Prośba o zbuffowanie Micro SMG
#1
Information 
Micro SMG jest po prostu niewypałem, jeśli chodzi o balans.

Damage (w zbroi): Gracz - ok. 1 serca (2 HP), VIP - ok. 0.5 serca (1 HP)
Szybkostrzelność: "1/3 szybciej niż pistolet"
Rozrzut: 15 stopni
Ammo w magazynku: 20
Cena: $80

A teraz porównajmy sobie snajperkę.

Damage (w zbroi) Gracz - ok. 3-3.5 serc (6-7 HP) [headshot: 9.5 serca (19 HP)], VIP - ok. 2.5-3 serc (5-6 HP) [headshot: ok. 8 serc (16 HP)]
Szybkostrzelność: 1 strzał co ok. 1.5 sekundy
Rozrzut: 0 stopni (nawet bez celownika)
Ammo w magazynku: 2
Cena: $100

Patrząc na statystyki Micro SMG w stosunku do snajperki można od razu wysnuć wniosek, że ta broń nie da sobie rady ze snajperką. Po prostu jest zbyt słaby w każdej kategorii.

Więc, jeżeli chcemy mieć w grze balans (a przynajmniej ja) to jest kilka opcji (można wybrać niektóre):
1. Zbuffowanie Micro SMG (zwiększenie szybkostrzelności, damage'u, magazynku [mniej istotne] i zmniejszenie rozrzutu)
2. Zmniejszenie ceny Micro SMG
3. Zwiększenie ceny snajperki.
4. Znerfienie snajperki (mniejszy damage [ok. -30%], mniejszy magazynek [tak, zgadza się - 1 pocisk])

Skasowanie broni z gry byłoby niefajne, ponieważ w końcu dodano coś nowego, coś fajnego, a tu nagle *eeee* niefajne to usuwamy. Nie. Trzeba tylko wykorzystać potencjał broni. Zbalansować rozgrywkę. To wszystko.


(próbowałem wielokrotnie nagrać "demonstrowanie" micro smg, ale fraps odmawiał posłuszeństwa)

Niedostępny
#2
Nerf snajpy nic nie da, bo taki szary gracz ze snajpą kupi drugą snajpe i będzie bardziej logać/bedzie strzelał raz z snajpy i dobijał z innej broni, co nie znaczy, że inni będą mieli szansę z nim.

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka
[Obrazek: CVgHORT.png]
[Obrazek: 12tFQ4QHeh7IHe.gif]
Niedostępny
#3
1. smg jest celne, nie ma rozrzutu naboi, wiec nie wiem skad wytrzasnales 15st.
2. nie zabiera 1hp, tylko 4 serca graczowi przy pelnym wystrzeleniu magazynku.
3. odrzut jest znikomy i mozna jednoczesnie chodzic i strzelac.
[Obrazek: sygnaturka.png]
#4
(10-11-2016, 20:21)Cichusek napisał(a): 1. smg jest celne, nie ma rozrzutu naboi, wiec nie wiem skad wytrzasnales 15st.
2. nie zabiera 1hp, tylko 4 serca graczowi przy pelnym wystrzeleniu magazynku.
3. odrzut jest znikomy i mozna jednoczesnie chodzic i strzelac.

tylko że to nie działa tak super jak sb myślisz... bo gracz mają klawiaturki, i myszki, i umieja sterować Big Grin... i NA PEWNO nie trafisz wszystkimi kulkami w jednego gracza.

ps: w biegu to też tak kolorowo nie wygląda
[Obrazek: CU8BbMK.png]
Niedostępny
#5
A moim zdaniem granie pistoletem i mieczem jest spoko. Jak umiesz to mozesz i snajpera zabic bez problemu. Czasami sie zdarzaja gracze z pistoletami ktorzy bardzo dobrze sobie radza


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Ja odkad znerfiono snajperke (nie moge sie przyzwyczaic), to gram tylko mieczem i pistoletem (o ile gram, a robie to mega rzadko) i szczerze mowiac fajna jest ta satysfakcja jak uda sie zabic kogos klamka ;p


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Niedostępny
#6
pozmienialem przed chwila wiekszosc broni, bo zaktualizowalem plugin i cos sie pomieszalo:
- micro smg jest teraz mocniejsze (ale nie jakos super), bron szybko i celnie strzela wiec mozna fajnie kogos dobic jak nam ucieka.
- pistolet troszeczke oslabilem, bo chyba po dzisiejszej aktualizacji pluginu zrobil sie jakis mocniejszy (zabieral prawie cale zycie po wystrzeleniu paru naboi).
- shotgun jest taki sredni, z bliska zabiera okolo polowy zycia przy jednym wystrzale, ale z kilkunastu kratek odleglosci nie warto go uzywac.
- snajperka podrozala o 20$ i zwiekszylem jej lekko przeladowanie naboi.
- karabin zrobilem troche mocniejszy (moze sie oslabil po aktualizacji), ale bez przesady.

ogolnie trzeba samemu zobaczyc, teraz troche wiecej trzeba sie nameczyc aby kogos zabic, ale moze to i lepiej, bo po kilku strzalach juz sie ginelo.
[Obrazek: sygnaturka.png]


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości