cd. Snajperki
#1
Moznaby przywrocic moc snajperki to już jej kolejny nerf... Mialobyc latwiej dla graczy a gracze mają trudniej bo muszą vipowi 3 razy trafic w glowe a zanim te 3 razy sie trafi to vip odskocznia gdzies ucieknie i powie niebylem podczas walki. Prosilbym o przywrocenie mocy snajperki.
[*]
[Obrazek: csokzidzn5v11.jpg]
Niedostępny
#2
Strzał w głowę zabiera dla vipa 5 serc, więc 2 strzały w krótkim czasie wystarczą. Już lepiej osłabić zbroję vipa niż ulepszać snajperkę.
Niedostępny
#3
jestem za. poza tym, narzekacie, że snajperzy mają dobrze. tylko, że to się nie wzięło z niczego. na początku też było im ciężko. osłabienie snajperki sprawiło, że to już nie jest pvp z pistoletami, to jest strzelaj gdzie popadnie z pistoleta i bij z miecza.
#4
ciebie jako gracza tez teraz trudniej zabic, gdy grasz wystarczajaco rozwaznie a nie biegasz jak poparzony to czekajac chwile za rogiem uciekasz z dystansu hp gdzie giniesz po dwoch headach
to ze vip ucieka to jest inna sprawa; bo po co antylog na serwerze pvp, gdzie tam, to wgl niepotrzebne zawracanie glowy, po co to komu...

niech bedzie chociaz troche slabsza ta snajpa, każdy tym gra, nowi gracze sie wkurzaja bo nic takiemu nie zrobią, a jak zranią go wystarczajaco to sobie ucieknie na spawn "bo mu wolno"

grajac ze snajpa tez juz teraz szalu nie ma, bo malo kto gra, wejdzie ktos inny ze snajpa to bedzie uciekał ci bo przeciez 120zł to majatek i trzeba logac

Vip jest po prostu przy terazniejszym stanie rzeczy za bardzo pay to win. Odskocznia daje popalić, nwm czy nie odpowiednie by bylo zwiekszenie delayu użyć. Już samo to ze nie otrzymujesz dmg przy upadku jest bardzo mocne a mozliwosc tak częstej ucieczki to juz wgl
Problemem tez jest to ze nie ma zadnej broni kontrujacej snajperki;
-shota sie nie oplaca kupowac bo jest slabiutki
-pistolet jest w porzadku ale obijesz go sporo,jest juz bliski smierci, malo hp, zabije cie i ucieknie na spawn bo przeciez byl poza walka 8) i tak w nieskonczonosc
-zeby karabinem cos zrobic musisz stanac i cisnac z przyblizeniem a tak stojacy gracz jest turbo latwy do trafienia dla snajpera

wiync co robic
moim zdaniem snajpa jest ok teraz, vip jest op op

(09-18-2017, 16:11)Invi napisał(a): że to już nie jest pvp z pistoletami, to jest strzelaj gdzie popadnie z pistoleta i bij z miecza.

dawniej potrzebowales dwoch strzalow do zabicia, teraz tez potrzebujesz dwoch, tylko bardziej celnych i szybszych, w czym problem

nie jest tak oslabiona ze sie nia grac nie da, bez przesady xd dalej kazdy tym gra przeciez

przeciez to chyba lepiej ze jest uzywane wiecej broni, ze pistolet i miecz maja wieksze znaczenie, co to jest sniper battle czy po prostu pvp z pistoletami
¯\_(ツ)_/¯
#5
lekko zwiekszylem obrazenia zadawane przez snajperke (jak wczesniej dmg byl 12, a teraz byl 8, to ustawilem na 10).
obrazenia od shotguna tez zwiekszylem, ale doslownie minimalnie, shotgun ma to do siebie, ze ma bardzo duzy rozrzut i z bliska jest bardziej efektywny.
a przy odskoczni przedluzylem czas regeneracji broni o 1/3.
[Obrazek: sygnaturka.png]
#6
Chociaz tyle dziekuje.
[*]
[Obrazek: csokzidzn5v11.jpg]
Niedostępny
#7
można przywrocic do shutguna efekt taki jak przy odskoczni - brak obrazen od upadku gdy trzymamy to w łapce?
dawniej bylo to bardzo przydatne, i zwiekszalo value broni ale nie wiedziec czemu zostalo to uznane za bug nagle po paru latach istnienia takiego czegos

+ byłaby to mozliwosc dla gracza do zblizenia sie mozliwosciami do vipa (ktory jest bardzo p2w)
Ja rozumiem istote vipa i ze ma miec lepiej, ale dla graczy powinno zostawiać sie mozliwosc doscigniecia vipa (a rzeczy ekslusywnych ma sporo: nasionka, odskocznia jako tp, odskocznia jako brak obrazen od upadku, lepsza zbroja)

https://account.mojang.com/documents/minecraft_eula

https://account.mojang.com/terms#commercial

https://help.mojang.com/customer/en/port...ercial-use
w euli pisze jasno co do pay to win, a uważam że te przedmioty dla vipa nie są kosmetyczne xd

i tu nie chodzi o to że strasze jak w pewnym wątku na pewnym forum ;p
chodzi mi tylko o poparcie propozycji wprowadzenia tego dodatku do shotguna, zeby gracze mieli jakikolwiek sposob by doscignac vipa, by nie byl "pay to win"
¯\_(ツ)_/¯
#8
(09-18-2017, 18:17)Croxx napisał(a): można przywrocic do shutguna efekt taki jak przy odskoczni - brak obrazen od upadku gdy trzymamy to w łapce?
dawniej bylo to bardzo przydatne, i zwiekszalo value broni ale nie wiedziec czemu zostalo to uznane za bug nagle po paru latach istnienia takiego czegos

nie jest to zbytnio realistyczne, nawet nie pamietam abym to usuwal, moze ktoras aktualizacja pluginu to poprawila.
w dodatku (nie wiem jak bylo), ale jak chcesz aby nie zadawalo obrazen, to bedzie to chyba podczas strzalu (uzycia broni), a nie samego trzymania w rece.

pograjcie troche na nowych ustawieniach tych trzech "broni", ktore wyzej wymienilem i zobaczymy jak bedzie.
[Obrazek: sygnaturka.png]
#9
http://forum.sky-land.pl/showthread.php?...ht=shotgun
było i usunąłeś

a czm mialoby sie nie dac, odskocznia przeciez tak działa: wystarczy ze trzymasz ją w rączce to nie otrzymujesz obrazen od upadku

snajpa: dla mnie wczesniejsze ustawienie bylo ok, teraz po trafieniu w glowe (gracz) dostajesz 7 serc i wystarczy dobic w cialo
odskocznia: troszke lepiej
shotgun: zaraz sprawdze
¯\_(ツ)_/¯
#10
co do shotguna:
-dmg jest teraz jak najbardziej ok, idzie zabic gracza na dwa strzaly nawet (trafienie wszystkich kulek, pare obrazen od ognia i znow trafienie - gracz ginie)
-na krótki dystans gra sie dobrze, nawet na średni idzie cos zdzialac
Ale zeby zwrocila sie tzn, zrobic 10 killi jest naprawde ciezko
Żeby nie być gołosłownym to włączyłem nagrywanie przy grze
https://www.youtube.com/watch?v=ooFSjdZM1sU (nic nie wycinane, tak jak gralem to tak wrzucilem, mozna sobie chociaz minutke popatrzec)
Tylko raz udalo mi sie odrobić pieniadze ktore na nią zainwestowałem. Na daleko jest ciezko cos zrobic gdy latają snajperki, trzeba sie skupić na grze blisko, a i tam jest ciezko (przynajmniej w zamknietej przestrzeni). Łaziłem tam gdzie zazwyczaj są gracze, bron bardzo dobrze sprawdza sie na yellow ale jest problem gdy nie trafiasz xd mysle ze jakby byl wlaczony ten brak obrazen od upadku podniesloby wartość broni

Gracze graja glownie tylko snajperkami bo jest bardzo dobra i idzie na niej zarobic. Shotgun jest bardzo fajny do gry, dobry do defensywnej gry, dla mnie gra jest bardzo przyjemna, ale jezeli widze ze bede ciagle tracil pieniadze kupujac ja to wiadomo ze idzie w odstawke.

Nie wiem co reszta sądzi, ale mysle ze mozna sprobowac z tym wylaczeniem obrazen od upadku. Nie wiem jak to wtedy działało, ale rzekomo ty to wyłączyłeś a nie samo znikło więc myśle że da sie to przywrócić. I tak jak mowie, chociaz troche by to pomoglo w walce z vipami. Arena to głownie miasto, gracze walcza glownie na blokach gdzie upadkow z wysokosci jest mnostwo. Vip moze caly czas upadac bez obrazen + np na czerwonym czy zoltym bloku, gdy spadnie to zazwyczaj ucieknie do tuneli i nie ma go jak dobic (ale o tym bylo w innym temacie)
A czemu do shotguna? Żeby był powod na kupno tej broni, zeby byla oplacalna, bo bron jest bardzo fajna a praktycznie nie uzywana. Dodanie tego do snajperki byloby zbyt mocne
¯\_(ツ)_/¯


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości