SkyFire.
#1
To nie ma sensu.
SkyFire stoi od 2-3 lat i nikt praktycznie na niego nie wchodzi. Jedynie 1-2 osoby na dzien ale to i tak malo jak na taki serwer. To na 1vs1 juz wiecej osob wchodzi, chociaz jest malo aktywne jak skyfire, ale ktos tam wchodzi. Tak jak cichy pisales kiedys, ze na skyfire nic nie da sie nowego zrobic. Poprostu skyfire to zepsuty tryb. Bylo juz wiele prosb graczy o zamienienie tego trybu. Ale nadal stoi i nic nie robi.

Ja bym chcial, aby wrocilo stare dobre Hardocre na skylanda. Ten tryb byl wlasnie dobry, tylko z jakiegos powodu zostal usuniety, jak tryb party (ale party powodowalo bugi wiec co sie dziwic). Na hardcore gralo troche osob, szybko sie nie nudzilo. A skyfire nudzi sie kazdemu, bo poco to grac na tym jak wchodzisz nawet o 20:00 a nikogo nie ma, jeszcze w weekend. Na 1vs1 tak jak pisalem by bylo troszke osob jeszcze.

Na skyfire dodatkowo jest tez epidemia cheaterow, czyli wszyscy uzywaja fly. Ostatnio bylo duzo przypadkow fly. Oto one:
http://sky-land.pl/forum/showthread.php?tid=27871
"Kolejny, ktory sprawia, ze gra na skyfire nie ma sensu". Zgodze sie z tym. Na SkyFire jest epidemia takich osob jak te.
http://sky-land.pl/forum/showthread.php?tid=27457
"Mam juz naprawde tego dosyc". Tak samo jak ja. Mamy dosc tych cheaterow uzywajacych fly.
Z tych watkow wnosi, ze skyfire jest trybem dla graczy, ktorzy grac nie umia i uzywaja fly.

Nie dawno ozywilo sie rowniez waterblock, na ktorym ciagle byla cisza. Jak zawsze na to wchodzilem (od stycznia 2017 do marca 2017) to byla glucha cisza. Przez ostatnie 2 miesiace ozylo. A przez te miesiace skyfire pustka.

Skoro na skyfire codziennie wchodzi 1 osoba, to wychodzii na to, ze na miesiac wchodzi 30 osob. Czyli jakby classic w 1 godzine nawet mniej. Przez pol roku to juz jest ok. 200 osob, a w rok ok. 500 nawet. To zalezy od graczy. W pol roku to liczba calego skyfire, gdzie wchodzilaby jedna osoba tylko, to wychodzi, ze classic w pol roku (nawet mniej) osiaga liczbe osob, ktora ma skyfire w ciagu roku.

Bardzo bysmy wszyscy chcieli nowe tryby. Skyfire przez 2 tygodnie od jego poczatku bylo odwiedzane sporo razy przez graczy. A teraz to 1-3 osoby na dzien, lub ta sama sprawdzajaca skyfire codziennie po 3-4 razy. Prosilibymsy o jakis nowy tryb, a skyfire zakopac pod ziemia. Wolalbym powort Hardcore na skylanda. Tak wiem ze na prisonie jest wolnosc, ale zanim ktos wbije do wolnosci, to zajmie troche czasu. A takto ktos se wejdzie na hardcore i juz gra, tylko musi se jakies itemy ogarnac.

Prosilbym cichy, abys rozpatrzyl ten watek.
#2
W przykładach podałeś tylko mnie, a wszyscy wiedzą jaki jest mój stosunek do tego trybu...

Nie ty jeden proponujesz aby usunąć ten tryb. Ja raczej wolałbym aby dodawać niż zamieniać.

Jeśli juz nadszedł czas aby skasować SkyFire, to zastąpić go inną minigrą...

ale...

Jeżeli dodać Hardcore to taki jak podczas pierwszej edycji.
Chodzież było dużo propozycji o nowych trybach, więc wątpię aby to coś dało...

Czasami ktoś do gry się trafi... Czasami...

Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka
[Obrazek: XeJBZ2t.jpeg]
#3
(05-02-2017, 12:03)Tails napisał(a): W przykładach podałeś tylko mnie, a wszyscy wiedzą jaki jest mój stosunek do tego trybu...

Nie ty jeden proponujesz aby usunąć ten tryb.

Jeśli juz nadszedł czas aby skasować SkyFire, to zastąpić go inną minigrą...

ale...

Jeżeli dodać Hardcore to taki jak podczas pierwszej edycji.
Chodzież było dużo propozycji o nowych trybach, więc wątpię aby to coś dało...


Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka

hc z pierwszej edycji był dobry.. fakt faktem jest podobny do wolności ale było pvp on
[Obrazek: CU8BbMK.png]
Niedostępny
#4
Hardcore i Survival na wolnosci roznia sie. Jedynie co na wolnosci jest to arenka pvp, drop z stone, losowe tp. A na hardcore gildie, pvp na calym swiecie, zwierzeta zadawaly obrazenia, drop z stone (lepszy).
#5
(05-02-2017, 12:10)Mati :) napisał(a): Hardcore i Survival na wolnosci roznia sie. Jedynie co na wolnosci jest to arenka pvp, drop z stone, losowe tp. A na hardcore gildie, pvp na calym swiecie, zwierzeta zadawaly obrazenia, drop z stone (lepszy).
Ech, no powiedział bym że różni się, ale w dość niewielkim stopniu, ale dobra...
Było by fajnie dodać hc... No ale tyle tego było o tych nowych trybach...

Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka
[Obrazek: XeJBZ2t.jpeg]
#6
(05-02-2017, 12:10)Mati :) napisał(a): Hardcore i Survival na wolnosci roznia sie. Jedynie co na wolnosci jest to arenka pvp, drop z stone, losowe tp. A na hardcore gildie, pvp na calym swiecie, zwierzeta zadawaly obrazenia, drop z stone (lepszy).

na pierwszej edycji nie było gildii ;p
i drop był z rud
[Obrazek: CU8BbMK.png]
Niedostępny
#7
Ja jak by zmieniali SkyFire to najlepiej jak by zmienic na jakąś MiniGre
#8
hardcore nigdy nie byl moj, tylko stirante.
on prowadzil go razem ze swoim kolega, a ja go tylko podpialem do swojej sieci aby mieli taka mozliwosc.
nie pamietam juz dlaczego z niego zrezygnowali, ale prawdopodobnie przez ciagle griefy, popsuta mape i rozne bugi.
np. kiedys byly "plecaki" z ktorych znikaly przedmioty.
cuboidy przestawaly dzialac, a z roznymi innymi rzeczami byly jakies inne drobne problemy.
zreszta na poczatku gralo co prawda duzo osob, ale tak jak na kazdym nowym serwerze przez chwile ich jest 100, a po miesiacu juz jest pusty.
no chyba, ze serwer spodoba sie graczom, to wtedy nawet graja, ale tez nie w jakichs ekstremalnych ilosciach.

ja ogolem nie lubie takiego trybu, dlatego go nie kontynuowalem.
preferuje spokojne tryby i zauwazylem, ze wiekszosc graczy rowniez.
cuboidy (ktore oczywiscie znowu przestaly dzialac) wykorzystalem na wolnosci, tak samo z dropem z kamienia.
banow za smierc nigdzie nie daje, bo nie mamy hardcore.
a survival, jest glownie jak wolnosc, a nawet w pewnej czesci jest jak classic, tylko mapa z dzialkami jest osobno.
a jesli chodzi o gildie, to w ogole sobie takich nie przypominam. o ile mi wiadomo, to tam zawsze byly cuboidy z mozliwoscia dodawania graczy.
w dodatku juz teraz mapa na wolnosci jest poniszczona, a co by sie dzialo po miesiacu gry na takim hardcorze.
jedyne co mi sie na prawde bardzo podobalo w tym trybie, to fakt, ze zwierzeta cie atakowaly i mogly zabic, a ty usilujac zdobyc jakies pozywienie musiales stoczyc pewna walke z natura.

jesli chodzi o mini gry, to jakos skyland jest dziwnym serwerem i nie wiem, czy to o mnie chodzi, czy o graczy, ale co bym nie zrobil, to tutaj jakos nikt na nich nie gra. sa stali bywalcy, ale jak widac gracze wola tryby budowlane, przygodowe, spokojne, a nie rozrywkowe.

nie usune skyfire itp, bo to nie ma sensu. skoro jest, to przeciez moze byc.
jak komus sie nie chce na nich grac, to przeciez nie musi, sa inne tryby.
zawsze mozna z kims sie umowic i pograc przez chwile, tak jak na 1vs1 porobic pojedynki dla zabawy.

nie zrobie tez serwera hardcore, raz, ze nie mam tych pluginow, bo nie byly moje, a dwa, ze nie chce robic nowej edycji co miesiac albo czesciej.
a tak wracajac do zabojczych zwierzatek, to tylko to mi sie w tym podobalo i tylko to moglbym gdzies wykorzystac (jesli odnajde sprawne pliki), ale za bardzo do niczego to nie pasuje.

wole rozwijac aktualne tryby przygodowe, niz tworzyc nowe.
oczywiscie w granicach rozsadku, bo nie zrobie przeciez rewolucji na wszystkich serwerach w jednym dniu.
tu zmienie arene pvp, tam dodam cos do sklepiku, tutaj cos nowego zbuduje, tam zlikwiduje itp.
[Obrazek: sygnaturka.png]
#9
Jakby już miał powstac tryb z gildiami (pluginy z internetu) to lepiej by sie przyjęło easy hc
[*]
[Obrazek: csokzidzn5v11.jpg]
Niedostępny
#10
(05-02-2017, 13:13)RumburRak napisał(a): Jakby już miał powstac tryb z gildiami (pluginy z internetu) to lepiej by sie przyjęło easy hc

co nie zmienia faktu, ze wszedzie mozna rozwalic mape oprocz spawnu, a jak widac po wolnosci to nawet przy ~10 graczach mozna popsuc mape jak komus sie nudzi.
juz pare osob griefowalo jakies cuboidy niszczac teren dookola, gdzies tam widzialem jakies randomowo postawione bloczki w rozne sciezki (prawdopodobnie ktos orientacyjnie zaznaczal teren), ktos tez postawil dwa domy po czym je w polowie rozwalil i przeniosl sie w inne miejsce.
ja sobie nie wyobrazam co by bylo przy np. 50 graczach.
na takich serwerach co chwile jest nowa edycja, jakis skkf czy inne serwery, ktore teraz istnieja to mialy po 20 edycji albo wiecej.

mozna pomyslec o tym w ten sposob:
dawno temu gdy minecraft zaczynal sie dopiero rozwijac to nic nie bylo, zadnych specjalnych pluginow, wordleditow, dzialek ani niczego.
byla komenda /help, /spawn i moze /tp.
co chwile byly jakies griefy na serwerach i resetowane mapy, ktos wymyslil aby oddzielic mape surowcowa od mapy mieszkalnej i tak powstal freebuild.
mape surowcowa sie wymienia kiedy chce, bo nikt na tym nie ucierpi, a dzialki sa dobrze chronione i istnieja praktycznie caly czas.
zero resetow i zero griefow.
nikt nie zaczyna co miesiac od nowa, nie trzeba zbierac glupiego drewna na podstawowe rzeczy, ani budowac identycznego zamku jak sie zbudowalo miesiac, dwa i trzy miesiace temu.
[Obrazek: sygnaturka.png]


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości