01-20-2017, 14:38
właśnie z 10 min teu wysłamem SMS na kod do SVip ale nie dostałem odpowiedzi
mój numer to 500 544 ***
proszę to sprawdzic
mój numer to 500 544 ***
proszę to sprawdzic
SUPERVIP
|
01-20-2017, 14:38
właśnie z 10 min teu wysłamem SMS na kod do SVip ale nie dostałem odpowiedzi
mój numer to 500 544 *** proszę to sprawdzic
01-20-2017, 14:44
sprawdz, czy aby na pewno dobrze wyslales smsa o dobrej tresci i na dobry numer telefonu.
w przypadku rangi SuperVIP na classic jest to numer 91455 o tresci KDW.SKY wszelkie dodatkowe znaki w tresci smsa jak np. kropki, litery, cyfry a takze spacje sa nieporzadane i moga powodowac bledy. najczestrzym popelnianym bledem przez osoby wysylajace takie smsy jest wstawienie znaku automatycznej spacji po kropce "KDW. SKY".
01-20-2017, 15:02
z tego co widze, to wszystko zostalo przez ciebie dobrze wyslane.
jakbys mogl, to wypelnij ten formularz reklamacyjny: http://profitsms.pl/page/kontakt/reklamacje wczoraj/dzisiaj byly w sumie dwa takie zgloszenia oprocz twojego, wiec moze nie dziala cos u nich w systemie. ja sam z ciekawosci wyslalem smsa ze swojego numeru telefonu aby sprawdzic czy otrzymam swoj kod i wszystko przebieglo pomyslnie (otrzymalem go po 5min). z innych numerow tez dzisiaj pare smsow doszlo i osoby wykorzystaly juz swoje kody. napisalem tez zgloszenie ze swojej strony do operatora numeru aby przyjzal sie, czy wszystko dziala poprawnie. jesli moge zapytac, to z jakiej sieci masz numer? edit: tez wlasnie zauwazylem, ze dostales kod zwrotny. dostalem informacje od operatora, ze mieli problemy techniczne i przed 5min system juz zaczal dzialac normalnie, wiec wszyscy ci, ktorzy wyslali smsa poprawnie powinni otrzymac zalegle kody zamykam. |