04-28-2021, 10:39
proponuję dodanie prac na classicu, a dokładniej:
- drwala
- górnika
- zabójcy (agresywne moby albo jako gracze na pvp)
- farmer (niekoniecznie nasiona, ale np. jakieś dynie itp)
- enchanter/czarodziej (polegający na enchantowaniu itemów)
- kowal (polegający na wytwarzaniu w kowadle)
- rybak
- łucznik (zabijanie mobów za pomocą łuku)
dlaczego? po to, aby trochę urozmaicić, zysku z tego dużego nie musi być (farmer może zarabiać dopiero od stacka $, nie od sztuki, bo wiadomo co by było tutaj), niby "podwalone z adventure", ale nie do końca, bo tutaj też miałoby to fajne założenie - nowi gracze mieliby na czym też delikatnie się dorobić, a sam pomysł w sobie nie jest głupi, by to dodać na classica.
pozdrawiam.
//edit: podpiąłem nowe prace, które wymyśliłem i uważam, że są możliwe do zrobienia jak najbardziej.
//edit 02.05: ostatecznie z cichym stwierdziliśmy, że prace raczej nie przejdą na classicu, dlatego wątek po prostu zamknę.
- drwala
- górnika
- zabójcy (agresywne moby albo jako gracze na pvp)
- farmer (niekoniecznie nasiona, ale np. jakieś dynie itp)
- enchanter/czarodziej (polegający na enchantowaniu itemów)
- kowal (polegający na wytwarzaniu w kowadle)
- rybak
- łucznik (zabijanie mobów za pomocą łuku)
dlaczego? po to, aby trochę urozmaicić, zysku z tego dużego nie musi być (farmer może zarabiać dopiero od stacka $, nie od sztuki, bo wiadomo co by było tutaj), niby "podwalone z adventure", ale nie do końca, bo tutaj też miałoby to fajne założenie - nowi gracze mieliby na czym też delikatnie się dorobić, a sam pomysł w sobie nie jest głupi, by to dodać na classica.
pozdrawiam.
//edit: podpiąłem nowe prace, które wymyśliłem i uważam, że są możliwe do zrobienia jak najbardziej.
//edit 02.05: ostatecznie z cichym stwierdziliśmy, że prace raczej nie przejdą na classicu, dlatego wątek po prostu zamknę.