Logacze...
#31
(10-19-2017, 17:23)Croxx napisał(a): bloki w podłodze byłyby w porządku bo byłoby to dobrze widoczne
kwestia taka by dobrze zbalansować ilość takich stref
za dużo - nic to nie zmieni
za mało - bedzie kampienie przy strefach

a nie chce blisko respow tych strefe zeby nie bylo sytuacji: wbijam na arene - zauwazam gracza ktorego sie boje - uciekam w popłochach na spawn
+vipy z yellowa lubują się w: rzuceniu na nasionek na 1f - ucieczka na spawn - /vip -wchodzimy znów (powtarzać do znudzenia) tam na pewno strefa musi byc troche dalej
popieram poziom poziomem ale niech statystyki im sie psuja i traca bron
1.system jak najbardziej wedlug mnie jest wporzadku 2. 10lvli wydaje sie dosc rozsadna opcja nie jest to super duzo ale tez nie malo wiec powinno troche odstraszac co do miejsca wylogowania3. wydaje mi sie ze zwykla platforma bedzie lepszym rozwiazaniem poniewaz w takim domku gracz moze sie ukryc przed przeciwnikiem i znowu szybko uciec platforma to uniemozliwi gdy wrog bedzie w poblizu 4. blok kwarcu jest w miare podobny do gliny ale da sie go latwo odroznic moze by sie nadawal aby poddac inny blok musialbym zerknac do mc co tam w ogole jest 5. opuszczenie areny w nieodpowiednim miejscu jest karalne i dac np obok ramke z blokiem od platofrmy ktory bedzie mial opis ''na tym bloku mozesz bezpiecznie sie wylogowac''
[Obrazek: 7JcHSPD.jpg]
#32
(10-19-2017, 19:50)Tails napisał(a): 6. (Tongue) Czy na innych trybach planowane jest coś podobnego? Na przykład: logniecie na Prisonie: utrata pieniędzy.

nie planuje tego robic.
takie wylogowanie sie zostalo dograne do pluginu na poziomy ze wzgledu na koniecznosc integracji w plugin aby tracic poziom.
jak zabijalo sie gracza, to tak jak myslalem, plugin z poziomami wywalal blad, bo nie wiedzial co sie stalo.




(10-19-2017, 19:51)Oskier napisał(a): 3. co do miejsca wylogowania wydaje mi sie ze zwykla platforma bedzie lepszym rozwiazaniem poniewaz w takim domku gracz moze sie ukryc przed przeciwnikiem i znowu szybko uciec platforma to uniemozliwi gdy wrog bedzie w poblizu
5. opuszczenie areny w nieodpowiednim miejscu jest karalne i dac np obok ramke z blokiem od platofrmy ktory bedzie mial opis ''na tym bloku mozesz bezpiecznie sie wylogowac''

3. arena jest dosyc duza i takich miejsc musi byc dosyc sporo (a przynajmniej kilka), takie placki na ziemi, ktore do niczego nie pasuja strasznie oszpecaja mape, a w domku przynajmniej jest to ukryte z zewnatrz i nie psuje krajobrazu, aktualnie wszedzie mozna wyjsc, wiec nie sadze aby gracze specjalnie biegali do domkow aby uciec, a tam tak czy siak jest strefa pvp, wiec musialby byc szybki, a nawet jesli to i tak bedzie o wiele lepiej niz teraz (mniej ucieczek).
5. ciekawy pomysl.


(10-19-2017, 19:53)Croxx napisał(a): A mogło by to być śmierć oraz -10 poziomów? Logaczom często zależy na braku śmierci i zachowaniu snajperki

przy smierci niestety wypadaja z gracza wszystkie przedmioty lacznie ze snaperka, zbroja vipa itp, nie chce aby cos takiego mialo miejsce.
[Obrazek: sygnaturka.png]
#33
Jak pytasz to odpowiem [emoji14]
1. Raczej wszystkim bedzie odpowiadać. Zobaczy sie "w praniu"
2. Zdecydowanie nie jest, zabicie 10 graczy nie powinno być problemem nawet dla nowego gracza, jadnak zawsze zaboli Big Grin
3. Myśle, że w domkach bedzie lepiej. Mała ilość miejsca powinna ograniczyć kampy ze snajpą.
4. Co do bloku, jakim można by było oznaczyć to chyba nie musi być to jakiś bardzo rzucający sie blok, wystarczy, że bedzie sie lekko odznaczał, tabliczki bedą wystarczającym wyróżnieniem bezpiecznego miejsca.
5. W dwóch tabliczkach powinno się zmieśnić "Uwaga! Wylogowanie nie arenie grozi utratą lvl ! Aby powrócić na spawn znajdz Bezpieczne miejsce"

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
#34
(10-19-2017, 19:44)Cichusek napisał(a): gdy gracz sie wyloguje poza spawnem/bezpiecznym miejscem nadal bedzie zyl
I to jest cała kwintesencja zagadnienia (to nie jest problem, tylko zagadnienie, zadanie, z którym należy się uporać). Gracz może tracić poziomy, gracz może nawet tracić gotówkę i K/D, ale póki nie straci tejże cennej snajperki, dalej to wszystko bardzo szybko nadrobi. Gracz poza bezpieczną strefą powinien ginąć, żeby stracić cenne przedmioty, które tak usilnie stara się trzymać poprzez wylogowania się.

To tylko moja opinia, Pozdrawiam,
Arkadiusz

(10-19-2017, 19:58)Cichusek napisał(a):
(10-19-2017, 19:53)Croxx napisał(a): A mogło by to być śmierć oraz -10 poziomów? Logaczom często zależy na braku śmierci i zachowaniu snajperki

przy smierci niestety wypadaja z gracza wszystkie przedmioty lacznie ze snaperka, zbroja vipa itp, nie chce aby cos takiego mialo miejsce.

To nie da się przed śmiercią wyczyścić ekwipunku? Na pewno się da, musi się dać. Inaczej i ta forma ochrony przed wylogowywaniem się będzie mało skuteczna.

Niedostępny
#35
(10-19-2017, 20:39)Iam napisał(a):
(10-19-2017, 19:44)Cichusek napisał(a): gdy gracz sie wyloguje poza spawnem/bezpiecznym miejscem nadal bedzie zyl
I to jest cała kwintesencja zagadnienia (to nie jest problem, tylko zagadnienie, zadanie, z którym należy się uporać). Gracz może tracić poziomy, gracz może nawet tracić gotówkę i K/D, ale póki nie straci tejże cennej snajperki, dalej to wszystko bardzo szybko nadrobi. Gracz poza bezpieczną strefą powinien ginąć, żeby stracić cenne przedmioty, które tak usilnie stara się trzymać poprzez wylogowania się.

To tylko moja opinia, Pozdrawiam,
Arkadiusz

(10-19-2017, 19:58)Cichusek napisał(a):
(10-19-2017, 19:53)Croxx napisał(a): A mogło by to być śmierć oraz -10 poziomów? Logaczom często zależy na braku śmierci i zachowaniu snajperki

przy smierci niestety wypadaja z gracza wszystkie przedmioty lacznie ze snaperka, zbroja vipa itp, nie chce aby cos takiego mialo miejsce.

To nie da się przed śmiercią wyczyścić ekwipunku? Na pewno się da, musi się dać. Inaczej i ta forma ochrony przed wylogowywaniem się będzie mało skuteczna.

nie pamietam ile kosztuje snajperka, ale gracz uciekajac straci 10 poziomow.
raczej nie moze sobie pozwolic na takie straty zbyt czesto, bo to bedzie po prostu bez sensu.
co prawda podczas ucieczki nie traci pieniedzy, ale traci poziom na ktory tak w zasadzie pracowal, czasem jest chyba prosciej zginac i stracic pieniadze wydane na snajperke (nie pamietam ile kosztuje) niz uciekac, tracic 10 poziomow i narazac sie na kare.
aby gracz odpracowal sie strate snajperki bedzie musial odzyskac swoj poziom, co jest malo logiczne.
no chyba, ze wyloguje sie w bezpiecznej strefie.

mysle, ze mozna wyczyscic ekwipunek, ale sadze ze taka metoda to ostatecznosc, a same "bezpieczne miejsca" powinny juz cos zdzialac.
zreszta zobaczymy, jutro postaram sie to jakos ogarnac i wprowadzic na serwer, jak sie nie sprawdzi to trudno.
[Obrazek: sygnaturka.png]
#36
gotowe.
zostalo zrobione 6 takich bezpiecznych miejsc rozrzuconych po calej mapie.
sa informacje na spawnie co i jak, mam nadzieje ze wszyscy zrozumieja.
bezpieczne miejsca zostaly stworzone w istniejacych domkach, podloga takiego domku jak i sciany (czasem cale) sa zbudowane z bloku kwarcu, a nad wejsciem jest umieszczona tabliczka "Bezpieczne Miejsce".
na poczatku w domkach tylko podloga byla z kwarcu, ale ciezko bylo znalezc takie miejsce nie zagladajac do kazdego domku, a niektorzy gracze po prostu szybko musza sie wylogowac, bo wychodza z domu lub maja jakas nagla sytuacje, to postanowilem lepiej je oznaczyc.
w bezpiecznych miejscach jest wlaczone pvp i jest dozwolona komenda /spawn.
wystarczy wejsc do takiego domku (na dachu nie dziala) i mozna bezpiecznie wyjsc z gry lub uzyc komendy teleportacyjnej.
poza tym domkiem w momencie ucieczki poprzez wylogowanie (komendy /spawn sa zablokowane) traci sie 10 poziomow i jest to oglaszane publicznie na czacie.
[Obrazek: sygnaturka.png]
#37
Zapytam bo nie pamietam czy bylo cos na ten temat poruszane a powstaja watpliwosci u niektorych graczy
mam rozumiec ze jesli gracz jest atakowany to szybka ucieczka do bezpiecznej strefy i wpisanie /spawn rowniez liczy sie jako logniecie tyle ze trzeba takowego gracza juz samemu nagrac tak?
[Obrazek: 7JcHSPD.jpg]
#38
(10-20-2017, 19:58)Oskier napisał(a): Zapytam bo nie pamietam czy bylo cos na ten temat poruszane a powstaja watpliwosci u niektorych graczy
mam rozumiec ze jesli gracz jest atakowany to szybka ucieczka do bezpiecznej strefy i wpisanie /spawn rowniez liczy sie jako logniecie tyle ze trzeba takowego gracza juz samemu nagrac tak?

tak, bezpieczne miejsca nie oznaczaja, ze w nich mozna uciekac.
to po prostu miejsce z ktorego mozna przejsc na spawn.
jak kogos nagrasz pare razy jak doslownie przed toba ucieka i wskoczy prosto do domku i nagle zniknie, to zostanie ukarany.
[Obrazek: sygnaturka.png]


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości