Expiarka :)
#1
Witam, pisałam już to w wiadomości prywatnej tydzień temu, ale odpowiedzi do dziś nie otrzymałam. Smile
Mianowicie chodzi o expiarki. Mam dwie, jedną na id 2;-6 (25 pięter),a druga na id 1337;1337(bodajze 50 pare pięter). Gdy przeglądałam wątki o expiarkach (żeby przypadkiem nie pisać o tym samym) natrafiłam na wątek w którym Cichusek odpowiedział na pytanie o niedziałających expiarkach, że ''na mapie dzialek potwory spawnuja sie bodajze do 20 blokow w gore liczac od poziomu sciezki, powyzej nic sie nie pojawia.''
Odnośnie tej odpowiedzi, czy można to w jakiś sposób zmienić?
Wiem, że ten mobgrinder bliżej spawnu działek może generować jakieś minimalne spadki FPS, lecz koło tej drugiej działki w obrębie kilkuset działek nikt nie posiada posesji, więc myślę że nikomu by nie przeszkadzała. 
Czy jest możliwość włączenia chociaż tej dalszej expiarki? Dużo czasu i pracy poświęciłyśmy z tynką na budowę tych expiarek. Szkoda aby cała praca poszła na marne. Dodam, żę expiarki były budowane w czasie, kiedy wszystko działało jak powinno.  
Pozdrawiam, zuziarka Smile

Żenada

[Obrazek: tumblr_nlzrqecPW31s6pp33o1_500.gif]
#2
Jestem za
#3
Nie wiem, czy wtedy nie będzie lagowało, przy ponad 60 osobach... Ale o 10 kratek w górę można powiększyć.
#4
(04-05-2020, 12:52)zuziarka napisał(a): Witam, pisałam już to w wiadomości prywatnej tydzień temu, ale odpowiedzi do dziś nie otrzymałam. Smile
Mianowicie chodzi o expiarki. Mam dwie, jedną na id 2;-6 (25 pięter),a druga na id 1337;1337(bodajze 50 pare pięter). Gdy przeglądałam wątki o expiarkach (żeby przypadkiem nie pisać o tym samym) natrafiłam na wątek w którym Cichusek odpowiedział na pytanie o niedziałających expiarkach, że ''na mapie dzialek potwory spawnuja sie bodajze do 20 blokow w gore liczac od poziomu sciezki, powyzej nic sie nie pojawia.''
Odnośnie tej odpowiedzi, czy można to w jakiś sposób zmienić?
Wiem, że ten mobgrinder bliżej spawnu działek może generować jakieś minimalne spadki FPS, lecz koło tej drugiej działki w obrębie kilkuset działek nikt nie posiada posesji, więc myślę że nikomu by nie przeszkadzała. 
Czy jest możliwość włączenia chociaż tej dalszej expiarki? Dużo czasu i pracy poświęciłyśmy z tynką na budowę tych expiarek. Szkoda aby cała praca poszła na marne. Dodam, żę expiarki były budowane w czasie, kiedy wszystko działało jak powinno.  
Pozdrawiam, zuziarka Smile

Odnośnie tego jeszcze mam pytanie, czy jeśli są lagi na serwerze to zmianie nie powinny ulec również inne budowle, tj. autosklepy czy kasyna? Tam też znajdują się liczne mechanizmy które działają negatywnie na licznik fps. Nawet zredukowanie liczby ramek na obrazy na działkach przy spawnie by zmniejszyło spadki fps. Czemu expiarki tylko ucierpiały? (chyba że jestem w błędzie, niestety na bieżaco forum nie śledzę)

Żenada

[Obrazek: tumblr_nlzrqecPW31s6pp33o1_500.gif]
#5
Tak szczerze ja pisałem podobne wątki odzew był ten sam. Ale jak sie tak popatrzy na SS to tak będą lada moment wyglądały warpy działek a co najlepsze ze mobgrinder nie generowały aż takich spadków bo działały raz co ok 30-40 sek/spycharki 2-5 sek I było ich taka ilość że na ręce dało sie policzyć.
A jakoś nikt nie patrzy na lagi od auto sklepów i kasyn, a trochę to jest dziwne bo one jednak na tym warpie działek pracują ciągle jak jest ich coraz więcej. Co skutkuje jeszcze większym spadkiem wydajności FPS.
A 3 Dni temu zrobiłem krótki test który robię w każdym mechanizmie wyłączam go na 1 dzień aby system się totalnie zrestartował itp. test był na wyłączonym mobgrinderze i dziwne jest to że jak go po dniu uśpienia włączyłem nikt tego nie zauważył a czemu bo większe lagi generowały i generują kasyna /sklepy. Większość ludzi powie że przy odpalonym mobgrinderze są mniejsze lagi niż w warpie działek przypadek nie sądzę. A czemu bo mechanizm jest usypiany na 30-40 i aktywyje sie na 2-5 sek i gaśnie i tak w koło macacieja.
Dlatego uważam aby przywrócić dawny spawn mobów albo zwiększyć do 100-110 kratek chociaż aby też ludzie nie budowali do 255 bo w tedy fakt były by spadki ( ale żaden tyle nie miał na classic !!! nawet 150 żaden nie przekroczył więc tnx).
A co do straconego czasu i kosztów zgadzam sie całkowicie Tryb Classic To tryb Classic Działka wolność wyboru i przyjemna gra a tu proszę jest całkowicie odwrotnie.

[Obrazek: hekdiKg.jpg]

A przypomnę że Mobgrinder którym sie opiekuje itp. ma 22 pietra z mechanizmem debugującym się więc poza zduplikowanymi itemami od zegara to ani razu nie musiałem go naprawiać co oznacza że nie generuje tyle sygnału naraz aby redstone znikł / albo ripiter itp.
[Obrazek: 68747470733a2f2f6d65646961312e74656e6f72...722e676966]
#6
Ja na tym Mobgrinderze jak aktywuje sie sytem(czyli moby spadają) mam spadek 20 fps wpisuje / działki jep 90fps w dół. Jak ktoś tak ma niech napisze.
[Obrazek: 68747470733a2f2f6d65646961312e74656e6f72...722e676966]
#7
sprawdzilem w pluginie i potwory na mapie dzialek spawnuja sie od 61 poziomu do 75.
oznacza to, ze jak ktos ma mobgrinder na 10 pieter, to potwory moga pojawic sie tylko na tych pietrach ktore znajduja sie w tym przedziale blokow, pozostale pietra sa niepotrzebne.

zostalo to wprowadzone glownie dlatego, ze mobgrindery i ich system redstone obciaza serwer, a zmniejszenie ilosci fps u graczy nie bylo tutaj priorytetowe.
im wiecej jest mobgrinderow i tego typu mechanizmow, tym na serwerze jest mniej slotow i nie ma znaczenia czy mobgrinder znajduje sie blisko spawnu dzialek czy daleko, bo jesli jest tylko przy nim chocby jedna osoba, to ten fragment mapy jest wtedy wczytany i serwer musi przetwarzac sygnal redstone ktory sie tam znajduje i wszystkie zmiany ktore powoduje.

i nie zostanie to w zaden sposob zmienione, ta blokada miala wam uniemozliwic korzystanie z mobgrinderow - zostal tylko spawn potworow na "normalnej" wysokosci mapy na ktorej najczesciej przebywa gracz, wiec mozecie robic sobie expiarki czy inne pokoje do zabijania potworow, ale nie olbrzymie kolosy.
[Obrazek: sygnaturka.png]
#8
A ja mam sniper pytanie do cb skoro uważasz żę autosklepy i kasyna bardziaj lagują to czemu kazdemu je budujesz za smieszne pieniądze juz chyba  z 10 kasyno i sklep robisz a teraz narzekasz ? śmieszne
#9
(04-05-2020, 17:01)Cichusek napisał(a): sprawdzilem w pluginie i potwory na mapie dzialek spawnuja sie od 61 poziomu do 75.
oznacza to, ze jak ktos ma mobgrinder na 10 pieter, to potwory moga pojawic sie tylko na tych pietrach ktore znajduja sie w tym przedziale blokow, pozostale pietra sa niepotrzebne.

zostalo to wprowadzone glownie dlatego, ze mobgrindery i ich system redstone obciaza serwer, a zmniejszenie ilosci fps u graczy nie bylo tutaj priorytetowe.
im wiecej jest mobgrinderow i tego typu mechanizmow, tym na serwerze jest mniej slotow i nie ma znaczenia czy mobgrinder znajduje sie blisko spawnu dzialek czy daleko, bo jesli jest tylko przy nim chocby jedna osoba, to ten fragment mapy jest wtedy wczytany i serwer musi przetwarzac sygnal redstone ktory sie tam znajduje i wszystkie zmiany ktore powoduje.

i nie zostanie to w zaden sposob zmienione, ta blokada miala wam uniemozliwic korzystanie z mobgrinderow - zostal tylko spawn potworow na "normalnej" wysokosci mapy na ktorej najczesciej przebywa gracz, wiec mozecie robic sobie expiarki czy inne pokoje do zabijania potworow, ale nie olbrzymie kolosy.

Dobrze, dziękuje za odpowiedz Smile

A w kwestii autosklepów i kasyn? O ile wiem ich mechanizm też zawiera redstone, a nie zostały one w żaden sposób ograniczone jak expiarki. Poza tym ich ilość rośnie i rośnie przynosząc duże spadki fps.

Żenada

[Obrazek: tumblr_nlzrqecPW31s6pp33o1_500.gif]
#10
(04-05-2020, 17:01)Cichusek napisał(a): sprawdzilem w pluginie i potwory na mapie dzialek spawnuja sie od 61 poziomu do 75.
oznacza to, ze jak ktos ma mobgrinder na 10 pieter, to potwory moga pojawic sie tylko na tych pietrach ktore znajduja sie w tym przedziale blokow, pozostale pietra sa niepotrzebne.

zostalo to wprowadzone glownie dlatego, ze mobgrindery i ich system redstone obciaza serwer, a zmniejszenie ilosci fps u graczy nie bylo tutaj priorytetowe.
im wiecej jest mobgrinderow i tego typu mechanizmow, tym na serwerze jest mniej slotow i nie ma znaczenia czy mobgrinder znajduje sie blisko spawnu dzialek czy daleko, bo jesli jest tylko przy nim chocby jedna osoba, to ten fragment mapy jest wtedy wczytany i serwer musi przetwarzac sygnal redstone ktory sie tam znajduje i wszystkie zmiany ktore powoduje.

i nie zostanie to w zaden sposob zmienione, ta blokada miala wam uniemozliwic korzystanie z mobgrinderow - zostal tylko spawn potworow na "normalnej" wysokosci mapy na ktorej najczesciej przebywa gracz, wiec mozecie robic sobie expiarki czy inne pokoje do zabijania potworow, ale nie olbrzymie kolosy 
 A nie dało by się dodać bloków tp dla mobów ? Coś podobnego jak na s1/s2
Siemka 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości