01-14-2015, 21:30
Ponieważ Cichy ostatnio wspomniał, że nie ma planów na nowy serwer/nową edycję s2, postanowiłem że napiszę jakąś sensowną propozycję, logicznie wytłumaczoną i z - w miarę - autorskimi pomysłami.
Propka #1 - Serwer F.E.A.R
Gameplay: Całość odbywa się na mapce z borderem 100x100, 250x250 lub 500x500 (wg uznania) która wygląda jak po czymś w stylu końca świata/apokalipsie zombie/ponyfikacji ludzkości/wybuchu reaktora jądrowego (do wyboru). Na mapce panuje włączone pvp, efekt ślepoty (ograniczenie pola widzenia przez cień) i noc. Dostajemy się na nią ze spawna, wchodząc w portal na nim umieszczony, lub też komendą. Mapka jest oczywiście zablokowana przed rozwalaniem. Staramy się przeżyć, broniąc się przed wyskakującymi z ciemności potworkami (w końcu jest noc) i graczami (to dopiero będzie zabawa, wpadają na siebie przypadkiem i co dalej). Moby pasywne są wyłączone. Dostępny jest kit z skórzaną zbroją i kamiennym mieczem (ew. trochę jedzenia i potka na leczenie; łuk nie bo jak tu w cieniu kampić). Surowce zbieramy przez znajdowanie ukrytych po mapce skrzynek, w których raz na ileś godzin pojawiają się losowe itemki, np. drewno, stone, dirt, narzędzia, jedzenie, zbroje, surowce itp. Oczywiście, szanse pojawienia się danego przedmiotu maleją wraz z jego cennością, np. dirt pojawi się o wieeele częściej niż np. . Z mapki na spawn/działki możemy się teleportować tylko z miejsc bezpiecznych, gdzie respimy się wchodząc na mapkę. Przewiduję brak pvp, a także enderchesta w takim miejscu
Działki: Minimalistyczne, na osobnej mapce. Najlepiej 10x10 lub 15x15 (nie chcę się bawić w cuboidy na mapce ze skrzynkami, bo zrobi sobie taki cuboid obok skrzynki w której pojawiają się diaxy i po zabawie). Z efektem ślepoty czy bez - do wyboru, jednak myślę że bez, gdyż na działce będzie "przyjaźniej". Oczywiście, żeby nie było za łatwo, powinny kosztować, ale to kwestia uznania.
Zarabianie: Na spawnie znajduje się duży, rozbudowany skup na sprzedaż itemów znalezionych w skrzynkach. Można tworzyć własne sklepiki na działkach (max 3).
Korzyści dla VIP: Dostęp do sklepu vip (diaxy, statywy alchemiczne i inne rzadkie bajery), może nawet jakiś kit na lepszą zbrojkę, większa ilość maksymalnych sklepików (np. 5 lub 8) i ew. trochę kasy.
Propka #2 - Co dodać do nowej edycji WaterBlock
Tu bym dodał coś ułatwiającego grę, np. Mobarenę - fajny zamiennik pvp, nie potrzeba itemów, można coś wygrać (dirt, gravel, żelazo, na wyższych poziomach nawet diax miecz), jest kilka klas. Plugin już istnieje, można go spolszczyć i dostosować.
Urozmaicało by to trochę grę i odróżniało od s1, ale kiedyś już to proponowałem i wątek został zignorowany, więc ponawiam propozycję, a nuż przejdzie.
Proponowałbym też jakiś plugin ochronny - wiele userów robi sobie maxymalnie wielką wyspę rozlewając lawę na wyspie, a lawa zalewając wodę tworzy stone, czyli darmową podłogę. Nie wiem, może da się coś wymyślić, np. lawę da się postawić 3 razy dziennie (tak na wszelki wypadek gdyby ktoś pracował z stoniarką).
Stoniarki automatyczne - nie wiem czy są już na s2, więc się nie będę rozpisywał; wiem że są na s1. Jeżeli nie ma, dodanie ich tam byłoby spoczko.
