Nie to...
#1
Information 
Mój nick: Iam...
Ranga: SuperVIP
Data / Godzina: 29.10.2017 / 19:38
Powód: Napisałem kdw.sky zamiast sim.skyland. Co robić?

Niedostępny
#2
spróbuj wypełnić ten formularz: https://simpay.pl/reklamacje
#3
Wypełniłem, najwcześniej zwrotu PLN mogę spodziewać się w poniedziałek, ewentualnie wieczorem w poniedziałek. Czy mogę w tym samym czasie wysłać normalne sim.skyland? [pytanie na przyszłość]

Niedostępny
#4
(10-29-2017, 22:34)Iam napisał(a): Wypełniłem, najwcześniej zwrotu PLN mogę spodziewać się w poniedziałek, ewentualnie wieczorem w poniedziałek. Czy mogę w tym samym czasie wysłać normalne sim.skyland? [pytanie na przyszłość]

Tak Smile


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości