bo z samych graczy dosyc duzo sie dostaje.
[Obrazek: sygnaturka.png]
#10
(11-12-2017, 10:26)Cichusek napisał(a): sprzedawanie expa to chyba dobry pomysl.
niestety jego cena musialaby byc mocno zanizona aby jednak gracz wolal enchantowac rzeczy niz sprzedawac exp.
w dodatku za kazde zabicie gracza jest az 10$, wiec na prawde nie moze byc to powalajaca kwota, bo z samych graczy dosyc duzo sie dostaje.
EXP na Pistoletach jest ciekawy, ponieważ jednocześnie można robić enchanty, ale też można sprawdzić swój killstreak. Jeśli za każdego gracza dostajemy dokładnie 1 poziom (a tak jest, /xp 1L <gracz>) to możnaby dodać skup EXPa po, chociażby 10 poziomów, potem 25, 50 i na końcu 100, żeby dać możliwość "nagrody" za wielokrotną ilość zabójstw bez zgonu.

Moje przykładowe ceny:
* Skup 10 poziomów (killstreak 10) - dostajesz $25
* 25 poziomów - $75
* 50 poziomów - $175
* 100 poziomów - $425

Oczywiście w ten sposób może się zwiększyć ilość tzw. logaczy, natomiast usurowienie bana za loganie do "1 log w domku = ban" będzie pocieszające.

Niedostępny


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości