08-05-2018, 17:24
Niech płaczki nie piszą nic w tym wątku, skoro nie mają nic sensownego do dodania.
Chciałbym się zapytać o jedną rzecz. Jaka jest idea tego trybu, jakie są jego założenia?
Niech teraz każdy samemu sobie odpowie na to pytanie i połączy to co mu wyszło z... snajperkami.
Już tyle osób chce jej znerfienia no i z jakiegoś niezrozumiałego dla nikogo powodu jak ludzie za jej pomocą niszczyli tryb tak dalej to robią. Skąd wiadomo że ludzie chcą jej osłabienia/usunięcia? Świadczą o tym wątki:
http://forum.sky-land.pl/showthread.php?tid=37622
http://forum.sky-land.pl/showthread.php?tid=36797
http://forum.sky-land.pl/showthread.php?tid=36730
http://forum.sky-land.pl/showthread.php?tid=36700
Tego z pewnością jest więcej, ale już nie będę wstawiał niewiadomo ile linków.
No więc mamy element który psuje tryb, denerwuje ludzi i zniechęca ich do dalszej gry. Powtórze: dlaczego to wciąż istnieje w takiej a nie innej formie? Czy zdanie tych kilku osób które na myśl że będą (o zgrozo) grać w miarę równo z innym budzą się z krzykiem w nocy, faktycznie jest takim mocnym argumentem aby nic w tej kwestii nie zmieniać?
Nie będę się jakoś mocno rozpisywał, tylko te najważniejsze kwestie:
Na stan obecny jeśli chce się coś na tym trybie osiągnąć trzeba korzystać z snajperki, głównie z powodu innych snajperów. Czymkolwiek innym będzie ciężko. Kto grał odrobinkę dłużej wiem o czym piszę: Po płaskiej mapie biegają snajperzy (nie potrafię sobie wyobrazić jak wyglądało by to w prawdziwym życiu...) i bez problemu zabijają innych, bardzo często jest to VIP który nie rzadko z obawy przed utratą swojej ukochanej snajperki zwyczajnie ucieknie/lognie. Headshoty które na płaskiej mapie mogą być zaliczane bez problemu to utrapienie, zdarzają się sytuacje gdzie ledwie ktoś pojawi się na mapie i już ginie od strzałów w głowę. Mnóstwo, mnóstwo kampienia, na 1-f w budynku obok, niedaleko spawnow na mapie, na wieżach... Wszędzie gdzie się tylko da. Sojusze, o tak... Trzech albo więcej takich snajperów w sojuszu i praktycznie nie ma się szans, nawet gdy samemu się używa tej broni, a nie zdarza się to rzadko. Nie ma nic lepszego niż taka właśnie banda którą da się pokonać tylko inną bandą.
Zgaduje że znajdzie się jakiś pan który napiszę (to mniej więcej cytat, taki właśnie pan mi to wysłał jak dowiedział się o tym że powstaje taki wątek) coś w stylu "dzięki snajperom gra jest bardziej dynamiczna, gra więcej graczy, można się nauczyć grać za jej pomocą" i moje ulubione "nikt ci nie każe z niej korzystać".
Jak rozumiem ten dynamizm polega na walkach snajperów. (albo wspomnianym wcześniej bieganiu po mapie i strzelaniu do słabszy. Obie wersje są prawdopodobne...) Nie ukrywam że jakieś emocje przy tym są, tylko że jest inne skierowane do czegoś takiego miejsce: JumpPvP. Gra więcej graczy...
No ja nie wiem czy zbyt mocna broń z którą ciężko jest rywalizować, to faktycznie coś co przyciąga nowych graczy, no może tylko tych co myślą że z tą bronią będą niepokonani... Wielokrotnie widziałem że gdy na serwerze było sporo osób, to gdy przybył taki snajper ich ilość maleje. Pewnie i łatwo można się nauczyć jednak to oznacza że problem będzie się ciągle powiększał, a o tym ostatnim o szkoda gadać.
Więc proponuje aby może jeszcze raz zastanowić się nad osłabieniem/usunięciem snajperki, bo na chwilę obecną sytuacja nie jest dobra.
Chciałbym się zapytać o jedną rzecz. Jaka jest idea tego trybu, jakie są jego założenia?
Niech teraz każdy samemu sobie odpowie na to pytanie i połączy to co mu wyszło z... snajperkami.
Już tyle osób chce jej znerfienia no i z jakiegoś niezrozumiałego dla nikogo powodu jak ludzie za jej pomocą niszczyli tryb tak dalej to robią. Skąd wiadomo że ludzie chcą jej osłabienia/usunięcia? Świadczą o tym wątki:
http://forum.sky-land.pl/showthread.php?tid=37622
http://forum.sky-land.pl/showthread.php?tid=36797
http://forum.sky-land.pl/showthread.php?tid=36730
http://forum.sky-land.pl/showthread.php?tid=36700
Tego z pewnością jest więcej, ale już nie będę wstawiał niewiadomo ile linków.
No więc mamy element który psuje tryb, denerwuje ludzi i zniechęca ich do dalszej gry. Powtórze: dlaczego to wciąż istnieje w takiej a nie innej formie? Czy zdanie tych kilku osób które na myśl że będą (o zgrozo) grać w miarę równo z innym budzą się z krzykiem w nocy, faktycznie jest takim mocnym argumentem aby nic w tej kwestii nie zmieniać?
Nie będę się jakoś mocno rozpisywał, tylko te najważniejsze kwestie:
Na stan obecny jeśli chce się coś na tym trybie osiągnąć trzeba korzystać z snajperki, głównie z powodu innych snajperów. Czymkolwiek innym będzie ciężko. Kto grał odrobinkę dłużej wiem o czym piszę: Po płaskiej mapie biegają snajperzy (nie potrafię sobie wyobrazić jak wyglądało by to w prawdziwym życiu...) i bez problemu zabijają innych, bardzo często jest to VIP który nie rzadko z obawy przed utratą swojej ukochanej snajperki zwyczajnie ucieknie/lognie. Headshoty które na płaskiej mapie mogą być zaliczane bez problemu to utrapienie, zdarzają się sytuacje gdzie ledwie ktoś pojawi się na mapie i już ginie od strzałów w głowę. Mnóstwo, mnóstwo kampienia, na 1-f w budynku obok, niedaleko spawnow na mapie, na wieżach... Wszędzie gdzie się tylko da. Sojusze, o tak... Trzech albo więcej takich snajperów w sojuszu i praktycznie nie ma się szans, nawet gdy samemu się używa tej broni, a nie zdarza się to rzadko. Nie ma nic lepszego niż taka właśnie banda którą da się pokonać tylko inną bandą.
Zgaduje że znajdzie się jakiś pan który napiszę (to mniej więcej cytat, taki właśnie pan mi to wysłał jak dowiedział się o tym że powstaje taki wątek) coś w stylu "dzięki snajperom gra jest bardziej dynamiczna, gra więcej graczy, można się nauczyć grać za jej pomocą" i moje ulubione "nikt ci nie każe z niej korzystać".
Jak rozumiem ten dynamizm polega na walkach snajperów. (albo wspomnianym wcześniej bieganiu po mapie i strzelaniu do słabszy. Obie wersje są prawdopodobne...) Nie ukrywam że jakieś emocje przy tym są, tylko że jest inne skierowane do czegoś takiego miejsce: JumpPvP. Gra więcej graczy...
No ja nie wiem czy zbyt mocna broń z którą ciężko jest rywalizować, to faktycznie coś co przyciąga nowych graczy, no może tylko tych co myślą że z tą bronią będą niepokonani... Wielokrotnie widziałem że gdy na serwerze było sporo osób, to gdy przybył taki snajper ich ilość maleje. Pewnie i łatwo można się nauczyć jednak to oznacza że problem będzie się ciągle powiększał, a o tym ostatnim o szkoda gadać.
Więc proponuje aby może jeszcze raz zastanowić się nad osłabieniem/usunięciem snajperki, bo na chwilę obecną sytuacja nie jest dobra.