+ inne rzeczy z s1, których nie ma na s2 (może o czymś zapomniałem)
Propka #3 - Serwer SkyGrid
Proponowałem kiedyś, był nawet plugin od Stira na mapę surowcową, ale pomysł chyba odszedł w zapomnienie.
Gameplay: Mapka surowcowa - typowy SkyGrid, mapka o jakimś borderze żeby wytrzymywała eksplorację graczy przez 30 minut bez problemów w przemieszczaniu się po niej. Odnawia się co te 30 minut. Dostajemy się na nią komendą "/start" czy "/surowcowa" (wg uznania) i pojawiamy się na losowym bloku, zwykle tym na samym górze. Biegamy (a raczej skaczemy/parkour-ujemy) po mapce, zbieramy itemy/surowce. Proste.
Działki: A właściwie wyspy. Mała wysepka 3x3 z grass dirta, rozbudowujemy ją itemami z surowcowej. Darmowa, po 1 na łebka. Border 20x20 lub 30x30 (wg uznania).
Zarabianie: Skup na spawnie do sprzedawania itemów z surowcowej, a także tworzenie sklepów na wyspie (max 3).
Kupowanie: Skromny sklepik na spawnie, można kupić wodę i lawę (do stoniarki, oczywiście powinny kosztować odpowiednio dużo), kilka bloków typu dirt, stone, grass oraz podstawowe surowce (drewno, sadzonki, diaxy, żelazo itp.).
Korzyści dla VIP: Dodatkowa kasa, dostęp do sklepiku VIP (tańsze diaxy, a także niedostępne w zwykłym sklepiku bajery typu blaze rod), większy limit sklepików na wyspie (5 lub 8, wg uznania) i ew. lepsze wyspy (początkowe 5x5 z borderem 40x40 lub 50x50)
To tyle z mojej strony, mam nadzieję że temat nie zostanie zamknięty w trybie natychmiastowym. Prosiłbym o jaką taką dyskusję bez spamu i nabijania postów. Gdyby były jakieś pytania odnośnie czegokolwiek - chętnie odpowiem.
Propka #1 - Serwer F.E.A.R
Gameplay: Całość odbywa się na mapce z borderem 100x100, 250x250 lub 500x500 (wg uznania) która wygląda jak po czymś w stylu końca świata/apokalipsie zombie/ponyfikacji ludzkości/wybuchu reaktora jądrowego (do wyboru). Na mapce panuje włączone pvp, efekt ślepoty (ograniczenie pola widzenia przez cień) i noc. Dostajemy się na nią ze spawna, wchodząc w portal na nim umieszczony, lub też komendą. Mapka jest oczywiście zablokowana przed rozwalaniem. Staramy się przeżyć, broniąc się przed wyskakującymi z ciemności potworkami (w końcu jest noc) i graczami (to dopiero będzie zabawa, wpadają na siebie przypadkiem i co dalej). Moby pasywne są wyłączone. Dostępny jest kit z skórzaną zbroją i kamiennym mieczem (ew. trochę jedzenia i potka na leczenie; łuk nie bo jak tu w cieniu kampić). Surowce zbieramy przez znajdowanie ukrytych po mapce skrzynek, w których raz na ileś godzin pojawiają się losowe itemki, np. drewno, stone, dirt, narzędzia, jedzenie, zbroje, surowce itp. Oczywiście, szanse pojawienia się danego przedmiotu maleją wraz z jego cennością, np. dirt pojawi się o wieeele częściej niż np. . Z mapki na spawn/działki możemy się teleportować tylko z miejsc bezpiecznych, gdzie respimy się wchodząc na mapkę. Przewiduję brak pvp, a także enderchesta w takim miejscu
Działki: Minimalistyczne, na osobnej mapce. Najlepiej 10x10 lub 15x15 (nie chcę się bawić w cuboidy na mapce ze skrzynkami, bo zrobi sobie taki cuboid obok skrzynki w której pojawiają się diaxy i po zabawie). Z efektem ślepoty czy bez - do wyboru, jednak myślę że bez, gdyż na działce będzie "przyjaźniej". Oczywiście, żeby nie było za łatwo, powinny kosztować, ale to kwestia uznania.
Zarabianie: Na spawnie znajduje się duży, rozbudowany skup na sprzedaż itemów znalezionych w skrzynkach. Można tworzyć własne sklepiki na działkach (max 3).
Korzyści dla VIP: Dostęp do sklepu vip (diaxy, statywy alchemiczne i inne rzadkie bajery), może nawet jakiś kit na lepszą zbrojkę, większa ilość maksymalnych sklepików (np. 5 lub 8) i ew. trochę kasy.
Propka #2 - Co dodać do nowej edycji WaterBlock
Tu bym dodał coś ułatwiającego grę, np. Mobarenę - fajny zamiennik pvp, nie potrzeba itemów, można coś wygrać (dirt, gravel, żelazo, na wyższych poziomach nawet diax miecz), jest kilka klas. Plugin już istnieje, można go spolszczyć i dostosować.
Urozmaicało by to trochę grę i odróżniało od s1, ale kiedyś już to proponowałem i wątek został zignorowany, więc ponawiam propozycję, a nuż przejdzie.
Proponowałbym też jakiś plugin ochronny - wiele userów robi sobie maxymalnie wielką wyspę rozlewając lawę na wyspie, a lawa zalewając wodę tworzy stone, czyli darmową podłogę. Nie wiem, może da się coś wymyślić, np. lawę da się postawić 3 razy dziennie (tak na wszelki wypadek gdyby ktoś pracował z stoniarką).
Stoniarki automatyczne - nie wiem czy są już na s2, więc się nie będę rozpisywał; wiem że są na s1. Jeżeli nie ma, dodanie ich tam byłoby spoczko.
+ inne rzeczy z s1, których nie ma na s2 (może o czymś zapomniałem)
Propka #3 - Serwer SkyGrid
Proponowałem kiedyś, był nawet plugin od Stira na mapę surowcową, ale pomysł chyba odszedł w zapomnienie.
Gameplay: Mapka surowcowa - typowy SkyGrid, mapka o jakimś borderze żeby wytrzymywała eksplorację graczy przez 30 minut bez problemów w przemieszczaniu się po niej. Odnawia się co te 30 minut. Dostajemy się na nią komendą "/start" czy "/surowcowa" (wg uznania) i pojawiamy się na losowym bloku, zwykle tym na samym górze. Biegamy (a raczej skaczemy/parkour-ujemy) po mapce, zbieramy itemy/surowce. Proste.
Działki: A właściwie wyspy. Mała wysepka 3x3 z grass dirta, rozbudowujemy ją itemami z surowcowej. Darmowa, po 1 na łebka. Border 20x20 lub 30x30 (wg uznania).
Zarabianie: Skup na spawnie do sprzedawania itemów z surowcowej, a także tworzenie sklepów na wyspie (max 3).
Kupowanie: Skromny sklepik na spawnie, można kupić wodę i lawę (do stoniarki, oczywiście powinny kosztować odpowiednio dużo), kilka bloków typu dirt, stone, grass oraz podstawowe surowce (drewno, sadzonki, diaxy, żelazo itp.).
Korzyści dla VIP: Dodatkowa kasa, dostęp do sklepiku VIP (tańsze diaxy, a także niedostępne w zwykłym sklepiku bajery typu blaze rod), większy limit sklepików na wyspie (5 lub 8, wg uznania) i ew. lepsze wyspy (początkowe 5x5 z borderem 40x40 lub 50x50)
To tyle z mojej strony, mam nadzieję że temat nie zostanie zamknięty w trybie natychmiastowym. Prosiłbym o jaką taką dyskusję bez spamu i nabijania postów. Gdyby były jakieś pytania odnośnie czegokolwiek - chętnie odpowiem.
Jeśli potrzebujesz ze mną kontaktu, szukaj mnie na Steam. Nick "64-RD", kot na avatarze.