Nowa edycja - Pistolety
#11
(02-13-2021, 16:55)h3zquu napisał(a):
(02-13-2021, 16:13)CruQ napisał(a): jak wywali mnie z serwera podczas gdy bede stal afk na spawnie, to tez eq strace tak?

i jeszcze pytanko: czy ranking bedzie wygladal tak samo, czyli im wiecej masz killi tym lepiej, czy dedy tez beda mialy znaczenie?
Z K/D ciężko, bo musisz sobie sam liczyć, gdyż system źle liczył. Będzie się poziom liczyć.

I tak, też stracisz EQ... Dlatego skończy się afczenie na spawnie, no chyba, że ustawisz skok na klawisz jakiś i coś na niego podstawisz. ;p

K/D bedzie widoczne w rankingu na stronie, pozniej moze przysiade i postaram sie dodac tez kd na serwerze.

z tym traceniem eq jest tak, ze koniecznie chcialem aby nowe osoby nie musialy wpisywac komendy, bo z tego co wiem czesto sie zdarzalo, ze nie wiedzieli skad wziac zbroje mimo ze na spawnie staly tabliczki z informacjami.
niestety aby nie bylo tej komendy to przy kazdym wejsciu na serwer eq ustawia sie domyslne dla kazdego gracza, no i tez w zaleznosci od tego jaka ma range takie dostaje eq.
wiec nie jest tak, ze przy wyjsciu eq sie traci, tylko podczas wejscia na serwer ustawia sie na standardowe, mysle ze bedzie to tez plus dla serwera, bo bedzie wiekszy obrot pieniedzmi.
[Obrazek: sygnaturka.png]
#12
Hmm.. rozumiem, ale proponowałbym jak już może dodanie na przyłosc aby po wejściu na tryb nowy gracz miał: efekt oślepienia, spowolnienia, oraz aby miał na samym środku ekranu /gracz. Dużo serwerów robi tak aby gracz nowy miał odrazu standardowe eq.
Pewnie chciałeś tez aby logacze tracili itemy, ale nie lepiej dodać antyloga na minimum 10s? 
Takie sugestie od mnie odnośnie tego tracenia eq.

Niedostępny
#13
A wyłączycie może cofki wraz z nową edycją? Piszę, bo kiedyś było dużo lepiej.
Nie mam sygnatury. Enderman
#14
Na wspomnienie edycji wstawiam link do zdjecia grupowego z tej edycji:
https://imgur.com/BWsqu7E
 [Obrazek: WOBjgiZ.png]
 [Obrazek: giphy.gif]
#15
(02-13-2021, 20:10)sebatobi napisał(a): A wyłączycie może cofki wraz z nową edycją? Piszę, bo kiedyś było dużo lepiej.
Spowodowane jest to pluginem, który został przepisany na 1.8 wraz z kilkoma błędami, powodującymi cofki (możliwe też od wersji). Na 1.16 nie będzie raczej tych cofek, bynajmniej ja taką mam nadzieję, choć jak sprawdzaliśmy, to nie cofało podczas walki, ale zobaczy się, czy będą czy nie.
#16
zmienionych zostalo kilka rzeczy:
- efekt totemu niesmiertelnosci (ktory sluzyl jako apteczka) zostal wylaczony
- apteczka nadal posiada 7s leczenia, ale efekt spowolnienia i slabosci zostal zmniejszony do 3,5s
- bronie dostaly lekko zwiekszony dmg
- bazooka strzela celniej (jest mniejszy rozrzut)
- dmuchawka nie liczac efektu zabiera 2x wiecej obrazenia od samego strzalu
- granat zadaje o 50% wiecej obrazen (zalezy oczywiscie jak blisko jest gracz od miejsca wybuchu)
- miecz posiada teraz mniejszy dmg
- poprawiono rowniez topke graczy na spawnie
[Obrazek: sygnaturka.png]
#17
(02-14-2021, 12:07)Cichusek napisał(a): zmienionych zostalo kilka rzeczy:
- efekt totemu niesmiertelnosci (ktory sluzyl jako apteczka) zostal wylaczony
- apteczka nadal posiada 7s leczenia, ale efekt spowolnienia i slabosci zostal zmniejszony do 3,5s
- bronie dostaly lekko zwiekszony dmg
- bazooka strzela celniej (jest mniejszy rozrzut)
- dmuchawka nie liczac efektu zabiera 2x wiecej obrazenia od samego strzalu
- granat zadaje o 50% wiecej obrazen (zalezy oczywiscie jak blisko jest gracz od miejsca wybuchu)
- miecz posiada teraz mniejszy dmg
- poprawiono rowniez topke graczy na spawnie

Zawsze coś ...
Shocked Diamond Emerald
#18
jeszcze kilka drobnych poprawek:
- snajperce zmniejszylem lekko czas miedzy strzalami i zwiekszylem lekko dmg
- shotgunowi tez zwiekszylem lekko dmg
- karabinkowi z kolei delikatnie zmniejszylem czas miedzy strzalami
- dwururka zadaje teraz wiecej obrazen
- granat jeszcze raz zostal zmodyfikowany, zadaje jeszcze wiecej obrazen niz poprzednio
[Obrazek: sygnaturka.png]
#19
Proponuje dodac dwa tryby pistoletow (stare i nowe)
#20
(02-14-2021, 18:25)BeZZ_Nicku napisał(a): Proponuje dodac dwa tryby pistoletow (stare i nowe)

Nie, bo będzie powtórka ze skyblocków i nikt na obu nie będzie grał (mowa o pistoletach).


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości