09-06-2015, 13:32
Ogólnie, bardzo się nudziłem, dlatego zrobiłem o to tą statystykę
Te informacje są dla tych, którzy lubią wiedzieć, ile oberwą za atak
Te informacje przedstawiają redukcję damagu określonego armoru wraz z enchantami (jeśli cały armor jest jednakowego materiału i ma jednakowe enchanty) oraz oberwany damage z miecza (odpowiednio - zwykły diaxowy miecz / diax miecz ostrość 5 / diax miecz ostrość 5 + siła 2)
UWAGA:
1. Podana statystyka nie uwzględnia obrażeń krytycznych
2. Podana statystyka nie uwzględnia zbroi kolczej
3. Damage jest podany w sercach i jest zaokrąglony do 0.1
4. Redukcja obrażeń również jest zaokrąglona do 0.1%
Brak zbroi: 0% redukcji obrażeń - oberwany damage: 3.5 / 6.6 / 23.9
Skórzana zbroja:
Brak enchantu - 28% redukcji obrażeń - oberwany damage: 2.5 / 4.8 / 17.2
Prot 1 - 30.9% redukcji obrażeń - oberwany damage: 2.4 / 4.5 / 16.5
Prot 2 - 39.5% redukcji obrażeń - oberwany damage: 2.1 / 4.0 / 14.4
Prot 3 - 53.9% redukcji obrażeń - oberwany damage: 1.6 / 3.0 / 11.0
Prot 4 - 85.6% redukcji obrażeń - oberwany damage: 0.5 / 1.0 / 3.4
Złota zbroja:
Brak enchantu - 44% redukcji obrażeń - oberwany damage: 2.0 / 3.7 / 13.4
Prot 1 - 46.2% redukcji obrażeń - oberwany damage: 1.9 / 3.6 / 12.9
Prot 2 - 53% redukcji obrażeń - oberwany damage: 1.6 / 3.1 / 11.2
Prot 3 - 64.2% redukcji obrażeń - oberwany damage: 1.3 / 2.4 / 8.9
Prot 4 - 88.8% redukcji obrażeń - oberwany damage: 0.4 / 0.7 / 2.7
Żelazna zbroja:
Brak enchantu - 60% redukcji obrażeń - oberwany damage: 1.4 / 2.6 / 9.6
Prot 1 - 61.6% redukcji obrażeń - oberwany damage: 1.3 / 2.5 / 9.2
Prot 2 - 66.4% redukcji obrażeń - oberwany damage: 1.2 / 2.2 / 8.0
Prot 3 - 74.4% redukcji obrażeń - oberwany damage: 0.8 / 1.5 / 5.4
Prot 4 - 92% redukcji obrażeń - oberwany damage: 0.2 / 0.5 / 1.9
Diaxowa zbroja:
Brak enchantu - 80% redukcji obrażeń - oberwany damage: 0.7 / 1.3 / 4.8
Prot 1 - 80.8% redukcji obrażeń - oberwany damage: 0.7 / 1.3 / 4.6
Prot 2 - 83.2% redukcji obrażeń - oberwany damage: 0.6 / 1.1 / 4.0
Prot 3 - 87.2% redukcji obrażeń - oberwany damage: 0.4 / 0.8 / 3.0
Prot 4 - 96% redukcji obrażeń - oberwany damage: 0.1 / 0.3 / 1.0
To mój post nr 100
Obliczenia zrobiono w wersji 1.7
Te informacje są dla tych, którzy lubią wiedzieć, ile oberwą za atak
Te informacje przedstawiają redukcję damagu określonego armoru wraz z enchantami (jeśli cały armor jest jednakowego materiału i ma jednakowe enchanty) oraz oberwany damage z miecza (odpowiednio - zwykły diaxowy miecz / diax miecz ostrość 5 / diax miecz ostrość 5 + siła 2)
UWAGA:
1. Podana statystyka nie uwzględnia obrażeń krytycznych
2. Podana statystyka nie uwzględnia zbroi kolczej
3. Damage jest podany w sercach i jest zaokrąglony do 0.1
4. Redukcja obrażeń również jest zaokrąglona do 0.1%
Brak zbroi: 0% redukcji obrażeń - oberwany damage: 3.5 / 6.6 / 23.9
Skórzana zbroja:
Brak enchantu - 28% redukcji obrażeń - oberwany damage: 2.5 / 4.8 / 17.2
Prot 1 - 30.9% redukcji obrażeń - oberwany damage: 2.4 / 4.5 / 16.5
Prot 2 - 39.5% redukcji obrażeń - oberwany damage: 2.1 / 4.0 / 14.4
Prot 3 - 53.9% redukcji obrażeń - oberwany damage: 1.6 / 3.0 / 11.0
Prot 4 - 85.6% redukcji obrażeń - oberwany damage: 0.5 / 1.0 / 3.4
Złota zbroja:
Brak enchantu - 44% redukcji obrażeń - oberwany damage: 2.0 / 3.7 / 13.4
Prot 1 - 46.2% redukcji obrażeń - oberwany damage: 1.9 / 3.6 / 12.9
Prot 2 - 53% redukcji obrażeń - oberwany damage: 1.6 / 3.1 / 11.2
Prot 3 - 64.2% redukcji obrażeń - oberwany damage: 1.3 / 2.4 / 8.9
Prot 4 - 88.8% redukcji obrażeń - oberwany damage: 0.4 / 0.7 / 2.7
Żelazna zbroja:
Brak enchantu - 60% redukcji obrażeń - oberwany damage: 1.4 / 2.6 / 9.6
Prot 1 - 61.6% redukcji obrażeń - oberwany damage: 1.3 / 2.5 / 9.2
Prot 2 - 66.4% redukcji obrażeń - oberwany damage: 1.2 / 2.2 / 8.0
Prot 3 - 74.4% redukcji obrażeń - oberwany damage: 0.8 / 1.5 / 5.4
Prot 4 - 92% redukcji obrażeń - oberwany damage: 0.2 / 0.5 / 1.9
Diaxowa zbroja:
Brak enchantu - 80% redukcji obrażeń - oberwany damage: 0.7 / 1.3 / 4.8
Prot 1 - 80.8% redukcji obrażeń - oberwany damage: 0.7 / 1.3 / 4.6
Prot 2 - 83.2% redukcji obrażeń - oberwany damage: 0.6 / 1.1 / 4.0
Prot 3 - 87.2% redukcji obrażeń - oberwany damage: 0.4 / 0.8 / 3.0
Prot 4 - 96% redukcji obrażeń - oberwany damage: 0.1 / 0.3 / 1.0
To mój post nr 100
Obliczenia zrobiono w wersji 1.7