nic mi nie doszlo z twojego numeru telefonu, a wielkosc liter raczej nie ma znaczenia.
wczoraj o godzinie 17 doszedl do mnie ostatni sms.
jesli masz numer na abonament, to zwykle operatorzy udostepniaja rozne panele na stronach internetowych, gdzie dokladnie mozna sprawdzic historie wyslanych smsow, polaczen, oplat itp.
np. w przypadku sieci Play jest to strona
https://logowanie.play.pl
jak nie mozesz tego sprawdzic, to na wszelki wypadek zglos reklamacje:
https://simpay.pl/reklamacje
w polu adres strony mozesz podac ten link:
https://sky-land.pl/shop.php
i mysle, ze sms nie dotarl, bo zazwyczaj dostalbys chociaz informacje, ze usluga nie istnieje lub cos tego typu.
od jakiegos czasu zostal tez wprowadzony limit miesieczny przez wszystkich operatorow na wysylanie smsow premium.
domyslnie taki limit wynosi 35zl brutto, wiec moze juz w tym miesiacu cos kupowales i przekraczasz ten limit.
Kod:
Zmiana limitów:
ORANGE: poprzez WWW logując się na konto Mój Orange, w salonach obsługi klienta lub przez
kontakt z BOK *100. Możliwość zdefiniowania limitu co 1 zł.
PLUS: poprzez wysłanie SMSa na bezpłatny numer 2601 o treści LIMIT SMS z wybraną kwotą (35, 100,
200), np. LIMIT SMS 200.
PLAY: poprzez wysłanie bezpłatnego SMS wpisując w treści odpowiednia kwotę: 35, 100, 200,
BEZLIMITU na numer 8001. Jak również poprzez kod USSD *111*18*1# (wprowadzony zostanie limit
200 zł brutto), logując się na WWW w serwisie PLAY24, dzwoniąc do BOK *500/*600 lub w salonie
obsługi klienta.
T-MOBILE: poprzez wysłanie bezpłatnego SMS wpisując w treści odpowiednią kwotę: 35, 75, 100, 200,
500, lub 1000 na bezpłatny numer 80450.
Zdjęcie blokady usług Premium:
ORANGE: poprzez WWW logując się na konto Mój Orange: w celu usunięcia Blokady Usług Premium
należy wejść na: www.orange.pl i wybrać kolejno opcje: Mój Orange/Pakiety i
ustawienia/Ustawienia/Blokady - Blokada na usługi Elektroniczne.
PLUS: poprzez wysłanie SMSa na bezpłatny numer 2601 o treści LIMIT SMS z wybraną kwotą (35, 100,
200), np. LIMIT SMS 200.
PLAY: poprzez użycie kodu USSD do wyłączenia: *111*96*2# (wszystkie usługi Premium) lub logując
się na WWW w serwisie PLAY24.
T-MOBILE: poprzez wysłanie bezpłatnego SMSa o treści W ALL KONIEC na numer 80450 (wszystkie
usługi Premium).